Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni entiset

Jebediaho
26.11.2017 |

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä.Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon.Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä.Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle?Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mvu40v kirjoitti:

Olen 40v mies ja vaimoni on 38v.

Olemme olleet aviossa 15 vuotta ja seuruusteltu 2 vuotta jona aikana vaimollani on ollut 60-70 eri miestä joista useat ovat useammin naineet vaimoani. Yksi mies on ollut mukana jo 16 vuotta. Joten 15 miestä kuulostaa kuin vaimosi olisi nunna.

Haahhaa. Kaukana avioliiiton tarkoituksesta. Olette nimellisesti avioliitossa, ei henkisesti.

22/22 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jebediaho kirjoitti:

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä.Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon.Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä.Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle?Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin.

Ei menneitä kannata laskea.

Ollaan oltu kimppa juutuissa mukana 16 vuotta ja vaimolla ollut seksiä minun 13 kaverin kanssa ja noin 50-60 vierasta on myös pannut vaimoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi