Voiko joku nasujen ajatusmaailma ymmärtävä selittää
Miksi esimerkiksi anna abreu ja shirly karvinen olis muka uhka mun suomalaiselle rodulle? Abreun isähän taitaa olla portugalilainen eikä toi sinisilmä anna eroa mitenkään perus pohjoismaalaisesta ellei nyt vähän keskivertoa söpömpi ole.
Mikäs hemmetin uhka noi on?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nasu?
Natsi, uusnatsi, esim. nämä vastarintaliikkeen hyypiöt jotka on niin huolissaan pohjoismaisen rodun katoamisesta ettei se sais muka sekottua yhtään.
Uhka..... saanko kysyä, että missä asiassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nasu?
Natsi, uusnatsi, esim. nämä vastarintaliikkeen hyypiöt jotka on niin huolissaan pohjoismaisen rodun katoamisesta ettei se sais muka sekottua yhtään.
Ihan itsekö tämän sanan keksit?
Minä olen Nalle Puh, en osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nasu?
Ruotsi on jo menetetty
Jaa että miten? Ruotsalaisia, sekä miehiä että naisia, pidetään kansainvälisissä vertailuissa kaikkein halutuimpina kumppaneina eri maalaisista.
Nasuilla ei siis oo mitään oikeaa loogista perustetta absurdille väitteelleen.
Nasut on niitä samoja kuin fuksit, mutta lukiossa. Ekavuoden opiskekijoita siis.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä otsikoida niin, että muutkin kuin sinä itse ymmärtävät mistä puhutaan, jos haluaa vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä otsikoida niin, että muutkin kuin sinä itse ymmärtävät mistä puhutaan, jos haluaa vastauksia.
Alapeukkujen määrästä päätellen nasut kyllä löysivät jo ketjun mutta vastausta ei vaan kuulu.
Eihän he tuota vastusta, vaan ainoastaan henkilöitä jotka eivät sulaudu suomalaiseen yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän he tuota vastusta, vaan ainoastaan henkilöitä jotka eivät sulaudu suomalaiseen yhteiskuntaan.
Noin siis heidän sivuilla lukee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niillä alkuperäisilläkään ollut, vain ikivanhat Lutherin antisemitistiset horinat (tuolloin mm väitettiin että juutalaiset söi lapsia, ja silloin myös Luther uskoi ne täysillä, kuten aika lailla kaikki aikalaisensa).
Vierailija kirjoitti:
Vastarintaliikkeen nettisivujen perusteella vastustavat täysin selvästi kaikkea rotujen sekottumista eli just tuota.
Nasu on lukion ensimmäisen vuoden opiskelija. Joissain lukioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkujen määrästä päätellen nasut kyllä löysivät jo ketjun mutta vastausta ei vaan kuulu.
Röh!
t: Nasu-possu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastarintaliikkeen nettisivujen perusteella vastustavat täysin selvästi kaikkea rotujen sekottumista eli just tuota.
Kohta 5
Jos et ymmärrä geenien osuutta niin ei voi mitään. Shirly + Bodariukko = ei suomalainen lapsi / Bodariukko + suomalainen = suomalainen lapsi. (ei tosin hajua onko se bodaripoikaystävä suomalainen..?)
Nasut yrittää kierrellä kysymystä eivätkä halua vastata tähän rotupuhtaus höpinäänsä vaan yrittävät siirtää keskustelun integraatioon. Eri asia. Kertokaapa nyt tuosta rotuaivopierusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ymmärrä geenien osuutta niin ei voi mitään. Shirly + Bodariukko = ei suomalainen lapsi / Bodariukko + suomalainen = suomalainen lapsi. (ei tosin hajua onko se bodaripoikaystävä suomalainen..?)
Sinä + nasujen ruotsifuhrer = homojen ei suomalainen sekasikiö lapsi. Too bad for you.
Minulla on labradorinnoutaja eli labra. Haluan keskustella muiden labraihmisten kanssa!
Mikä on nasu?