Onko kemia sama kuin ulkonäkö?
Kommentit (26)
Ei paitsi se hehkuu kyllä läpi ilmeinä, mutta ei ole väliä piirteillä.
Ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Liittyy ehkä geenien yhteensopivuuteen ja todennäköisyyteen saada terveitä jälkeläisiä. Havaitsemme sen toisistamme esim toisen ominaishajusta. Tms vastaava selitys, jota ei vielä tunneta.
Helposti voisi sanoa että kyllä mutta kun käy paljon treffeillä ja etsii parisuhdetta niin keskustelukemia on tärkeä juttu. Onhan niitä ollut hyvännäköisiä naisia treffeillä joille olisin kieltäytynyt 2.treffeistä koska yhteistä juteltavaa ei tuntunut löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkälti kyllä, vaikka ihmiset vastaan väittävätkin
Juurikin näin! Itse ainakin kiinnostun eniten oman tasoisista miehistä myöskin ulkoisesti. Uuuh, kuumottaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Liittyy ehkä geenien yhteensopivuuteen ja todennäköisyyteen saada terveitä jälkeläisiä. Havaitsemme sen toisistamme esim toisen ominaishajusta. Tms vastaava selitys, jota ei vielä tunneta.
Miksi sitten naisilla on lähes aina "kemiaa" komistusten kanssa, mutta rumien kanssa tosi harvoin? Jos ei olisi mitään tekemistä ulkonäön kanssa, "kemia" jakautuisi tasaisemmin
Ulkonäkö voi tosin auttaa, kiinnostuksen heräämiseen. Varsinaiseen kemiaan vaaditaan juurikin tuota geenien yhteensopivuutta ja potentiaaliin. Esim. status voi vaikuttaa kemiaan. Lopulta kuitenkin, jos feromonit mätsää, kipinöitä on ja ne eivät lopu ns ihastumisvaiheen jälkeen, vaikka vähenevätkin. Nimim. rakastun joka päivä mieheeni uudelleen (aviossa).
No olen kyllä tuntenut tietynlaista kemiaa rumempienkin miesten kanssa, mutta ns sänkykemiaa vain omasta mielestäni komeiden miesten kanssa.
Ei ja usein kemiat kohtaavatkin sellaisen kanssa joka on aivan jotain muuta kuin se "unelmien prinssi/prinsessa".
Ei ole pääasiassa ulkonäköasia eikä kyllä hirveästi liity mihinkään feromoneihinkaan.
Ns. kemia tai tunne siitä, että toinen vie jalat alta perustuu pääosin siihen, että mies on hyvä iskemään naisia ja osaa puhua oikealla tavalla. Osaa pelimiestekniikat. Naiselle tulee tunne että näin vain tapahtui.
Tämän takia miehet eivät tunne kemiaa, koska heidän pitää itse rakentaa se. Heille kysymys on vain naisen iskemisestä.
Sitkeässä istuu harhaluulo, että kemia vain tulisi sattumanvaraisesti kahden satunnaisen ihmisen välille ja asiat etenisivät itsekseen. Ei. Mikään ei tapahdu itsekseen, vaan asioita pitää tehdä aktiivisesti. Tässä tapauksessa yleensä mies tekee sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten naisilla on lähes aina "kemiaa" komistusten kanssa, mutta rumien kanssa tosi harvoin? Jos ei olisi mitään tekemistä ulkonäön kanssa, "kemia" jakautuisi tasaisemmin
Tuo on vain oma subjektiivinen luulosi.
Varmasti hyvännäköisestä ihmisestä kiinnostutaan helpommin kuin rumasta. Kiinnostus on eri asia kuin kemia. Kemia ilmenee vasta vähän enemmän kanssakäymisen perusteella. Eli komeilla ja kauniilla on enemmän tilaisuuksia kokea kemiaa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Yhtä hyvin rumilla olisi sitä kemiaa, mutta heillä on vähemmän tilaisuuksia.
Jep, keskustelukemia ja sänkykemia on erikseen. Kemiaa siis on ulkonäöltään kaikenlaisten miesten kanssa. Sänkykemiaa komeitten ja yhtä hyvännäköisten kuin itse on kanssa.
