Mies autokorjaamossa: "naisethan ei mun autoon koske"
Miten reagoisit jos oma miehesi käyttäytisi noin? Itse nolostuin ihan hirveästi ja tuntui pahalta naismekaanikon puolesta.
Pyysin anteeksi kiusaantuneena miehen huomaamatta kun lähdimme pois. :(
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä autokorjaamossa on naismekaanikkoja? Lukuisissa olen autoani käyttänyt, enkä koskaan ole nähnyt.
Ihme alapeukuttajafemakkoja, kun mies kertoo rehellisen kokemuksensa. Vai alkaneeko alapeukutuksilla niitä naismekaanikkoja ilmestymään korjaamoille.
Ilmeisesti siis autot korjataankin peniksellä muttereita kääntäen, emmekä me ja muut alapeukuttajat ole tätä tajunneet - pahoittelen tietämättömyyttämme.
P.S. minä olen suorittanut perheemme auton huoltotyöt ihan normaaleilla työkaluilla. Pitäisikö sinunkin joskus kokeilla sellaista, niin ei tulisi pippelisi niin kipeäksi?
Jopa lamppujen vaihtaminen on hankalaa tee-se-itse-tyypille, saa purka koko etuosan pois :) Vien naismekaanikolle, hän hoitaa sen nopsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä autokorjaamossa on naismekaanikkoja? Lukuisissa olen autoani käyttänyt, enkä koskaan ole nähnyt.
Ainakin Jyväskylän Volvo Truck Centerillä on naismekaanikko. Tuli korjaamaan auton Hirvaskankaan ABC:lle kun se ei lähtenytkään käyntiin tauon jälkeen.
Miksi ylipäätään sammutat raskaan kaluston auton jonkun kahvitauon ajaksi? Eihän siinä ole mitään järkeä. Riski ettei lähde käyntiin ja aikataulu pielessä, jos ilmavuotoja niin paineet tippuu eikä pääse heti lähtemään, erityisesti talvella akkuja pitää ladata jos on sammuttanut yöksi ja nukkunut autossa (tietysti kovalla pakkasella ei voi sammuttaa ainakaan koko yöksi) jne...
Koska mä olen normaali. Eikä meidän kalusto ole niin paskassa kunnossa että pitäisi pelätä auton sammuttamista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa, niin voi aivan hyvin valita autonkorjaajansa sukupuolen.
Ja naiset valitsee naisgynen, tai -kätilön ilman sen kummempaa sontakuoron rähinää. Sama juttu.
Rahalla tosiaan voi valita yksityisen lääkärin tai autokorjaamo niin halutessa. Automekaanikkoa tuskin monessakaan korjaamossa saa valita vaikka siitä maksaisi hieman ekstraakin... voi tietenkin olla että sellainenkin korjaamo jossakin on jossa niin voi tehdä.
Kyllä sä mekaanikkosi voit valita, eikä tarvtse edes maksaa. Pikkupajalla ei varmaan juuri vaihtoehtoja ole, joten siellä ei voi vaikuttaa edes rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jyväskylän Volvo Truck Centerillä on naismekaanikko. Tuli korjaamaan auton Hirvaskankaan ABC:lle kun se ei lähtenytkään käyntiin tauon jälkeen.
Miksi ylipäätään sammutat raskaan kaluston auton jonkun kahvitauon ajaksi? Eihän siinä ole mitään järkeä. Riski ettei lähde käyntiin ja aikataulu pielessä, jos ilmavuotoja niin paineet tippuu eikä pääse heti lähtemään, erityisesti talvella akkuja pitää ladata jos on sammuttanut yöksi ja nukkunut autossa (tietysti kovalla pakkasella ei voi sammuttaa ainakaan koko yöksi) jne...
Nainen kuorma-auto kuskina?😂😂😂.... ja toinen autonasentajana!😂😂😂
Hyi helvetti!
Ja ajattelepa, että naisia on myös poliiseina, lentäjinä, astronautteina, puolustusministereinä, presidentteinä jne. Joko tarvitse vaipat allesi vai menitkö suoraan piiloon sänkysi alle?
Siis mitä opimme tästä?
Sen, että tästä johtuen on maailma sekaisin, kansat jakautuneet kahtia - hyviin ja pahoihin ihmisiin, koska politiikka on täysin järjettömyyteen ajautunut, esim. vihreää mielisairasta ideologiaa ei olisi jos naiset eivät olisi saaneet koskaan äänioikeutta ja todennäköisesti myös sosialismi olisi haudattu mielisairaana perversiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä reagoisin juuri samalla tavoin kuin AP:n mies.
Haluan palvelua jos joudun siitä kerran maksamaan ja päätän myös täten korjataanko autoni vai ihmetelläänkö niitä vikoja naistenlogiikalla vielä siten, että saisin maksaa tästäkin.Olen mielelläni tässä asiassa sovinistisika ja vielä ylpeä siitä.
Tuolla asenteella jäät kyllä elämässäsi todella usein ilman mitään palvelua, mutta se ei taida sinua haitata kunhan vain voit olla varma, että saat sen penis-kiintiön varmasti täyteen kaikissa vuorovaikutustilanteissa.
En todellakaan ole jäänyt, mutta olen näin saanut parempaa palvelua ja jäänyt paitsi turhia murheita mitä en todellakaan tarvitse.
Minä maksan, minä päätän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme alapeukuttajafemakkoja, kun mies kertoo rehellisen kokemuksensa. Vai alkaneeko alapeukutuksilla niitä naismekaanikkoja ilmestymään korjaamoille.
Ilmeisesti siis autot korjataankin peniksellä muttereita kääntäen, emmekä me ja muut alapeukuttajat ole tätä tajunneet - pahoittelen tietämättömyyttämme.
P.S. minä olen suorittanut perheemme auton huoltotyöt ihan normaaleilla työkaluilla. Pitäisikö sinunkin joskus kokeilla sellaista, niin ei tulisi pippelisi niin kipeäksi?
Jopa lamppujen vaihtaminen on hankalaa tee-se-itse-tyypille, saa purka koko etuosan pois :) Vien naismekaanikolle, hän hoitaa sen nopsaan.
Kiitos päivän nauruista!
näin se vaan on kirjoitti:
hyvä sanoa etä korjaan itse. Niin kai kun on joku 20-vuotias Carina II. Mutta uudempia autoja et korjaakaan itse. Ei ole kaluja ei ole osia, menee takuut. Jos siellä korjaamolla joku nainen on töissä niin se on varmaan aivan pätevä.
Ihan samanlaisilla työkaluilla niitä uusiakin autoja korjataan. Osiakin saa edelleen ostaa ihan kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
näin se vaan on kirjoitti:
hyvä sanoa etä korjaan itse. Niin kai kun on joku 20-vuotias Carina II. Mutta uudempia autoja et korjaakaan itse. Ei ole kaluja ei ole osia, menee takuut. Jos siellä korjaamolla joku nainen on töissä niin se on varmaan aivan pätevä.
Ihan samanlaisilla työkaluilla niitä uusiakin autoja korjataan. Osiakin saa edelleen ostaa ihan kuka tahansa.
Ei varmasti korjata. Uusissa autoissa on tietokoneohjattuja alijärjestelmiä, joita voi ”korjata” vain spesialistit.