Tykkäätkö jouluruuvista?
Onko kiva kun se kiristyy aaton lähestyessä? Meneekö viimein hermo ihan totaalisesti?
Kommentit (218)
Tässä on ruuvit olleet kireällä monestakin syystä.
Mulla ei oo koskaa ollu jouluruuvia. Oonko jääny paljosta paitsi?
Vierailija kirjoitti:
Sain kohtauksen.
Toivottavasti kuitenkin vain nauru- sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Joulu ilman kunnon jouluruuvia on teeskentelyä.
Jouluruuvi tarvitsee seurakseen joulumutterin.
Mun mielestä uuden vuoden ruuvit on jotenkin parempia. Rennompia ja simppelimpiä, kiristää paljon vähemmän.
Kinku on parahin jouluruuka.
T. Hoono soomi
Jouluruuvista en osaa sanoa pidänkö, mutta jouluruuista pidän kyllä
Laatikot on aivan perseestä? Saako kaivettua koloista pari palstan natsia`? :D
Kumpa jouluruuvista voitais joskus puhua asiallisesti, se olisi mukava minullekkin!
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Laatikot on aivan perseestä? Saako kaivettua koloista pari palstan natsia`? :D
Ei onnistu, koska sekä laatikkoloukkaantuja (osaa parasta suomen kieltä ja suuttuu, kun laatikoita haukutaan) ja penaalin terävin kynä ovat hoitolassa, aivan kuten Ike Kanervakin tekstareidensa kanssa.
Taasko Kemin hopeakeiju tulee pilaamaan hyvän keskustelun joulu ruuvista?
Googlasin tuon englanniksi ja tulokset olivat hämmentäviä. Oli niillä kyllä tonttulakit päässä niillä videoilla.
Punaiset perinteiset jouluruuvitko😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kohtauksen.
Toivottavasti kuitenkin vain nauru- sellaisen?
Alkoi kieppua nämä skruven, sydvästra Finland, tygtiger ja kaikkea muistoja.
Jouluhalko on tuttu käsite, mutta ruuvi vieras. Pitääpä tutustua tähän jännittävään jouluiseen ruuviin.