Syvällinen kysymys. Vai onko kemia sitä kun ne ”tasot” ovat balanssissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pääasiassa ulkonäköasia eikä kyllä hirveästi liity mihinkään feromoneihinkaan.
Ns. kemia tai tunne siitä, että toinen vie jalat alta perustuu pääosin siihen, että mies on hyvä iskemään naisia ja osaa puhua oikealla tavalla. Osaa pelimiestekniikat. Naiselle tulee tunne että näin vain tapahtui.
Tämän takia miehet eivät tunne kemiaa, koska heidän pitää itse rakentaa se. Heille kysymys on vain naisen iskemisestä.
Sitkeässä istuu harhaluulo, että kemia vain tulisi sattumanvaraisesti kahden satunnaisen ihmisen välille ja asiat etenisivät itsekseen. Ei. Mikään ei tapahdu itsekseen, vaan asioita pitää tehdä aktiivisesti. Tässä tapauksessa yleensä mies tekee sen.
Minä kyllä miehenä erotan hyvin tarkasti, onko naisen kanssa kemiaa vai ei. Vaikka olisi kuinka kaunis mimmi, mutta en koe kemiaa, niin en halua panna sitä. Tämä erottelukyky toki vaatii paljon vaihtoehtoja, mitä minulla lienee enemmän kuin perusmiehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain oma subjektiivinen luulosi.
Varmasti hyvännäköisestä ihmisestä kiinnostutaan helpommin kuin rumasta. Kiinnostus on eri asia kuin kemia. Kemia ilmenee vasta vähän enemmän kanssakäymisen perusteella. Eli komeilla ja kauniilla on enemmän tilaisuuksia kokea kemiaa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Yhtä hyvin rumilla olisi sitä kemiaa, mutta heillä on vähemmän tilaisuuksia.
Mutta jos kemia on yhtä kuin feromonit, niin kemian pitäisi syntyä ihan vain samassa tilassa olemalla? Koska muutenhan omaan kemiaan voisi vaikuttaa kanssakäymistaitoja harjoittelemalla ja se lienee ristiriidassa koko kemiakäsityksen kanssa
Mulla on ollut kemiaa sellaistenkin kanssa, joita pidin jopa epäviehättävän näköisinä ennen kuin heidät tunsin. Kun tunteet syvenivät, heidän ulkonäkönsäkin paranivat.
Ei ole ulkonäkökysymys. Olen nätti nainen, suurta kemiaa olen tuntenut yhden "ruman" mutta karismaattisen miehen kanssa ja yhden "tavallisen näköisen" miehen kanssa.
Itse kyllä viehätyn kauniista naisista, en oikein noteeraa hiirulaisia. Kuitenkin kerran töissä olin päivän tiiviisti tekemisissä tälläisen mitättömän näköisen hiirulaisen kanssa. Emme edes juurikaan jutelleet, mutta tunsin aivan järjetöntä vetoa häntä kohtaan!
Se oli varmasti kemiaa. Varmaan ominaishaju tai joku? En ollut ennen edes huomannut häntä...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ulkonäkökysymys. Olen nätti nainen, suurta kemiaa olen tuntenut yhden "ruman" mutta karismaattisen miehen kanssa ja yhden "tavallisen näköisen" miehen kanssa.
Näinpä, miehen kohdalla tärkeintä on osata puhua naisille itsevarmasti. On tärkeää osata johdatella keskustelua eteenpäin, naurattaa naisia sekä luoda seksuaalista vetovoimaa keskustelemalla. Ei se ulkonäkö ole miehellä niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kemia on yhtä kuin feromonit, niin kemian pitäisi syntyä ihan vain samassa tilassa olemalla? Koska muutenhan omaan kemiaan voisi vaikuttaa kanssakäymistaitoja harjoittelemalla ja se lienee ristiriidassa koko kemiakäsityksen kanssa
Kemia on vain tunne siitä, että asiat syntyvät itsekseen. Oikeasti se vain kertoo siitä, että mies on hyvä käsittelemään naisia jolloin nainen kokee, että asiat tapahtuvat itsekseen.
Jos useampi mies sekä nainen tajuasisi nämä asiat, niin parisuhde-elämä olisi helpompaa. Linkkasinkin aiempaan kommenttiini hyvän sivuston aiheesta.
t. 11
Aika pitkälti kyllä, vaikka ihmiset vastaan väittävätkin