Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsisti pomo

Vierailija
26.11.2017 |

Miten olet pärjännyt narsistin pomon kanssa? Minulla alkaa olla keinot vähissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko itse diagnosoit hänet narsistiksi. Vau.

Sinun alasi hommia näyttää mollin sivujen mukaan olevan aika hyvin auki läpi maan. Vaihda siis työnantajaa tai perusta oma praktiikka.

Vierailija
2/2 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi esihenkilö ja heti paljastu ensimmäiset "autoritäärisen, kyykyttävän, sanelevat ja mikromanageraavan" pomon piirteet. Nämä ei vielä tee kenestäkään narskua, mutta tunnistan edellisestä työpaikastani erittäin sairspersoonaisen esihenkilöni kaltaisia samoja piirteitä, ehkä lievempänä, mutta kuitenkin. 

Vaikken voi sietää tuollaisia vanhanaikaisella tyylillä johtavia matriarkaesihenkilöitä, niin nyt osaan pelata hänen kanssaan toisin.

Edellisen hullun kanssa en osannut, vaan annoin hänen ymmärtää sen etten voi sietää häntä. En sitä mitenkään aktiivisesti tuonut esille, välillä meni ihan ok, mutta kyllä hänkin aisti sen että minä ja muutamat muut (jotka tunsimme hänet entuudestaa ja tiesimme hänen hurjan tyylinsä ja mitä oli aiemmin tehnyt alaisilleen ja jopa kollegoilleen) ei pidetty hänestä, minä jopa hiukan pelkäsin häntä. Kierre oli valmis. Se oli paha virhe. Narsku tekee kaikkensa nujertaakseen vastustajansa, he tarvitsevat ympärilleen hyväksyjiä ja ihailijoita.

Nyt pelaan uuden pomon peliä. Katotaan miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla