Miesystävä löi
Kaveriensa nähden, koska jätin parvekkeen oven auki ja hänelle tuli kylmä. Ns. "bitch slap" poskelle. Sen jälkeen käyttäytyi kuten mitään ei olisi tapahtunut, samoin kaverinsa.
Mitä pitäisi ajatella? Ei ollut täysin selvinpäin.
Kommentit (40)
En tiedä löikö hän vakavissaan vai ei. Sen takia mietinkin asiaa.
Ap
Minkäs teet, pitäisi itsekin ruveta lyömään naisia ja käyttäytymään kuin kyrpä niin ehkä voisinkin tietää, miltä tuntuu saada naisten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin että leikin varjolla sua saa lyödä ? Ja kun on vähä kekkulissa. Mieti ny vähän
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai jos mies löi kunnon bitchslapin leikillään, sekö tekee asiasta ok? No huh huh. Järki päähän nyt.
Kuten täällä palstalla on tapana sanoa:
JÄTÄ SE SIKA
Ei se lujaa lyönyt kun tänään vielä palstailet
Pyydät anteeksi tietenkin. Illalla annat jännämiehen pakaroiden pumpata, ja alistut hiljaa uikuttaen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi:
Miksi jätit parvekkeen oven auki?
Toiseksi:
Miksi et laihduta?
Koska menin itse parvekkeelle enkä halunnut lukita itseäni sinne🙄
Ap
JSSAP
Tiedät itsekin mitä tehdä. Leikillään vai tosissaan, ei sillä ole eroa. Mieti, mitä tulee seuraavaksi. Naisia ei lyödä. Piste.
tässä on huomioitava sellainen seikka että tällä jannulla oli nainen mitä lyödä. Ja kavereita. paljon kavereita, ja vosuja. Alfauros! Ja näin tulee aina olemaan. Niin tyhmiä muijia löytää aina jotka on niin tyhmiä että kyselee täällä mitä tehdä mutta kummiskin.
Hommaa ihan suomalainen poikaystävä. Noilla afrikan ihmeillä kun on "vähän" erilainen käsitys moraalista ja siitä, mikä on oikein.
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Tiedät itsekin mitä tehdä. Leikillään vai tosissaan, ei sillä ole eroa. Mieti, mitä tulee seuraavaksi. Naisia ei lyödä. Piste.
Naista lyödään siinä missä miestäkin. Piste.
Jos oma mieheni löisi, jättäisin hänet saman tien. 12 yhteistä vuotta tai yhteiset lapset eivät painaisi siinä vaakakupissa mitään. Tosin tiedän, ettei mieheni ikinä lyö.
Jätä se. Tuo pahenee aina vaan. Minäkin olen saanut täysin tyhjästä. En ollut tiskannut kahvikuppeja tarpeeksi, kun kavereita tuli kylään. Soitin exälle jonka kanssa olen hyvissä väleissä. Hän tuli heti hakemaan minut pois ja otti luoksensa. Mies tuli sinne riehumaan ja exäni hoiteli sen siihen rappuun. Nöyryytti mieheni ja sanoi että tänne turha enäää tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi:
Miksi jätit parvekkeen oven auki?
Toiseksi:
Miksi et laihduta?Koska menin itse parvekkeelle enkä halunnut lukita itseäni sinne🙄
Ap
No ei sitä parvekkeen ovea voi ulkoapäin lukita niin, että jäisit sinne.
Olisit laittanut kiinni vaan. Turhaa täällä nillität.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Tuo pahenee aina vaan. Minäkin olen saanut täysin tyhjästä. En ollut tiskannut kahvikuppeja tarpeeksi, kun kavereita tuli kylään. Soitin exälle jonka kanssa olen hyvissä väleissä. Hän tuli heti hakemaan minut pois ja otti luoksensa. Mies tuli sinne riehumaan ja exäni hoiteli sen siihen rappuun. Nöyryytti mieheni ja sanoi että tänne turha enäää tulla.
Tuota ei usko kukaan. Että exä hoiteli miesystäväsi rapussa. Eli exä on homo.
Hoiteli = nussi
Onko mies ulkomaalainen? Mitä kaverit sanoi?
Vain jännämies voi tietää sen...