Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tule avautumaan asiasta, joka v*tuttaa

Vierailija
26.11.2017 |

Itseäni ärsyttää kun ulkona sataa loskaa ja autot kaahaavat suoraan ohi niin, että loska roiskuu päälle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun vaimo istuu tuolla tekemässä töitään koko päivän, kuten eilenkin. Minun taas pitää laittaa ruoat, pestä pyykit, siivota ja hoitaa lapsia. Ja sitten pitäisi ilmeisesti olla kiinnostunut sen duuneistakin, kun se jotain välillä niistä kommentoi. Kyllä minullakin työni on, mutta pidän sen ihan omana tietonani. 

Vierailija
22/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin narina ja äyskiminen vituttaa. Ehkä siksi äidinrakkaus on ehdotonta; minkä tahansa muun ihmissuhteen olisi jo lopettanut. Tätä vaan jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun yritän antaa ilmaiseksi huonekalua fb-kirpparilla. Eka varaaja lupasi hakea tänään. Laitoin ilmotukseen varattu-merkinnän. Sen jälkeen tuli useampi viesti että onko tämä vielä vapaana. No kirjoitin vielä isolla ilmoitukseen että VARATTU. Mietin että lisäänkö vielä tekstin ”annetaan vain lukutaitoiselle”.

Nyt sitten tämä eka varaaja ilmoitti ettei tulekaan tänään vaan huomenna kun tulee eri paikkakunnalta ja tietenkin siihen aikaan kun olen itse töissä. Poistin koko ilmoituksen ja vien huonekalun kaatopaikalle. Miksi tämä on aina niin vaikeaa??

Vierailija
24/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jopa naiset kuvittelevat feminismin tarkoittavan sovinismi naisvastinetta eivätkä tajua sen olevan tasa-arvoaate!

Naiset oikeasti haukkuvat toisia naisia feministeiksi feministiksi kehumisen sijaan.

Haluaako osa naisista ihan oikeasti olla tossun alla?!

Ja ei, Suomi ei ole tasa-arvoinen niin kuin nämä ei-feministinaiset haluaa kuvitella.

Vierailija
25/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä metelöivät. Kun kerran tietävät että talossa on huono äänieristys, silti tullaan aamuyöllä kännissä kavereiden kanssa möykkäämään. Toivottavasti alkavat saamaan hirveitä krapuloita.

Vierailija
26/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehet ovat kaikkialla maailmassa yhtä paskoja.

Vierailija
27/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virittää, että roikun kiinni ihmisessä, joka ei edes oikeasti pidä minusta.

Vierailija
28/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V****joitenkin ketjujen poisto joihin on kommentoinu ja toivonut saavansa vastauksia.

V*** Kun pitäisi varmaankin alkaa käyttää :) :D  

Koska  olen kuulemma kyynikko :D Sekä sarkastisesti itseironinen ystävien/tuttujen puheitten perusteella :D 

V***** vain kun ei anneta edes mahdollisuutta ymmärtää :D:D:D:D

En tarkoita ymmärtämättömyydelläni, etenkö tietäisi pintaraapasun verran jostain aiheesta jotain:) Minulla ei välttämättä ole kaikenkattavaa tietoa, niinkuin jollakin muulla saattaa olla :D:D:D Silloin minä haluaisin tietää kaiken sen, mitä vastapuoli tietää:D:D:D Jolloin voisinkin ymmärtää vastapuolen näkökannan asiasta:D:D:D

V****Ehdottomat ihmiset, joilla on vahvoja mielipiteitä/saavat raivokohtauksia nolla luokan perusteluilla

En omaa asiasta, kuin asiasta vahvoja mielipidettä,  :D:D:D Koska saan myös järkevämpiä perusteluita vastapuolen mielipiteille:D Milloin vastapuoli saa minut näkemään keskustelun aiheen uudesta näkökulmasta :D:D:D  

V***Kun tajusin että jouduin muokkamaan tekstiäni paljon:D:D:D Ja toivon että tämä ei katoaisi mihinkään:D:D:D Tajusin, että olen kirjoittanut samanasian 2x erimuodossa :D:D:D Joitakin häiritsee kirjoitusvirheet:D:D:D Minulla on kirjoitushäiriö :D:D:D