Mitä ajattelet naisesta, jonka kolmella lapsella on kaikilla eri isä?
Miten pian kertoisit uudelle miehelle? Tapailuvaihe.
Kommentit (74)
Ei minua isien määrä kiinnosta vaan lasten määrä.
Miksi aina halutaan ajatella, että monen eri miehen kanssa lapsia hankkinut nainen olisi jotenkin vahingossa ajautunut sellaiseen tilanteeseen? Tai että hänellä olisi aina epäonnea parisuhteissa, epätoivoisuutta tms.? Ärsyttävää häpäisykulttuuria, jonka ei enää toivoisi kuuluvan 2010-luvulle.
Kyse voi olla myös ihan tietoisesta valinnasta. Kaikille eivät parisuhteet tai muiden ihmisten mielipiteet merkitse niin paljoa. On myös paljon miehiä, jotka haluavat lapsen vaikka eivät nauti jatkuvasta perhe-elämästä vaan heille sopii paremmin jonkintyyppinen etä-isyys. Lapselle riittää aivan hyvin yksikin hommaan kunnolla sitoutunut vanhempi. Monissa ydinperheissä on ongelmia, mutta väkisin sinnitellään häpeän ja esim. taloudellisten syiden takia huonoissa parisuhteissa.
Ja onhan se paljon mielenkiintoisempaa, kun kaikki lapset eivät ole samasta muotista. Se kannattaa kuitenkin muistaa, ettei hanki lapsia yli sen määrän, josta jaksaa yksin huolehtia. Koskee niin yh- kuin parisuhteessa olevia vanhempia.
varmaan lapsista tulee terveitä kansalaisia eikä huumeongelmia nuorenakaan
jaska lopunajasta kirjoitti:
varmaan lapsista tulee terveitä kansalaisia eikä huumeongelmia nuorenakaan
Lapsen tulevien päihdeongelmien hyvä ennustaja on vanhempien suhde päihteisiin. Suurin osa narkeista tulee päihdeongelmaisista tai päihdemyönteisistä kodeista. Niitä on yhtä lailla niin yh- kuin ydinperheissäkin.
Ongelmia elämänhallinnassa.
Tekee kaikkensa raskautuakseen miesten kanssa joita tapailee/joiden kanssa pääsee harrastamaan seksiä, jotta saisi miehen jäämään ja olisi joku joka on kiinnostunut leikkimään isää muiden miesten lapsille.
Ei tajua ehkäisystä mitään. Usein jonkin sortin persoonallisuushäiriöitä/mielenterveysongelmia, tai jälkeenjääneisyyttä.
Antaa kyllä todella huonon kuvan naisesta, jos on lapsia useammalle miehelle. Ei mikään penaalin terävin kynä?
Tulee mieleen että levittää jalkansa kaikille jotka tajuaa sitä pyytää. Sitten tulee paksuksi ja kuvittelee että miehet kantavat vastuunsa, tyytyvät tuollaiseen naiseen. Helppo, naiivi nainen.
Hyvin kuvottavaa ja itsekästä toimintaa. Lapsista ei voi mitenkään tulla tasapainoisia isoina. Ja ihan varmasti uusperheissä on aina epätasa-arvoa, jotakin suositaan ja joku saa vähemmän huomiota. Ja aina saa olla selvittelemässä kuka on kenenkin isä kun on tehnyt lapsia vähän joka suuntaan.
Mun anoppi on tällänen tapaus ja en voi sanoa kauheasti häntä arvostavani. Oikee malliesimerkki nykyajan ihmisille. Hylkäs esikoisen ja hänen isän, meni uusiin naimisiin, eros pikapikaa ja samantien uudelle paksuks ja naimisiin.
3x lasta ja liittoa 7v sisää. Hän on ollu tän nykytrendin kantaäiti.
Vierailija kirjoitti:
Tekee kaikkensa raskautuakseen miesten kanssa joita tapailee/joiden kanssa pääsee harrastamaan seksiä, jotta saisi miehen jäämään ja olisi joku joka on kiinnostunut leikkimään isää muiden miesten lapsille.
Ei tajua ehkäisystä mitään. Usein jonkin sortin persoonallisuushäiriöitä/mielenterveysongelmia, tai jälkeenjääneisyyttä.
Antaa kyllä todella huonon kuvan naisesta, jos on lapsia useammalle miehelle. Ei mikään penaalin terävin kynä?
Tulee mieleen että levittää jalkansa kaikille jotka tajuaa sitä pyytää. Sitten tulee paksuksi ja kuvittelee että miehet kantavat vastuunsa, tyytyvät tuollaiseen naiseen. Helppo, naiivi nainen.Hyvin kuvottavaa ja itsekästä toimintaa. Lapsista ei voi mitenkään tulla tasapainoisia isoina. Ja ihan varmasti uusperheissä on aina epätasa-arvoa, jotakin suositaan ja joku saa vähemmän huomiota. Ja aina saa olla selvittelemässä kuka on kenenkin isä kun on tehnyt lapsia vähän joka suuntaan.
Oksettava kommentti. Mene itseesi ja mieti mitä puhut, sekopää. Miehet haluavat panna kaikkea ja miehet sallivat pettämisen itselleen. Olisiko se vika joskus MIEHISSÄ??????????
Ja jalat saa avata jos haluaa, vapaa valinta. Haluattehan tekin olla miehen omaisuutta avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että miettisin miksi on täytynyt kiireellä kaikkien kanssa lisääntyä. Itse olen hidas etenemään suhteissa niin on tosi vaikea samaistua ihmiseen joka tekee nopeasti lapsen jonkun käytännössä tuntemattoman kanssa. Siksi herättäisi ihmetystä. Ehkä myös helpotusta siitä etten itse ole samassa tilanteessa. En ole mulkku, näin se vain on.
Kyllä se pitää jo tapailuvaiheessa kertoa. On se varmaan aikamoinen deal breaker monelle. Itse en suostuisi ikipäivänä seurustelemaan miehen kanssa jolla on yksikin lapsi, saati monia monen eri naisen kanssa... Ei. Ehkä sitten joskus jos itsekin olen toisella kierroksella.
N25
Se onkin varmaan ideaalitilanne kun molemmilla on lapsia vähintään yhdestä edellisestä suhteesta ;)
No, ei tosiaan varmastikaan ole, mutta silloin mulla ei ois varaa nirsoilla. :D Jos itsellä on lapsi/lapsia niin ei voi vaatia kumppanilta lapsettomuutta. Sitäpaitsi ehkä ajattelisin että isäihminen ymmärtäisi lapsiperheen arkea hieman eri tavalla kuin lapseton, ja siksi kuvio saattaisi toimia paremmin. Oikeasti painajaiseni on uusperhehelvetti, se on yksi syy siihen miksen todennäköisesti ikinä hanki lapsia ensinkään.
/8
Mikään pakkohan se ei ole uusperheeksi ryhtyä vaikka lapsia yhden kanssa jo olisikin. Itse en ainakaan ottaisi miestä, jolla lapsia, enkä muuttaisi yhteen niin kauan kun lapseni kotona asuvat. Pärjäisin ilman miestäkin, jos on pakko. Vielä kuitenkin onneksi olen lasten isän kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että levittää jalkansa kaikille jotka tajuaa sitä pyytää. Sitten tulee paksuksi ja kuvittelee että miehet kantavat vastuunsa, tyytyvät tuollaiseen naiseen. Helppo, naiivi nainen.Hyvin kuvottavaa ja itsekästä toimintaa. Lapsista ei voi mitenkään tulla tasapainoisia isoina. Ja ihan varmasti uusperheissä on aina epätasa-arvoa, jotakin suositaan ja joku saa vähemmän huomiota. Ja aina saa olla selvittelemässä kuka on kenenkin isä kun on tehnyt lapsia vähän joka suuntaan.
Terveisiä 50-luvun Suomesta tai lähi-idästä?! No tämä on juuri se perusoletus. En kiellä, etteikö tuollaisia naisiakin olisi, muttei kannata yleistää koskemaan jokaista jolla lapsia useamman eri miehen kanssa. Et siis taida itse olla mikään penaalin terävin kynä itsekään ja kovin vihaa täynnä olevalta kuulostat myös.
Pidät ilmeisesti miehiä kovin tyhminä noin yleisesti ottaen? Jos kuvitellaan, että mies harrastaa seksiä tuollaisen kuvailemasi naisen kanssa, niin hänenhän täytyisi olla täysin idiootti jos ei lapsia halua, mutta panee silti ilman ehkäisyä? Vai onko koskaan käynyt mielessä, että myös miehet voisivat ihan omasta tahdostaan haluta lapsia sellaisten naisten kanssa joita sinä et pidä kiinnostavina tai "kunnollisina"?
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on tällänen tapaus ja en voi sanoa kauheasti häntä arvostavani. Oikee malliesimerkki nykyajan ihmisille. Hylkäs esikoisen ja hänen isän, meni uusiin naimisiin, eros pikapikaa ja samantien uudelle paksuks ja naimisiin.
3x lasta ja liittoa 7v sisää. Hän on ollu tän nykytrendin kantaäiti.
No jos on hylännyt lapsen, niin sen jälkeen ei kyllä pitäisi enää uutta hankkia. Tiedän itsekin muutaman 50-luvulla syntyneen, joka jättänyt lapset isälle tai hänen vanhemmilleen. Taisi siihen aikaan jostain syystä tuo lasten hylkäily olla yleisempää?
En arvosta tuollasia ihmisiä lainkaan, aivan wt-meininkiä. Kertoo harkitsemattomista päätöksistä ja elämänhallinnan puutteesta, jos on lapsia monen eri henkilön kanssa, oli sitten mies tai nainen. En koskaan alkaisi seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia. En ala teeskentelemään varaäitiä kenellekään vieraalle kakaralle. Itselläni ei lapsia ole eikä luultavasti tule.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta tuollasia ihmisiä lainkaan, aivan wt-meininkiä. Kertoo harkitsemattomista päätöksistä ja elämänhallinnan puutteesta, jos on lapsia monen eri henkilön kanssa, oli sitten mies tai nainen. En koskaan alkaisi seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia. En ala teeskentelemään varaäitiä kenellekään vieraalle kakaralle. Itselläni ei lapsia ole eikä luultavasti tule.
Oikein! wt-ihmisiä eli pohjasakkaa, harrastaa seksiä kaikkien kanssa ja lapsia on joka suuntaan
Ruudinkeksijä.
Ammatiltaan todennäköisesti lääkäri tai juristi.