Miesystävä löi
Kaveriensa nähden, koska jätin parvekkeen oven auki ja hänelle tuli kylmä. Ns. "bitch slap" poskelle. Sen jälkeen käyttäytyi kuten mitään ei olisi tapahtunut, samoin kaverinsa.
Mitä pitäisi ajatella? Ei ollut täysin selvinpäin.
Kommentit (40)
Ai että te naiset ootte niiiin hölömöjä...
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ulkomaalainen? Mitä kaverit sanoi?
On mutta niin olen minäkin, eli ei ole mikään rotukysymys. Kaverit eivät sanoneet mitään.
Ap
Jos minua mies löisi kaverinsa nähden niin pakottaisin ne homoileen ja laittaisin sen nettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ulkomaalainen? Mitä kaverit sanoi?
On mutta niin olen minäkin, eli ei ole mikään rotukysymys. Kaverit eivät sanoneet mitään.
Ap
Jaa jos olet ulkomaalainen niin ymmärrän avuttomuutesi. Nyt vaan nostat itsearvostuksesi normaalin ihmisen tasolle ja eroat moisesta paskiaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Tuo pahenee aina vaan. Minäkin olen saanut täysin tyhjästä. En ollut tiskannut kahvikuppeja tarpeeksi, kun kavereita tuli kylään. Soitin exälle jonka kanssa olen hyvissä väleissä. Hän tuli heti hakemaan minut pois ja otti luoksensa. Mies tuli sinne riehumaan ja exäni hoiteli sen siihen rappuun. Nöyryytti mieheni ja sanoi että tänne turha enäää tulla.
Tuota ei usko kukaan. Että exä hoiteli miesystäväsi rapussa. Eli exä on homo.
Hoiteli = nussi
Ihan sama uskooko. Sanoin vaan mitä minulle on käynyt ja tiedän mitä minulle on käynyt. Mutta sinä olet selvästi ihminen, joka hakkaa naista. Siksi kommentoit noin säälittävästi. Sain turvaa ex mieheltäni ja siitä kiitollinen. Veikkaan myös, että olet niin heikko että hakkaat naisia, mutta et kestä saada palautetta miehiltä. Olet niitä, jotka itkevät kippurassa, kun vahvempi tekee asioita selviksi.. Sinunlaisia heikkoja en sääli yhtään. Kova mies hakkaa naista, mutta ei kestä itse muutamaa iskua. Ja teitä riittää tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Tiedät itsekin mitä tehdä. Leikillään vai tosissaan, ei sillä ole eroa. Mieti, mitä tulee seuraavaksi. Naisia ei lyödä. Piste.
_Ketään_ ei lyödä kuin korkeintaan itsepuolustuksena. Yhtä lailla se lyönti sattuu mieheen kuin naiseenkin.
T. Feministi
Häivy! Toiseen ihmiseen ei kosketa muuten kuin hyvällä.
Löi kerran, tulee lyömöön toisenkin kerran.
Mistä tämmösiä naisia riittää, joille kelpaa mies, joka lyö?
Hei jos se lyö leikisti ja pääsi osuu pöydänkulmaan ja kuolet niin lasketaanko sitä? Entä jos lyö puukolla muttei tosissaan?
Ai niin ja selvin päin se on aina niin mukava vai mitä? HUOKAUS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Tiedät itsekin mitä tehdä. Leikillään vai tosissaan, ei sillä ole eroa. Mieti, mitä tulee seuraavaksi. Naisia ei lyödä. Piste.
_Ketään_ ei lyödä kuin korkeintaan itsepuolustuksena. Yhtä lailla se lyönti sattuu mieheen kuin naiseenkin.
T. Feministi
Nimenomaan ja silloinkin vain viimeisen pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä löikö hän vakavissaan vai ei. Sen takia mietinkin asiaa.
Ap
Jos mua lyötäisiin edes "leikillään" niin mies olisi taakse jäänyttä elämää.
Herrajesta.. mistä näitä ...... oikein tippuu??? Mitä sinä oikein mietit? Että sattuko tällä kertaa tarpeeksi? Vai kuinka kovaa pitää lyödä, että tajuat? Se tyyppi EI VÄLITÄ SINUSTA pask... vertaa!!! Vaihda mutta tee se tyylillä👍🏻
Onnittelut jännämiehen löytämisestä. Elämäsi tulee täyttymään lyönneistä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet, pitäisi itsekin ruveta lyömään naisia ja käyttäytymään kuin kyrpä niin ehkä voisinkin tietää, miltä tuntuu saada naisten huomiota.
No mikset sitten rupea? Miksi jauhatte jauhamasta päästyänne tätä mutta ette toimi niin kuin uikutatte? Tuolla ruikutuksella ei ainakaan tule naista irtoamaan. Ja toinen on se että tämä oli ensimmäinen kerta kun ap :n mies kävi häneen käsiksi. Ensimmäinen kerta ei siis ollut ensimmäisillä treffeillä, mistä ap olisikin ansainnut jännämiesulinan, mutta eiköhän ap:kin yrittänyt löytää kunnollista miestä ja luuli sellaisen saaneensa. Jos hän nyt tästä jatkaa tuon kanssa asia on eri, mutta siitähän aloituksessa juuri on kyse eli eron tekemisestä mahdollisesti väkivaltaisesta miehestä. Mitä täällä ei nykyään voi ollenkaan tehdä nykyään vertaistuen avulla ilman että lauma mieslapsia ryntää lällättelemään kuinka sossunavusteisesti toimeentuleva miesvauva olisi niin paljon parempi vaihtoehto - NOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet, pitäisi itsekin ruveta lyömään naisia ja käyttäytymään kuin kyrpä niin ehkä voisinkin tietää, miltä tuntuu saada naisten huomiota.
No mikset sitten rupea? Miksi jauhatte jauhamasta päästyänne tätä mutta ette toimi niin kuin uikutatte? Tuolla ruikutuksella ei ainakaan tule naista irtoamaan. Ja toinen on se että tämä oli ensimmäinen kerta kun ap :n mies kävi häneen käsiksi. Ensimmäinen kerta ei siis ollut ensimmäisillä treffeillä, mistä ap olisikin ansainnut jännämiesulinan, mutta eiköhän ap:kin yrittänyt löytää kunnollista miestä ja luuli sellaisen saaneensa. Jos hän nyt tästä jatkaa tuon kanssa asia on eri, mutta siitähän aloituksessa juuri on kyse eli eron tekemisestä mahdollisesti väkivaltaisesta miehestä. Mitä täällä ei nykyään voi ollenkaan tehdä nykyään vertaistuen avulla ilman että lauma mieslapsia ryntää lällättelemään kuinka sossunavusteisesti toimeentuleva miesvauva olisi niin paljon parempi vaihtoehto - NOT.
Tämä. Kiitos❤
Olen vieläkin shokissa, sen takia saatan vaikuttaa siltä kuin hyväksyisin asian. Olemme siis tunteneet ja seurustelleet jo melko pitkään, tämä oli ensimmäinen kerta kun näin hänet maistissa ja ensimmäinen kerta kun mies löi.
Ap
Run while u can. And fast. Dont ever look back. No matter what.