Tykkäätkö jouluruuvista?
Onko kiva kun se kiristyy aaton lähestyessä? Meneekö viimein hermo ihan totaalisesti?
Kommentit (218)
Kyllä tykkään jouluruuvista, erityisesti ronikista.
Harvinaisen tasainen tilanne 50% 50%.
Ainoat jouluruuvit mitä syön ovat suklaatyökalut ja -ruuvit. Mantelin sijaan en halua joulupuurooni jouluruuvia.
Tollasta punaseksi anodisoitua M6:sta kyllä menee.
Kyllä ihan tavalliset on mukavampia, jouluruuvit turhan hienoja
Joulumeisselistä tykkäisin enemmän.
Mutta jos ruokalajeista puhutaan, niin helpompi luetella, mistä en pidä: lipeäkala, imelletty perunalaatikko, joululimppu ja maksalaatikko (kuuluu joidenkin jouluruokiin), länsisuomalaiset ruuat eivät oikein iske. Varsinkin pidän karjalanpaistista, sienisalaatista, karjalanpiirakoista munavoin kanssa ja kinkuista sekä riisipuurosta luumukiisselin kanssa.
Eikö kukkaan pösilö ossaa vastaa asiallisesti vaan höperöivät joistain puuruuveista etc? Menkää muille palstoille.
Kyllä minä niin mielelläni tuolle yhdelle tonttupojalle ruuviani ruuviani esittelen. Just sinne hänen pakettiinsa...
Kyllä. Varsinkin wurthin AW-kärkisistä ja 10.8 kovuudella olevista.
Hah hah. Jouluruuvi. Hauska uusi sana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukkaan pösilö ossaa vastaa asiallisesti vaan höperöivät joistain puuruuveista etc? Menkää muille palstoille.
Opettele, pösilö, kirjoittamaan suomen kieltä oikein. Mitään jouluruuveja ei edes ole, mutta jouluruokia kyllä on. Heh. Itse ensin sekoilee ja sitten pahastuu, kun omasta sekoilusta tulee sanomista. 🥳🤡
En tykkää, mutta joulumuttereita on pakko saada.
Mikä se semmonen jouluruuvi on? Poikkeaako jotenkin normiruuvista?
Siinähän se joulu menee ruuvaillessa.
Siinä jouluruuvissahan on ns. kuusiokolo kanta.
Jouluruuista todella pidän, jouuruuveista on vaikea sanoa - voi vaikka hampaat mennä...
Tykkään ja olen teettänyt venäjänlipun väristä paskapaperia jossa on puuttinin kuva keskellä.