Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei voisiko joku auttaa?

Apua
26.11.2017 |

Jouduin viemään kissan rajun oksennustaudin takia eläinlääkäriin. Lääkkeiden yms. Kustannuksien jälkeen tili jäi nollille.

Mulla ei oo rahaa kissoille eikä itselleni ruokaan.

Jos joku voisi auttaa, voin maksaa maanantaina takaisin.

On hätätilanne, varsinkin kissojen ruuan kannalta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olisi 2,65 € - tuletko hakemaan?

Vierailija
2/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sunnuntai. Pärjäätte varmaan huomiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa olisi 2,65 € - tuletko hakemaan?

Tulisin toki, jos vain pääsisin. Luultavasti asut liian kaukana. :(

Ap

Vierailija
4/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pärjään mainiosti. 2 alle 2v kissaa ei niinkään. Niistä minulla on kova huoli.

Ap

Vierailija
5/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa! Olen persaukinen ja tili vasta 15.12.  Joten mikäs vitun hätä sulla ap on jos huomenna saat jo rahaa ? hoh hoijaaaaaaaaa

Vierailija
6/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pärjään mainiosti. 2 alle 2v kissaa ei niinkään. Niistä minulla on kova huoli.

Ap

Minkälaiset ruokinta-ohjeet sait mukaasi? 

Vierailija
7/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kissa kuole jos ei saa iltaruokaa. Saathan ostettua niille aamulla aamuruoan. Epäilyttää, että kuinka pitkään olet pitänyt kissojasi ilman ruokaa? Viikon?

Vierailija
8/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin? av yv jono

Vierailija
9/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkälaiset ruokinta-ohjeet sait mukaasi? 

Kolmesti päivässä pussiruuasta n. 1/4 osa lääkkeen kanssa.

Ap

Vierailija
10/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasi pärjäävät varmasti huomiseen eli maanantaihin ilman ruokaakin. Jos nyt kuitenkin ihan oikeasti olet akuutissa kissanruokatarpeessa, olisi ollut hyvä mainita missäpäin asut. Jos asut jossain tässä mun lähellä, voin lähteä vielä tänään hakemaan lähikaupasta kissanruokaa tai voit tulla meiltä hakemaan.

Vierailija
11/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kissa kuole jos ei saa iltaruokaa. Saathan ostettua niille aamulla aamuruoan. Epäilyttää, että kuinka pitkään olet pitänyt kissojasi ilman ruokaa? Viikon?

Ei kuole ei. Mutta tonen kissa on oksentanut eilisestä aamusta ihan kaiken pihalle.

Ap

Vierailija
12/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin jos voisin, itsellä vähän sama tilanne, perjantaina vasta saan rahaa. Koiralla on ruokaa mutta itse vissiin paastoan. Toivottavasti saat järjestymään, ja paranemisia ❤️

Vierailija
13/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi auttaa! Olen persaukinen ja tili vasta 15.12.  Joten mikäs vitun hätä sulla ap on jos huomenna saat jo rahaa ? hoh hoijaaaaaaaaa

Saan maanantaina 10e ja itselle tulee puolikas tili 1.12

Mulla ei ole niinkään hätää. Kissoista on.

Ap

Vierailija
14/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissasi pärjäävät varmasti huomiseen eli maanantaihin ilman ruokaakin. Jos nyt kuitenkin ihan oikeasti olet akuutissa kissanruokatarpeessa, olisi ollut hyvä mainita missäpäin asut. Jos asut jossain tässä mun lähellä, voin lähteä vielä tänään hakemaan lähikaupasta kissanruokaa tai voit tulla meiltä hakemaan.

Mielelläni en paikkakuntaa huutele, kanta-hämeessä olen.

Vierailija
15/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, mä asun Vantaalla. Jos olisit asunut lähempänä, olisin voinut toimittaa sulle kissanruokaa. 

Vierailija
16/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisin jos voisin, itsellä vähän sama tilanne, perjantaina vasta saan rahaa. Koiralla on ruokaa mutta itse vissiin paastoan. Toivottavasti saat järjestymään, ja paranemisia ❤️

Onneksi koiralla sentään on. ❤ kiitos paljon ❤

Ap

Vierailija
17/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit aivan hyvin syödä koiranruokaa, niin minäkin teen kun rahat on loppu.

Vierailija
18/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, mä asun Vantaalla. Jos olisit asunut lähempänä, olisin voinut toimittaa sulle kissanruokaa. 

Siinäpä se. :( kiitos kuitenkin ❤

Ap.

Vierailija
19/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset auttavat helpommin, jos uskaltaa omalla nimellään ja kasvoillaan pyytää apua. Tällaisesta anonyymista vauvapalstailukyselyistä tulee aika epämääräinen olo. Harva lähtee tekemään tilisiirtoja tuntemattomalle. Jos todella akuuttihätä on niin ehkä voisit esim. paikkakuntasi fb-ryhmästä kysellä kissanruuan perään.

Vierailija
20/40 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, jos et kerro paikkakuntaa niin ei sinua voi auttaa. Ei kukaan siirrä rahaa ventovieraan nettikirjoittelijan tilille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän