Tykkäätkö jouluruuvista?
Onko kiva kun se kiristyy aaton lähestyessä? Meneekö viimein hermo ihan totaalisesti?
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Jouluruuvista en osaa sanoa pidänkö, mutta jouluruuista pidän kyllä
Eli tajusit kysymyksen mutta jotain tapahtui päässäsi että pitää väheksyä toista ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupultti on parempi.
Kunnon pultit välillä on ihan hyvä.
Jouluna ei pidä ottaa liikaa pulttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluruuvista en osaa sanoa pidänkö, mutta jouluruuista pidän kyllä
Eli tajusit kysymyksen mutta jotain tapahtui päässäsi että pitää väheksyä toista ihmistä?
Hän nyt kuitenkin tajusi kysymyksen. Suurin osa ketjun kommentoijista ei ole tajunnut.
Mihin noista kysymyksistä edes odotetaan vastausta? Taitaa kysyjällä olla niinsanotusti vähän ruuvit löysällä.
Juu, tykkään monenlaisista ruuveista. Erityisesti terassiruuvit on hyviä ja niitä saa usein alennuksesta rautakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Laatikot on aivan perseestä? Saako vieläkään kaivettua koloista pari palstan natsia`? :D
Jouluruuvista paras on kinkku ja imelletty perunalaatikko kera rosollin ja sinapin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin noista kolmesta kysymyksestä pitäisi vastata?
Mietin samaa.
Jouluruuvit on muuten hyviä, mut ku jää aina hampaankoloihin jumii
Tykkään syyvä ja juuva pöyvässä.
Ajan movolla välttäen pövöjä joulupöyvän ääreen nauttimaan jouluruuvista.
Kyllä minusta joulupultti on varmempi kuin ruuvi.
Tykkään vain joulu viinoista nautiskellen niitä koko joulun ja vasta joulun jälkeen syön jotain joulu paskaa pitkin hampain kuten juures laatikkoa ja sitä sikaa jota inhoan. Vaikka meillä on Tapolan ylikypsä maalaiskinkku joka on aivan herkullista ja kaikkein parasta kinkkua niin en jaksa sitäkään määräänsä enempää syödä.
Joulun jälkeen kaikkein parhain herkkuni on kun pääsen hakemaan kotipizzan tuplajuusto jauheliha pitsaa sillä tykkään kaikkein eniten siitä. Minä en mistään muusta ruuasta tykkää niin paljoa kuin siitä.
Mies tilaa aina sitä syntymäpäivilleni ja kun haluaa hemmoitella minua. Minä en halua muita lahjoja enkä kukkapuskia muuta kuin lempi pitsaani. En ymmärrä miksi olen aivan hullaantunut siihen ja se on ilmeisesti se maku. Mulle ei tarvitse tuoda kukkia eikä yhtään mitään muuta kuin vaan sitä pitsaa niin olen ihan onnessani ja mieheni tietää sen.
Jouluruuvi on ehdoton. Mitä muutoin veivattaisiin.
Enemmän tykkään jouluhalosta kuin jouluruuvista.
Jouluruuvista paras on kinkku kera sinapin imelletyllä perunalaatikolla ja rosollilla. Rosollin viereen sillivä.
Riippuu onko thorx vai tavallinen ristipää.... :)
Tykkään, etenkin torx-kantaisista ruuveista