miksi syöt "ruokaa" joka säilyy 19 vuotta muuttumattomana?
Aika paljon vikaa täytyy olla ruoassa joka ei mätäne koskaan. Ainekset tulevat Puolasta...
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se tällainen ruoka on? Kivihiilivodka?
Et siis tiedä? Se on Mc Donaldsin hampurilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tiedä? Se on Mc Donaldsin hampurilainen.
Pitäisikö netissä olleesta aivopierusta tietää, että miltä se haisee..???
Miksi kummassa se ap:ta napsii, mitä syön tai en syö?
Mikään ruoka ei homehdu jos se ei pääse kosketuksiin homeen kanssa. Tämä hampurilais ja ranskalaisjuttu on debunkattu jo niin monta kertaa että. Testaa itse. Osta hamppari ja pistä sellaisenaan jääkaappiin kuukaudeksi ilman mitään kupua. Takuulla on kasvustoa.
En syö tuollaista ruokaa, ei löydy punalaputettuna.
Vierailija kirjoitti:
Hän lienee yleinen syyttäjä ja kaikki ovat syyllisiä kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten, mutta periaatteesta.
Toivon että itsekin säilyn niiden säilöntäaineiden avulla nuorena ikuisesti.
Olen mäkissä töissä ja syön siellä joka päivä. Voin todella hyvin ja olen hoikka.
Tällaiset jutut että säilyy kymmeniä vuosia on urbaaneja legendoja
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkissä töissä ja syön siellä joka päivä. Voin todella hyvin ja olen hoikka.
Tällaiset jutut että säilyy kymmeniä vuosia on urbaaneja legendoja
Ei ole. Hampurilaisia on testattu ihan oikeasti pitämällä niitä vuosia ja katsottu mitä tapahtuu.
Eräs ihminen piti 19 vuotta hampurilaista kotonaan ja se ei mädäntynyt eikä mitään.
Mistäköhän ne pihvit tehdään siellä Puolassa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkee säkin ap uskot 😂
Se on totta ja kokeen voi tehdä itsekin.
Mitäs jos itse tehdystä normaalia pihviä pitää vuosikaudet kotona, mitä luulet tapahtuvan?
En käy Mäkkärissä.Oliko sulla vielä jotain muuta kitistävää ap?
No eipä tulis mieleenkään syödä ko. moskaa, mutta idioottimassalle kelpaa mikä tahansa, jota ruokana myydään.
Puolassa eläinten kohtelu ja niiden kasvatusolot ovat järkyttävät. Kansainvälinen lihabisnes on vienyt leivän monelta puolalaiselta, perhetiloja ei enää juurikaan ole, vaan valtavia siankasvatuslaitoksia. Eipä silti, että sikojen kohtelu suomalaisessakaan maataloudessa olisi mitenkään kunniakasta. En hyväksy muutenkaan sitä, että eläin kasvatetaan vain meidän syötäväksemme. Enkä varsinkaan tehotuotantoa.
Minulle saisi kyllä maksaa aika paljon, että suostuisin yhtään mitään mäkkärin moskaa suuhuni työntämään. Muut syökööt ihan mitä haluavat, vaikka muumioituneita hampurilaisia. Eipä se ole minulta pois.
Kaiken kukkuraksi Mc Donaldsin pihveistä on löytynyt ihmislihaa.
Ja muutakin.
Saattaa olla yhteydessä satanismikulttiin jossa uhrataan lapsia.
On löytynyt ihmisen ja rotan dna:ta näistä mäkkärin pihveistä.
Lisäksi hampurilaiset sairastuttavat ihmisiä ja sitä kautta lääketeollisuus käärii voittoja.
Takana on Illuminati.
Kolme tuplajuustoa ja kuppikahvia, siinä on kyllä loistava ateria.