Hei voisiko joku auttaa?
Jouduin viemään kissan rajun oksennustaudin takia eläinlääkäriin. Lääkkeiden yms. Kustannuksien jälkeen tili jäi nollille.
Mulla ei oo rahaa kissoille eikä itselleni ruokaan.
Jos joku voisi auttaa, voin maksaa maanantaina takaisin.
On hätätilanne, varsinkin kissojen ruuan kannalta.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, jos et kerro paikkakuntaa niin ei sinua voi auttaa. Ei kukaan siirrä rahaa ventovieraan nettikirjoittelijan tilille.
Juuri sanoin, että voin laittaa kaikki tietoni jos joku haluaa tai pystyy auttamaan. Mutta en mielellään niitä tässä palstalla ääneen huutele.
Ap
No laita paikkakunta nyt ensialkuun
Vierailija kirjoitti:
En mielellään kerro, eikö kanta-häme riitä tällähetkellä?
Hei ap, ymmärrän hyvin ettet mielelläsi huutele paikkakuntaa, mutta tsemppaan sua näin: Olen Haminasta, ja ilman rahaa vielä 5 päivää. Jos joku voi auttaa, olen kiitollinen! Toivottavasti ap: kin saa apua. t. Kohtalotoveri
Laita tilinumero niin laitan rahaa.
T.Kissanen
Kuulostat vain siltä, että haluat kaljaa.
Pitäisi tietää, missä pankissa sulla on tili, jotta tilisiirto tapahtuisi samantien.
Naapuriin lainaamaan muutama euro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielellään kerro, eikö kanta-häme riitä tällähetkellä?
Jos olet Ylöjärveltä, niin laita Ylöpölinään ilmotus, varmasti saat kissoille ruokaa.
Niin joo, tuota pankkiasiaa en tullut ajatelleeksikaan. Minulla on Op. Mikä pankki AP:lla?
T.Kissanen
Okei. Olen Forssasta. 19v naisenalku jolla kaksi pientä kisuvauvaa.
Kaljaa en aijo ostaa, en juo alkoholia.
Pankki on säästöpankki ja nordea.
Jos joku oikeasti voi ja haluaa minua auttaa, niin voin laittaa vaikka s.posti osoitteen tänne, jossa saa minulta paremmat tiedot.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku oikeasti voi ja haluaa minua auttaa, niin voin laittaa vaikka s.posti osoitteen tänne, jossa saa minulta paremmat tiedot.
Ap.
Mä olisin ihan mielelläni auttanut, mutta mulla ei ole tiliä noissa pankeissa :(
t. Se vantaalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Mä olisin ihan mielelläni auttanut, mutta mulla ei ole tiliä noissa pankeissa :(
t. Se vantaalainen
Ajatuskin on jo puoli voittoa ❤ ihanaa kuitenkin että olisit valmis auttamaan ❤
Voi että, sitten ei taida minusta olla hyötyä tähän hätään :(
T.Kissanen
Auttakaa nyt joku kenellä sama pankki?
T.Kissanen
Sori mullakaan ei oo näissä pankeissa
Ajatukset kuitenkin on tärkeimpiä ❤
Ap
Laita mulle mailia
sirinidea @ gmail com
Eikö lähistöllä asu ystäviä tai perhettä, joilta saisi apua? Tai sitten hattu kouraan ja naapurissa käymään, heiltä saattaisi löytyä kaapin perukoilta jotain pahimpaan nälkään.
Toki siis jos joku haluaa auttaa niin voin kertoa kaikki yhteystietoni ja laittaa vaikka kuvan "vesileimalla"
Paikkakunnalla oli juuri suuri eläinruokakeräys, en usko että kovin monella on mistä antaa.
Ap.