Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä auttaa sinkkuuteenne?

Vierailija
26.11.2017 |

Erosta 2v ja tuntuu että tätä yksin oloa ja pettymistä ihmissuhteisiin ei enää jaksa. Ymmärrän kyllä että kaikki ajallaan ja henkisesti on kasvettava ja käsiteltävä ero jne.. ja että se aurinko vielä paistaa ja oma elämä haltuun ja harrastukset ja kaverit ja perhe ja oma elämä.. Mutta entä kun nämä kaikki on jo hoidossa.. Miten kiltti ihminen jaksaa jatkuvasti toivoa ja toivoa? Entä jos sitä kumppania vaan ei löydy ikinä?
Miten muut sinkut tsemppaatte itseänne? Tätä kyselee akateeminen 40+n.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden hyväksyminen sellaisina kuin ne ovat. :)

Vierailija
2/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä nauttiminen ja asioiden tekeminen.  En ole kokenut, että kaipaisin apua tai helpotusta tähän asiaan,  kun tämä ei ole mikään sairaus tai vika - rakastan olla sinkku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sinulle ole kukaan opettanut, että elämässä ei saa kaikkea mitä haluaa? minätahtoominätahtoominätahtoominätahtoo... (itkupotkuraivari)

Vierailija
4/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä oppisi sen kiitollisen mielialan, että ei kaipaa kumppania, että muu elämä olisi varsin riittävää elämää? Miten minä vaan en opi..

Ap

Vierailija
5/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä oppisi sen kiitollisen mielialan, että ei kaipaa kumppania, että muu elämä olisi varsin riittävää elämää? Miten minä vaan en opi..

Ap

Sinun pitää vain olla aktiivinen.

Etkö tapaa kiinnostavia ihmisiä, jotka voisivat olla potentiaalisia kumppaneita?

Vierailija
6/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi laatuiset miehet. Olen varmaan nirso kun ei kelpaa ihan kuka tahansa. 

Vierailija
7/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

1) Lopeta tuo itsesäälissä kieriskely

2) Jos  ja kun olet trolli, lopeta toisten elämän heikkojen kohtien arvuuttelu (valita, et saa minulta sellaista reaktiota mitä toivot)

3) Mene terapiaan ja ole siellä REHELLINEN (tiedän että et pysty siihen ihmissuhteissasi etkä terapiassa, joten lopetetaan keskustelu tähän)

Vierailija
8/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta silti tuntuu että yhdistäviä asioita on vähän.. Olen alkanut tulla varovaiseksi ainaisessa ihmissuhdesirkuksessa.. Että yksi sopiva riittäisi. :)