Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kannattaa myydä käytetyt soittimet? Vienkö liikkeeseen, huutis vai mikä?

fdsfdsfds
26.11.2017 |

Sähkökitara olis ja sälää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole koskaan myynyt soittimiaan? :)

Vierailija
2/5 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, kuin että voi niitä aikoja kun kaikenlaiset liikkeet otti vastaan käytettyjä toimivia laitteita ja jopa hyvittivät niistä uutta ostaessa. Nykyajan paska kertakäyttökulutusmeininki vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon sain ihme kyllä Tori.fi:n kautta kaupattua ihan siedettävään hintaan.

Sitä ennen olin soittanut eri liikkeisiin tällä alueella mutta eivät suostuneet edes ottamaan ’myyntitilille’ koska kaikki paikat niitä täynnä - meidän 50kymppisten sukupolvi oli sitä, josta oli tarkoitus tehdä superlahjakkaita ja silloin oli keksitty että muusikon tuottaminen kehittää aivoja... nyt kaikilla perheillä on siis ne 40v vanhat painot tyrkyllä ja lapsiperheet haluaa kaappiin siivottavan, kuulokkeet päällä soitettavan sähköhärpäkkeen (minkä hyvin ymmärrän).

Vierailija
4/5 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikoiden.net on hyvä vaihtoehto, kuten myös johonkin kivijalkaliikkeeseen vieminen. Itsehän olen tässä juuri harkitsemassa uuden hevikepakon ostoa ja samalla hankkiudun eroon yhdestä vanhasta niin ei käy tila ahtaaksi ja ei menetä niin paljon rahaa. Kaveri ottaa mielellään sen josta luopuisin ja todennäköisesti sen tarjoama hinta onkin enemmän kuin jos liikkessä antaisin sen vaihdossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi