miksi syöt "ruokaa" joka säilyy 19 vuotta muuttumattomana?
Aika paljon vikaa täytyy olla ruoassa joka ei mätäne koskaan. Ainekset tulevat Puolasta...
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Emmä usko että kerran kuussa syödyt ranskalaiset tappaa sen enempää kuin keuhkoja ja muistia tuhoava kannabis tai aivosoluja tappava alkoholi. Viinaahan te kaikki terveyshörhötkin aivan varmasti juotte silloin tällöin.
Nyt on puhe niistä pihveistä, ei ranskalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkissä töissä ja syön siellä joka päivä. Voin todella hyvin ja olen hoikka.
Tällaiset jutut että säilyy kymmeniä vuosia on urbaaneja legendojaEi ole. Hampurilaisia on testattu ihan oikeasti pitämällä niitä vuosia ja katsottu mitä tapahtuu.
Eräs ihminen piti 19 vuotta hampurilaista kotonaan ja se ei mädäntynyt eikä mitään.
Mistäköhän ne pihvit tehdään siellä Puolassa?
Joo ja Niissä on käytetty ihmisenlihaa ja ulostetta. Tää on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkissä töissä ja syön siellä joka päivä. Voin todella hyvin ja olen hoikka.
Tällaiset jutut että säilyy kymmeniä vuosia on urbaaneja legendojaEi ole. Hampurilaisia on testattu ihan oikeasti pitämällä niitä vuosia ja katsottu mitä tapahtuu.
Eräs ihminen piti 19 vuotta hampurilaista kotonaan ja se ei mädäntynyt eikä mitään.
Mistäköhän ne pihvit tehdään siellä Puolassa?Joo ja Niissä on käytetty ihmisenlihaa ja ulostetta. Tää on fakta.
Ei ulostetta, mistäs tuon keksit?
Ap on Putlerin trolli.
Mä ainakin syön joskus sokeria, suolaa, hunajaa ja sinappia sekä pakasteita ja kuivattujakin ruokia. Ne kaikki säilyvät erinomaisessa kunnossa vuosikaudet.
Se ei mädänny, koska se kuivuu. Kypsennetty, kuivunut ruoka ei enää mädänny.
Vierailija kirjoitti:
Ap on Putlerin trolli.
Mä ainakin syön joskus sokeria, suolaa, hunajaa ja sinappia sekä pakasteita ja kuivattujakin ruokia. Ne kaikki säilyvät erinomaisessa kunnossa vuosikaudet.
Taidat olla aika yksinkertainen ihminen.
Miten sokerin ja suolan säilyvyyttä voi verrata pihviin?
Vierailija kirjoitti:
No eipä tulis mieleenkään syödä ko. moskaa, mutta idioottimassalle kelpaa mikä tahansa, jota ruokana myydään.
Puolassa eläinten kohtelu ja niiden kasvatusolot ovat järkyttävät. Kansainvälinen lihabisnes on vienyt leivän monelta puolalaiselta, perhetiloja ei enää juurikaan ole, vaan valtavia siankasvatuslaitoksia. Eipä silti, että sikojen kohtelu suomalaisessakaan maataloudessa olisi mitenkään kunniakasta. En hyväksy muutenkaan sitä, että eläin kasvatetaan vain meidän syötäväksemme. Enkä varsinkaan tehotuotantoa.
Mäkkärin burgereissa ei ole sianlihaa. Itse en syö sianlihaa lainkaan - en edes jouluna tai aamupalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on Putlerin trolli.
Aloituskysymys koski yleisesti "ruokaa", joihin ruoka-ainekset voi rinnastaa. Ne burgerit kuivuvat, jos ne jättää testin vuoksi vuosikausiksi jonnekin. Kuivunut ruoka ei pilaannu. Maustamisella ja rakenteella voi vaikuttaa siten, että ruoka ei pilaannu yhtä helposti kuin se muuten tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä usko että kerran kuussa syödyt ranskalaiset tappaa sen enempää kuin keuhkoja ja muistia tuhoava kannabis tai aivosoluja tappava alkoholi. Viinaahan te kaikki terveyshörhötkin aivan varmasti juotte silloin tällöin.
Nyt on puhe niistä pihveistä, ei ranskalaisista.
Ei ne säily syötävänä jääkaapissa viikkoa kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on Putlerin trolli.
Off topiccina: kuinka paljon saat Kremlistä palkkaa?
Minkä takia ne pihvit pitää tehdä puolalaisessa tehtaassa? Ja seassa ihmislihaa.
Mc on mukana pahassa Illuminatissa jossa uhrataan ihmisiä.
Ja sitten mainostetaan lapsiperhepaikkana lelujen kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän ne pihvit tehdään siellä Puolassa?
Kuivuuhan se hamppari pihveineen. Koitas vaikka niin, että kostutat hampurilaista sumuttamalla vähän vettä sen päälle joka päivä, pidät haihtumista hidastavaa kupua suojana ja tietenkin siis lämpimässä, vaikkapa keittiön pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ne pihvit pitää tehdä puolalaisessa tehtaassa? Ja seassa ihmislihaa.
Lääkkeet.
Mutta eipä Putlerin trolleja kiinnosta muu kuin heittää ilmaan tekaistuja väitteitä, jotka kaikki tietää vääriksi. Jos joku jankuttaa valhetta tarpeeksi usein, niin joku saattaa alkaa uskoakin sitä. Sehän siinä on tarkoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Kolme tuplajuustoa ja kuppikahvia, siinä on kyllä loistava ateria.
Jälkkäriksi kuppikakkua..??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mainostetaan lapsiperhepaikkana lelujen kera.Lääkkeet.
Mutta eipä Putlerin trolleja kiinnosta muu kuin heittää ilmaan tekaistuja väitteitä, jotka kaikki tietää vääriksi. Jos joku jankuttaa valhetta tarpeeksi usein, niin joku saattaa alkaa uskoakin sitä. Sehän siinä on tarkoituksena.
En ole trolli. Asiaa on tutkittu eli ihmislihaa on löytynyt.
Loput löydät kun tutkit vähän asioita.
Amerikoissa on valtavasti väkeä jotka mättävät hampurilaisia ja ovat todella ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska Puolasta sen lihan saa halvimmalla. Ei Paskaruokaketjut välitä vittujakaan ihmisten terveydestä, vain ja ainoastaan myynnistä. En kyllä ymmärrä Mäkkärin hampurilaisia. Ihan hirveetä paskaa. Itse kun tekee niin tulee paljon parempaa jos gatronomiasta mitään tajuaa. Joku Tillikan pyttipannukin on ihan kauheeta paskaa, kun käytetään nahkaa ja persereikää makkarana.
Käy ap joskus vanhan ruuan museossa. Hhhhyyyyvin monelle ruualle käy samoin, koska kun neste poistuu niin pilaantumisprosessi pysähtyy. Ei sen ihmeellisempää salaliittoa taustalla.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/08/03/vanhan-ruuan-museo-sai-alkunsa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän ne pihvit tehdään siellä Puolassa?Joo ja Niissä on käytetty ihmisenlihaa ja ulostetta. Tää on fakta.
Googlaa niin saat sinäkin tietää. Ulostetta on niissä pihveissä ja ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa niin saat sinäkin tietää. Ulostetta on niissä pihveissä ja ihmistä
Kremlin keksintö väitteet ei ole faktaa, joten linkkejä kehiin tai voimme varmistua siitä että olet trolli ja p*skanpuhuja.