Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni entiset

Jebediaho
26.11.2017 |

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä.Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon.Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä.Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle?Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan ollut vakavia suhteita ennen aviomistäni, jonka löysin 31-vuotiaana..häntä ennen luku pyörinyt 50-60 välillä, joten mitäs sitte? Itse en "seurustellut vakavasti" koska ei ollut ketään tosi rakkautta ennen häntä. Kivaa voi toki pitää. Ja miksi niitä lukuja pitää kertoa kumppanille? tulee vaan paha mieli. ja kyllä sen kaikki tietää, että yleensä +30v ihmisillä on historiaa..

Vierailija
2/22 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mullakaan ollut vakavia suhteita ennen aviomistäni, jonka löysin 31-vuotiaana..häntä ennen luku pyörinyt 50-60 välillä, joten mitäs sitte? Itse en "seurustellut vakavasti" koska ei ollut ketään tosi rakkautta ennen häntä. Kivaa voi toki pitää. Ja miksi niitä lukuja pitää kertoa kumppanille? tulee vaan paha mieli. ja kyllä sen kaikki tietää, että yleensä +30v ihmisillä on historiaa..

Joo, on historiaa. Toisilla se historia vaan on vähemmän kunniakasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että jossei löydä rakkautta ei saa myöskään nauttia seksistä?

Vierailija
4/22 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jebediaho kirjoitti:

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä.Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon.Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä.Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle?Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin.

Vähän on pörrännyt jos ei tuon enempää ole suhteita ollut. 

Mistä muuten tiedät määrän? Oletko kovastikin jankuttanut ennen kun kertoi?

Vierailija
5/22 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tuollaisista asioista pitää kysellä. En ole koskaan kysynyt keneltäkään eikä kukaan ole minulta kysynyt ja hämmästyisin suuresti, jos joku kysyisi.

Ei ole paljon, itselläni oli vähintään saman verran kolmekymppisenä, luultavasti enemmän.

Jos et voi elää asian kanssa niin tee avokillesi palvelus ja lopeta suhteenne ennen kuin se syvenee entisestään.

Vierailija
6/22 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi kun kysyin suoraan...hänen mielestään jo 10 on paljo.

Vierailija
7/22 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika!

Vierailija
8/22 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, että on ollut aiempia kumppaneita? Onneksi moni mies, joilla on niitä kumppaneita ollut yleensä paljon enemmän, eivät ole moksiskaan, vaikka naisella on ollut monta kumppania.

Vierailija
9/22 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meidän naistenkin kestettävä miesten menneisyys, niin miksei sitten toisinpäin?

10/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja vaimoni on 38v.

Olemme olleet aviossa 15 vuotta ja seuruusteltu 2 vuotta jona aikana vaimollani on ollut 60-70 eri miestä joista useat ovat useammin naineet vaimoani. Yksi mies on ollut mukana jo 16 vuotta. Joten 15 miestä kuulostaa kuin vaimosi olisi nunna.

Vierailija
11/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on itse ilmoittanut tuon luvun, se on todellisuudessa todennäköisesti korkeampi.

Vierailija
12/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo määrähän jo ylittyy, jos tuon ikäinen sinkku on harrastanut seksiä edes kerran vuoteen..

Vierailija
13/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku nainen yrittää mustamaalata miehiä. Slutsheimaaminen on ollut paheksuttua jo monta vuotta. En tunne ketään miestä, joka ruotisi päässään kumppaninsa panohistoriaa.

Vierailija
14/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on itse ilmoittanut tuon luvun, se on todellisuudessa todennäköisesti korkeampi.

Tämä.

Kaikkia ei haittaa se, että kumppani on nauttinut seksistä menneisyydessään. Toiset taas eivät halua, että "kaikki" kaverit tai muut tutut ovat kokeilleet omaa miestä/naista. Molemmat ovat ok. Jos AP haluaa jatkaa naisensa kanssa, täytyy hänen hyväksyä tämän menneisyys. Sitä ei nimittäin enää muuteta.

Vierailija
15/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan outo, kun minua ei hirmuisesti kiinnosta kuinka monta seksikumppania on mahd. kumppanillani on ollut ennen minua. Täsmennyksenä olen siis sinkkumies. - Toki, jos nainen kokisi hirmuista tarvetta arvostella tai vertailla minua tai tapaani harjoittaa seksiä, jonkun toisen tapaan saattaisin kokea itseni vähintäänkin vaivautuneeksi; riippumatta siitä olisiko hänen sanomansa tarkoitettu myönteiseksi tai kielteiseksi. Mutta näin sanoessani en tarkoita etteikö nainen saisi toiveitaan ja mieltymyksiään kertoa. Totta kai saa ja minä tovon mukaan osaan ja pystyn ottamaan ne huomioon. - Omaan seksistä, ainakin toistaiseksi niin vähän kokemusta, että en tiedä ainoatakaan sellaista "tapaa" tai "keinoa" josta voisin ja/tai uskaltaisin väittää, että tällä tavoin pystyn antamaan ja tarjoamaan kenelle hyvänsä naiselle varmasti ilon ja nautinnon. - Jos joku tällaisen tavan tai kenon tietää, niin kuulisin mielelläni. Mutta ennen sitä aion suhtautua ja khdata jokaisen naisen mahdollisimman pitkälle yksilönä ja toivoa hartaasti,tilanteeb etenevän omalla painollaan eteenpäin ja voivani tehdä tai toimia siinä, niinkuin pitää ja tulee (liikoja kyselemättä).   

Vierailija
16/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asialla on nyt enää turhaa mieltänsä pahoittaa, ennemmin miettisin tuota asiaa miksi nausellisella ei ole pystynyt sitoutumaan kenenkään ennen sinua ja tunteeko hän nyt sinunkaan kanssa olevansa "perillä".

Vierailija
17/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jebediaho kirjoitti:

On toi aika normaali määrä 32-vuotiaalle sinkkuna olleelle.

Ei kannata vatvoa moisia. Avo-vaimosi on sinut hyväksynyt ja valinnut niin sillä selvä.

Vierailija
18/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sille montako kumppania ollut ENNEN sinua. Huom. ennen. Nyt on nyt. Hohhoijaa. Aina jaksaa ihmisiä kiinnostaa nykyisen kumppanin edellisten määrä. Minkä ihmeentakia. Itse en moista mieti. Enkä kehtaisi edes kysyä.

19/22 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jebediaho kirjoitti:

15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä.

Hah hah, tuo ei ole vielä paljon!

2017 syntyneen tytön isä

Vierailija
20/22 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut ennen vaimoa lähemmäs sata naista, avoliitto ja muutama seurustelu

Hänellä ex mies ja muutama pidempi seurustelu, joista yksi turkkilaisen kanssa.

Yhden illan tai lyhyempiä suhteita myös lähemmäs sata, joista useampi ulkolaisen esim afrikkalaisten kanssa.

Ihana vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi