Sinä joka et voisi kuvitellakaan kiinnostuvasi pikkujouluissa muista työpaikkasi miehistä, millä alalla olet töissä?
Täällä Posti, ei liene tarvitse perustella enempää..
Kommentit (37)
Rakennusala ei varmaankaan perusteluita kaipaa.
Hoitoala, terveysasemalla terveydenhoitaja. Olisipa urani tai alani mikä vain, en ikinä katselisi vieraita miehiä (tai naisia) sillä silmällä. En koe tämmöiseen mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Posti, ei liene tarvitse perustella enempää..
Minä ihan luulin, että Kusti on kova polkemaan?
Kuljetusala. En ikinä sekaantuisi rekkakuskiin.
Sosiaaliala. En voisi kuvitellakaan kiinnostuvani "siinä mielessä" kenestäkään työkaverista. Varattuja ovat lähes kaikki, eikä yksikään heistä herätä minussa mitään muita tunteita kuin työkaveruus ja ehkä joku tuntuu kuin veljeltä. Olen tässä ihmettelyt näitä aloituksia viime viikkoina. Aina se yhden illan pano on joku työkaveri, esimies tai naapuriosaston esimies. Eikö niitä panomiehiä muualta löydy? Jos noihin sortuisi, niin työnteko olisi sen jälkeen tosi kiusallista.
Oliko otsikon kysymys vain miehille?
Myöskään röntgenhoitajissa ei kehumista.
No meillä on töissä vain naisia, mutta en keneenkään heistä en tunne mitään vetoa. T. Hetero viiskymppinen
Vientiyrityksessä, työkaverit kuvottavia luolamiehiä. No thanks.
Kokki sairaalassa, homoja kaikki 😁
Sijoitusala. Juu ei kiitos. Ovat m**kkuja sekä sisältä, että ulkoa.
Eräässä valtion organisaatiossa, ei tulisi mieleenkään katsella sillä silmällä ketään kollegaa, eivät vain ole sen tyyppisiä että viehättyisin heistä. Tiedän kyllä, että meilläkin on joskus jotain pikkujoulusäätöjä ollut työpaikalla, mutta minusta ne ovat vähän mauttomia, erityisesti kun ihmiset ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko otsikon kysymys vain miehille?
Tätä minäkin jäin miettimään. Mitä tarkoitat "työpaikan muilla miehillä"?
Opettajat eivät ole miehekkäitä, osa suorastaan hintahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkoti, ei myöskään tarvinne perustella.
Sama ja mä on sentään homo.
Insinööritoimisto. Puolet on pantavia, puolet iniseviä nörttejä .
Teollisuus, yksinkertainen tehdastyö kyseessä. Ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa.
Päiväkoti, ei myöskään tarvinne perustella.