Mies autokorjaamossa: "naisethan ei mun autoon koske"
Miten reagoisit jos oma miehesi käyttäytisi noin? Itse nolostuin ihan hirveästi ja tuntui pahalta naismekaanikon puolesta.
Pyysin anteeksi kiusaantuneena miehen huomaamatta kun lähdimme pois. :(
Kommentit (49)
hyvä sanoa etä korjaan itse. Niin kai kun on joku 20-vuotias Carina II. Mutta uudempia autoja et korjaakaan itse. Ei ole kaluja ei ole osia, menee takuut. Jos siellä korjaamolla joku nainen on töissä niin se on varmaan aivan pätevä.
näin se vaan on kirjoitti:
hyvä sanoa etä korjaan itse. Niin kai kun on joku 20-vuotias Carina II. Mutta uudempia autoja et korjaakaan itse. Ei ole kaluja ei ole osia, menee takuut. Jos siellä korjaamolla joku nainen on töissä niin se on varmaan aivan pätevä.
Todennäköisemmin se juttu mies joka ei ole päivittänyt edes käsityksiään tälle vuosikymmenelle ajaa sillä 20-vuotiaalla autolla kuin uudella.
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa, niin voi aivan hyvin valita autonkorjaajansa sukupuolen.
Ja naiset valitsee naisgynen, tai -kätilön ilman sen kummempaa sontakuoron rähinää. Sama juttu.
Rahalla tosiaan voi valita yksityisen lääkärin tai autokorjaamo niin halutessa. Automekaanikkoa tuskin monessakaan korjaamossa saa valita vaikka siitä maksaisi hieman ekstraakin... voi tietenkin olla että sellainenkin korjaamo jossakin on jossa niin voi tehdä.
Mä en osaa hävetä toisten juttuja. Olisin varmaan älähtänyt, että "mitä sä sanoit?!" Ja naputtanut sille, että jos et itse osaa, niin se on se ja sama kuka sen duunin sitten tekee.
Vierailija kirjoitti:
Missä autokorjaamossa on naismekaanikkoja? Lukuisissa olen autoani käyttänyt, enkä koskaan ole nähnyt.
Ainakin Jyväskylän Volvo Truck Centerillä on naismekaanikko. Tuli korjaamaan auton Hirvaskankaan ABC:lle kun se ei lähtenytkään käyntiin tauon jälkeen.
Ymmärrän kyllä, ettei tämä kysymys ole oleellinen, mutta kysyn silti: minä merkkinen tuo miehesi rakas on?
Sinä luuseri et siis uskaltanut puuttua tilanteeseen.
Yksinäinen mopomies kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, ettei tämä kysymys ole oleellinen, mutta kysyn silti: minä merkkinen tuo miehesi rakas on?
Onpa sulla söötti nikki, koskettavan alakuloinen ja pikkasen hupsu.
Vierailija kirjoitti:
Missä autokorjaamossa on naismekaanikkoja? Lukuisissa olen autoani käyttänyt, enkä koskaan ole nähnyt.
Ihme alapeukuttajafemakkoja, kun mies kertoo rehellisen kokemuksensa. Vai alkaneeko alapeukutuksilla niitä naismekaanikkoja ilmestymään korjaamoille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa hävetä toisten juttuja. Olisin varmaan älähtänyt, että "mitä sä sanoit?!" Ja naputtanut sille, että jos et itse osaa, niin se on se ja sama kuka sen duunin sitten tekee.
Siinä joutuu häpeämään ihan omasta puolestaan, että tuollaiselle levitän haarani, kun en parempaa saa.
Kaipa niitä on. Serkkunikin on automekaanikko, ja oli pikkulapsesta saakka todella tyttömäinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen mopomies kirjoitti:
Onpa sulla söötti nikki, koskettavan alakuloinen ja pikkasen hupsu.
Kiitos! Taisin löytää ymmärtäjän. =)
Minä reagoisin juuri samalla tavoin kuin AP:n mies.
Haluan palvelua jos joudun siitä kerran maksamaan ja päätän myös täten korjataanko autoni vai ihmetelläänkö niitä vikoja naistenlogiikalla vielä siten, että saisin maksaa tästäkin.
Olen mielelläni tässä asiassa sovinistisika ja vielä ylpeä siitä.
joo mut voi yhä olettaa et muijalla on motiivia enemmän - toivottavasti - onhan naiset ollu mulle palttiarallaa about suunnilleen parempia mm. pomoinaki, lääkäreinä, eläinlääkäreinä, hammaslääkäreinä. Tekevät by the book.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jyväskylän Volvo Truck Centerillä on naismekaanikko. Tuli korjaamaan auton Hirvaskankaan ABC:lle kun se ei lähtenytkään käyntiin tauon jälkeen.
Miksi ylipäätään sammutat raskaan kaluston auton jonkun kahvitauon ajaksi? Eihän siinä ole mitään järkeä. Riski ettei lähde käyntiin ja aikataulu pielessä, jos ilmavuotoja niin paineet tippuu eikä pääse heti lähtemään, erityisesti talvella akkuja pitää ladata jos on sammuttanut yöksi ja nukkunut autossa (tietysti kovalla pakkasella ei voi sammuttaa ainakaan koko yöksi) jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään sammutat raskaan kaluston auton jonkun kahvitauon ajaksi? Eihän siinä ole mitään järkeä. Riski ettei lähde käyntiin ja aikataulu pielessä, jos ilmavuotoja niin paineet tippuu eikä pääse heti lähtemään, erityisesti talvella akkuja pitää ladata jos on sammuttanut yöksi ja nukkunut autossa (tietysti kovalla pakkasella ei voi sammuttaa ainakaan koko yöksi) jne...
Nainen kuorma-auto kuskina?😂😂😂.... ja toinen autonasentajana!😂😂😂
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Kiva sovinisti, jos se ei aiemmin olisi selvinnyt niin nyt viimeistään lemppaisin.
Ei mieheni kyllä mielestäni ole sovinisti, hänelle auto on toki hyvin läheinen ja rakas asia.
"Läheinen ja rakas asia"? Kuulostaa ihan autistiselta henkilöltä, jos on tuollaisen tunneside elottomaan kulutushyödykkeeseen. Lemmikkieläimen vielä ymmärtäisin, mutta että autoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuorma-auto kuskina?😂😂😂.... ja toinen autonasentajana!😂😂😂
Hyi helvetti!
Ja ajattelepa, että naisia on myös poliiseina, lentäjinä, astronautteina, puolustusministereinä, presidentteinä jne. Joko tarvitse vaipat allesi vai menitkö suoraan piiloon sänkysi alle?
Vierailija kirjoitti:
Minä reagoisin juuri samalla tavoin kuin AP:n mies.
Haluan palvelua jos joudun siitä kerran maksamaan ja päätän myös täten korjataanko autoni vai ihmetelläänkö niitä vikoja naistenlogiikalla vielä siten, että saisin maksaa tästäkin.Olen mielelläni tässä asiassa sovinistisika ja vielä ylpeä siitä.
Tuolla asenteella jäät kyllä elämässäsi todella usein ilman mitään palvelua, mutta se ei taida sinua haitata kunhan vain voit olla varma, että saat sen penis-kiintiön varmasti täyteen kaikissa vuorovaikutustilanteissa.
Jos on rahaa, niin voi aivan hyvin valita autonkorjaajansa sukupuolen.
Ja naiset valitsee naisgynen, tai -kätilön ilman sen kummempaa sontakuoron rähinää. Sama juttu.