Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt kauneusleikkauksessa? Vaihdetaan kokemuksia

Vierailija
26.11.2017 |

Itseltäni leikattiin silmäpussit ja tehtiin rasvansiirto poskipäihin. Hidasta on toipuminen. Kolme viikkoa nyt leikkauksesta. Tehtiin puudutuksella.
Seuraavaksi kiinnostaisi mennä kaksoisleuan rasvaimuun. Olis kiva lukea kokemuksia siitä? Yläluometkin sitten joskus. Kertokaa mitä kokemuksia teillä on ihan mistä kauneusleikkauksesta tahansa ja miten onnistui.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? 

Olen vähän harkinnut leukalinjan kohentamista kirurgin voimin. 

Rypyt ei haittaa, mutta kaulan seutu tekee inhottavan epävarman olon kun profiilinsa pitää esittää. 

Olen 52-vuotias. Toisaalta mietin, että kannattaako? Jos senkin rahan laittaisi vaikka lastenlasten joululahjoihin :D

Mikä tässä nyt on tärkeää? Olen ollut tosi ulkonäkökeskeinen ikäni, voisiko ajatella toisin jo vihdoin?

Vierailija
2/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap pulitit leikkauksesta ? t järkyt silmäpussit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? 

Olen vähän harkinnut leukalinjan kohentamista kirurgin voimin. 

Rypyt ei haittaa, mutta kaulan seutu tekee inhottavan epävarman olon kun profiilinsa pitää esittää. 

Olen 52-vuotias. Toisaalta mietin, että kannattaako? Jos senkin rahan laittaisi vaikka lastenlasten joululahjoihin :D

Mikä tässä nyt on tärkeää? Olen ollut tosi ulkonäkökeskeinen ikäni, voisiko ajatella toisin jo vihdoin?

Olen 43 vuotias ja raskaat silmäpussit on vaivannut niin kauan kuin jaksan muistaa. Vihdoinkin oli varaa käydä leikkauttamassa ne. Nyt innostuin ajatuksesta saada kaksoisleuka pois. Kyllä mä katson nykyään peiliin ihan eri fiiliksellä kuin ennen leikkausta.

Ap

Vierailija
4/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap pulitit leikkauksesta ? t järkyt silmäpussit

Pelkät silmäpussit olis ollut alta tonnin Turussa, mutta poskipäiden rasvansiirto oli isompi juttu niin pulitin yhteensä 2500. Ilman rasvansiirtoa olisi silmänaluset menneet lommolle.

Ap

Vierailija
5/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin yläluomeni noin vuosi sitten.

Tulos on hyvä, kukaan ei huomaa mitään ja toipuminen suht nopeaa. Itse leikkaus oli kamala, puudutus oli ikävän tuntuinen ja se palavan ihon käry oli aivan järkyttävä. En ehkä pystyisi enää uudelleen samaan.

Vierailija
6/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten leikkuutatte? Eikö laser face-lift tai ultra face-lift olisi ollut riittävä? Oletteko kokeilleet niitä vai menittekö suoraan leikkurille? Noissa nimenomana leuanaluksia ja silmäpusseja korjataan, samoin ihoa ja juonteita, hamsteripusseja ja kalkkunakaulaa. En ikinä kykenisi moiseen.

Vierailija
7/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten leikkuutatte? Eikö laser face-lift tai ultra face-lift olisi ollut riittävä? Oletteko kokeilleet niitä vai menittekö suoraan leikkurille? Noissa nimenomana leuanaluksia ja silmäpusseja korjataan, samoin ihoa ja juonteita, hamsteripusseja ja kalkkunakaulaa. En ikinä kykenisi moiseen.

Koska laskeutuneet silmäluomet painoivat, jouduin koko ajan kannattelemaan otsaa josta taas seurasi päänsärkyä.

En todellakaan alkanut pelleilemään minkään höpöhoitojen kanssa.

Saan näyttää ikäiseltäni (51v) ryppyineni mutta en halua näyttää vihaiselta silloin kun en sitä oikeasti ole.

Vierailija
8/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun tapauksessa laser ei olis ollut riittävä. Rasvatyrät silmäpusseissa oli valtavat ja tarvittiin täytettä poskipäihin joka imettiin alavatsasta ja siirrettiin alaluomien leikkaushaavojen kautta.

Ap