Ikävä Totuus on se että mies kaljulla ei viehätä kaljulla ketään naista
Monikaan ei tätä vain näytä myöntävän, ei miehistä eikä naisistakaan. Miksi muuten kaljumpi mies saisi muita miehiä pakkeja useammin naisilta ? Tuntuu olevan asia minkä kaikki ymmärtävät vain hiljaa mielessään
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaisia tilastoja näkee?
Jos tajuaa naisten preferensseistä mitään tietää kyllä että näin on
Katson juuri televisiosta Kissakuiskaajaa eli Jackson Galaxya, ja siinäpä vasta ihana mies! Kalju ei haittaa yhtään. Tosin hän taitaa ajella päänsä kaljuksi tarkoituksella. Myös Patrick Stewart on seksikäs kaljuna, paljon paremman näköinen kuin hiukset päässä.
Jos ap olet kalju mies niin huolisitko kaljun tai harvahiuksisen naisen?
Itse olen kaljuuntuva nainen eikä vientiä juuri ole, mutta jos olisi niin kieltämättä valitsisin tuuheahiuksisen miehen kaljun yli, että lapsilla olisi joitain mahdollisuuksia pitää hiukset päässään.
Muutaman vuoden kuluttua ei tarvitse enää lapsiasioita miettiä ja sitten valitsen mielummin kaljun miehen että voitaisiin olla kaljuja yhdessä.
Tällaista tämä on.
Miksei niitä hiuksia voi vaan ajaa kokonaan pois?
Itse suosin hoikkia pitkähiuksisia miehiä, mutta tiedän monia naisia jotka syttyvät kaljuista. Esimerkiksi eräs ystäväni sanoo että komein mies on harteikas muhkeapartainen kalju. Toinen tykkää kaljuista treenatuista miehistä.
Makuja on monia. Teidän miesten onneksi. Meillä naisilla ne kauneusihanteet on paljon rajoittavammat, kun kukaan nainen ei voi niitä täyttää ellei ole paastonnut Victoria secret malli.
Minusta kalju, siis oikea kalju! on aina ollut seksikäs. Kamalinta on sellainen päälakikalju jonka yli on vedetty rasvaisia hiuslankoja, muka peittämään!
Täyskalju mies on uskomattoman seksikäs!
Tykkään myös todella pitkistä hiuksista miehellä, jos ne on hyvin hoidettu ja vahvat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaljuuntuva nainen eikä vientiä juuri ole, mutta jos olisi niin kieltämättä valitsisin tuuheahiuksisen miehen kaljun yli, että lapsilla olisi joitain mahdollisuuksia pitää hiukset päässään.
Muutaman vuoden kuluttua ei tarvitse enää lapsiasioita miettiä ja sitten valitsen mielummin kaljun miehen että voitaisiin olla kaljuja yhdessä.
Tällaista tämä on.
Tuo tukkahommeli on kyllä ehkä se viimeinen asia, jonka suhteen kannattaa niitä geenejä miettiä. Lääketiede etenee asian suhteen niin isoin harppauksin, että kyllä mä sinuna keskittyisin niihn oikeasti merkityksellisiin periytyviin ominaisuuksiin, kuten vaikka älykkyys, perinnölliset sairaudet ja pituus.
Vierailija kirjoitti:
Miksei niitä hiuksia voi vaan ajaa kokonaan pois?
Itse suosin hoikkia pitkähiuksisia miehiä, mutta tiedän monia naisia jotka syttyvät kaljuista. Esimerkiksi eräs ystäväni sanoo että komein mies on harteikas muhkeapartainen kalju. Toinen tykkää kaljuista treenatuista miehistä.
Makuja on monia. Teidän miesten onneksi. Meillä naisilla ne kauneusihanteet on paljon rajoittavammat, kun kukaan nainen ei voi niitä täyttää ellei ole paastonnut Victoria secret malli.
Juuri toisinpäin. Tuntuu että naisilla olisi sama miesmaku. Aina se on pitkä ja tumma mies. Miehellä lisäksi viehättävyys on vielä enemnän fyysisistä seikoista kiinni kuten pituudesta, ihon väristä ja leuasta. Kaljukaan ei näytä hyvältä valkoihoisella
Todellakin uskon, että mm. Bruce Willis, The Rock ja Vin Diesel elää aika surkeaa ja naisetonta elämää. Jep, ei käy kateeksi. Siksi kai se Williskin on niin hapannaama nykyään eikä naureskele paljoa kuten aikoinaan niin iloisena miehenä tukka päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista tämä on.
Tuo tukkahommeli on kyllä ehkä se viimeinen asia, jonka suhteen kannattaa niitä geenejä miettiä. Lääketiede etenee asian suhteen niin isoin harppauksin, että kyllä mä sinuna keskittyisin niihn oikeasti merkityksellisiin periytyviin ominaisuuksiin, kuten vaikka älykkyys, perinnölliset sairaudet ja pituus.
Totta, se on vaan liian helppo tehdä hätäisiä päätöksiä ulkonäön osalta. Varmasti on olemassa muutamia miehiä jotka ovat päättäneet olla minua lähestymättä hiusteni takia, samoin kun en itse ole uskaltanut lähestyä vaikkapa ihosairauksista kärsiviä miehiä.
Njaa. Mielestäni kalju mies voi olla todella hyvännäköinen. Riippuu ihan miehestä kuinka se sopii. Yleensäottaen kalju, miehekäs mies kiinnittää heti huomioni.
N20
Mä en lämpene yhtään kaljuille, pidän pitkätukista. Olen vähemmistössä tuttavapiirissäni. N38
Näin luokattoman huono kirjallinen ulosanti kuin aloittajalla, on huomattavasti suurempi turn-off kuin kalju.
Hyvin hoidettu kalju on hurmaava ja seksikäs - katson aina kahdesti...
Antais vaan sivuhiusten rehottaa. Mitä suotta ajaa kokokaljuksi.