Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et voisi kuvitellakaan kiinnostuvasi pikkujouluissa muista työpaikkasi miehistä, millä alalla olet töissä?

Vierailija
26.11.2017 |

Täällä Posti, ei liene tarvitse perustella enempää..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetusalalla ja syy se ettå olen nähnyt ettå työpaikan miehet on niin helppoja ettå kun naiskollega vähän nauraa kikattaa niin miehet naimisissa olevat on valmiita mihin vain. Ja ne kikattajanaisetkin on naimisissa.

Vierailija
22/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Työyhteisöstä ehkä kolmasosa on miehiä. Joukossa on muutama ikäiseni, komea mies, ja yleensä opettajat tulevat keskenään hyvin juttuun ja huumorintaju on samanlainen. Tästä huolimatta pikkujoulumme ja muut työporukan vapaamuotoiset tapaamiset ovat hyvin siistejä, vaikka joskus tilaisuuksissa on ollut (uikkarit päällä) saunomista ja paljussa oleilua. Ylilyöntejä tapahtuu harvoin. Koko reilun kymmenvuotisen urani aikana ei työyhteisössäni ole ollut kuin yhden kerran epäilys kahden tahoillaan naimisissa olleen kollegan välisestä suhteesta. Opettajan työssä olen tullut ahdistelluksi kollegan taholta vain kerran, vuosia sitten urani alussa ensimmäisiä sijaisuuksia tehdessäni minua vanhempi mieskollega teki illanvietossa minulle todella törkeän alatyylisen ehdotuksen. Kun vertaan muilla aloilla työskentelevien kavereitteni kokemuksiin, ollaan meillä tosi asiallisia myös vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajat eivät ole miehekkäitä, osa suorastaan hintahtavia.

Miten määrittelet miehekkyyden? 

Vierailija
24/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti, ei myöskään tarvinne perustella. 

Mikä vika on päiväkodissa työskentelevissä miehissä?

Vierailija
25/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja hetero. Vaikka sanotaan, ettei kerta homoksi tee ja kavereita ei lasketa, en ole kiinnostunut työpaikkani muista miehistä. Siis opetusalalla olen.

Vierailija
26/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tulkinnut, että kysymys olisi vain miehille, vaan että jokainen on automaattisesti kiinnostunut yhdestä työpaikkansa miehistä, mutta entä muista?

Itse en ole koskaan ollut työpaikalla kiinnostunut kenestäkään. Hyi, mulle se olisi sama kuin sukurutsa. Oman pesän likaamista.

Vierailija
27/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti, ei myöskään tarvinne perustella. 

Mikä vika on päiväkodissa työskentelevissä miehissä?

Onhan se kauhean neitimäistä, jos mies tykkää hoitaa lapsia. Sivulauseessa tietysti valitetaan miten oma mies ei osallistu lastenhoitoon

Vierailija
28/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Posti, ei liene tarvitse perustella enempää..

Minä ihan luulin, että Kusti on kova polkemaan?

...onhan se, mutta vain jakopiirinsä alueella. Työkaverit jätetään rauhaan.

Vierailija
29/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin opettaja ja toiminta on 99, 9 prosenttisesti siistiä ja päivänvalon kestävää. Ihmiset ovat mahtavia, mutta myös kunnollisia, ainakin oma kokemukseni on tällainen. Toki joukko on monenkirjavaa, joten en voi tietenkään koko maailman opettajakunnan puolesta puhua. Miesopettajat hintahtavia (jossakin viestissä kommentoitiin näin).... itse en missään tapauksessa yleistäisi noin. Niitäkin löytyy, mutta on myös paljon muunlaisiakin miesopettajia.

Vastaus otsikon kysymykseen: olen naisopettaja.

Vierailija
30/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousosasto.

Vierailija
31/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miesopettajalla, varsinkin nuoremmalla on hintahtavat naismaiset eleet ja homomainen nariseva, teennäisen innostunut puhetyyli. Olisiko se miehekkyys sitten tällaisen vastakohta?

Vierailija
32/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialalla olen. Olen onnellisesti naimisissa enkä koe tarvetta liittoni ulkopuolisiin suhinoihin. Ja vaikka kokisin, et sossumiehet kiinnosta tippaakaan. Jotenkin se tunteiden äärelle laskeutuminen on vaan aika turn-off mulle.

Oma mieheni on rakennusalan akateeminen ja just sopiva mulle. Täydennämme toisiamme.

Vierailija
33/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miesopettajalla, varsinkin nuoremmalla on hintahtavat naismaiset eleet ja homomainen nariseva, teennäisen innostunut puhetyyli. Olisiko se miehekkyys sitten tällaisen vastakohta?

Tarkoitatko lastentarhan- ja luokanopettajia? Heitä en juuri tunne enkä osaa ottaa kantaa heidän "homomaisuuteensa", mitä se kenellekin tarkoittaa. Omat lukiossa työskentelevät kollegani eivät kyllä ole kuvauksen kaltaisia. Miesopettajat ovat minun silmissäni unelmapuolisoainesta. Heillä on usein terveelliset elämäntavat (kroppa kunnossa!) ja he pistävät perheen kavereiden ja esimerkiksi viikonloppuryypiskelyn etusijalle. Opettajat osallistuvat paljon erilaisiin kulttuuri- ja muihin tapahtumiin ja seuraavat ajankohtaisasioita. Toivoin pitkään, että olisin löytänyt puolison omalta alalta, mutta kun miehiä on alalla niin paljon vähemmän, ei heitä kaikille riitä. Opettajapariskuntia on kyllä tosi paljon, eli en ole ainoa, joka pitää miesopettajia otollisina kumppaneina.

Vierailija
34/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja ja työyhteisössämme on yksi mies. Ja se yksikään ei millään muotoa kiinnosta. Meillä tosin isommat koko työpaikan pikkujoulut, joissa sitten enemmän miehiä, mutta ei kiinnosta niihinkään edes osallistua. Mene mieluummin juhlimaan omien kavereiden tai oman mieheni kanssa.

Vierailija
35/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla. Toimisto täynnä 50+ tätejä, minä mukaanlukien. Muutama nörttimäinen nuori mies, oman pojan ikäisiä. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
36/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis kysyttiin että kiinnostuisinko muista työpaikkani miehistä. Vastaan tähän että ei missään tapauksessa, eikä missään työpaikassa. Syynä on yksinkertaisesti se, että olen heteroseksuaali, enkä ole ajatellut ryhtyä homoksi. Joten muut miehet eivät kiinnosta missään olosuhteissa.

Vierailija
37/37 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa. Ihan sama millä alalla olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi