Ehdota mielenkiintoista, lämmintä ja turvallista matkakohdetta. Yksin lasten kanssa reissuun.
Lapset 9 ja 11, tyttö ja poika. Ystävistä kukaan ei pääse lähtemään ja miehen työtilanne ei anna periksi joten kolmeen pekkaan oltaisiin menossa. Pari vkoa tammikuun lopussa olisi tarkoitus, yhdistelmäloma esim kaupunki-rantaloma voisi olla kiva. Tai muu "seikkailu". Ja lämpötilan takia Kanaria on poissuljettu ja joku eksoottisempi kohde olisi toivottava. Ehdottakaa ja kertokaa kokemuksia.
Kommentit (28)
Florida on kiva, mutta siellä ehdottomasti kannattaa ajella autolla. Jos se ei ole ongelma, niin sinne ehdottomasti. Tuohonhan voi yhdistää, vaikka pari päivää talvisessa New Yorkissakin.
Itse ehkä lähtisin johonkin Thaimaan perus luxushotelliin, jos yksin lasten kanssa reissussa.
Siistiä, palvelua, hyvät uima-altaat, paljon vaihtoehtoja tekemiselle. Ihan, vaikka vaan Phuket .
Vietnami varmasti ok, mutta tosi moni saanut sieltä kovan vatsapöpön. Singapore siisti, mutta onkohan pari viikkoa siellä liian pitkä aika?
Sisilia ja Kreeta? Ei tammikuussa, kääk! Olemme kyllä käyneet molemmissa, mutta meidän perheen talvilomakohdesuosikki on Dubai, nyt 10. reissu varattuna - ja kyllä olemme käyneet noin 40 muussakin maassa.
Hotellialueilla ja rannoilla + Dubai Marinassa saa pukeutua aivan kuin olisi lomalla missä tahansa, ostoskeskuksissa ja Dubain souk-alueella on fiksua peittää polvet ja olkapäät. Kukaan ei tule valittamaan pukeutumisestasi, mutta näin on kohteliaampaa. Alkoholia saa hotellien ravintoloissa, minibaareissa ja sitä saa myös tuoda maahan.
Vierailija kirjoitti:
Florida? Kokemuksia? Hotellisuosituksia?
Ap
Orlando, itse yövytään yleensä Disney Worldin jossain hotellissa. Joka lompakolle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko käyttää Googlea?
Voisit etsiä sitä mikä sua kiinnostaa, sen sijaan että tivaat täällä ehdotuksia ja suosituksia random-tyypeiltä joita et tunne.Mä lähtisin Sisiliaan tai Kreetalle koska pidän niistä, mutta se tuskin kiinnostaa ketään muuta kuin mua.
Kyllä kiinnostaa sekä Sisilia että Kreeta, mutta tammikuussa siellä on koleaa. Eikä lämpöä todennäköisesti riitä silloin vielä Kanariallakaan.
Googlata toki osaan, mutta toivoinkin teiltä tuoretta tietoa ja totuudenmukaisempia vinkkejä ja kokemuksia kuin matkatoimistojen mainokset. Mielenkiintoista kuulla mistä ja mitä oikeat suomalaiset tykkäävät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Lämpötilan takia Kanaria on pois suljettu." Mitä ihmetta tarkoitat, onko siellä liian kylmä vai kuuma sun makuun?
Tammikuussa siis mun makuun turhan viileä ja mahdollisesti tuulinen.
Ap
Me ollaan viihdytty lasten kanssa Dubaissa jo useamman kerran, on siistiä ja turvallista. Ei siellä ole mitään erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon, paitsi pukeutumissäännöt jos niihin viittaat mutta riittää ettei ota spagettiolkaintoppeja ja vesirajahameita (tosin niitäkin siellä näkee).
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen JA turvallinen?
Jos istutte vaan hotellin uima-altaan reunalla, niin kai vaihtoehtoja riittää?
Et kuitenkaan jaksa lähteä lasten kanssa etsimään ravintoloita, joten ota täysihoito.Jos hotellissa on joku lastenhoito, saat hengähtää edes hetken.
Mutta kuulostaa kyllä rasittavalta. Minimoi vaivat ja liikkumisen tarve, tai saat hermoromahduksen.
No haloo!! 9 ja 11 v
"Lämpötilan takia Kanaria on pois suljettu." Mitä ihmetta tarkoitat, onko siellä liian kylmä vai kuuma sun makuun?