Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jonka kolmella lapsella on kaikilla eri isä?

Vierailija
26.11.2017 |

Miten pian kertoisit uudelle miehelle? Tapailuvaihe.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikille miehille. Tiedän kokemuksesta.

Ei varmasti kaikille ole. Valtaosalle kuitenkin. Ihan käytännössä tuollaiset perheet missä on valkoinen pariskunta ja heillä mulattilapsi on hyvin harvinaisia. 

Vierailija
22/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä naisesta kai mitään ajattelisi, mutta odottava uusperhehelvetti torppais suhteilut aika tehokkaasti. Jokaisellahan on tietenkin isukki ja minun pitäisi leikkiä ei-isukkia, ei yhdelle vaan jopa kolmelle tai useammalle kakaralle. Kiitos, mutta ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kaikille ole. Valtaosalle kuitenkin. Ihan käytännössä tuollaiset perheet missä on valkoinen pariskunta ja heillä mulattilapsi on hyvin harvinaisia. 

Kaikki ajattelee, että nainen on käynyt vähän tutustumassa Gambian kulttuuriin.

Vierailija
24/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, tiedetään että on niin epätoivoisia miehiä että mikä tahansa kelpaa. Samoin naisia. Eräänlainen sairaus se sekin on että on oltava yhdessä kenen hyvänsä kanssa.

Vierailija
25/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei saisi sanoa ääneen, mutta minulle tulee sellaisesta naisesta mieleen matalapalkkatyö, katkeruus vähintään yhtä lapsen isää kohtaan, helppo pano ja "bilettävä" elämäntyyli silloin kun lapset on saatu hoitoon. Tietynlainen uhmakas marttyyriasenne ja jatkuva toive normaalista perheestä (siksi pitää vääntää lapsi aina uuden miehen kanssa).

Joo, mulla 5 sisarpuolta ja vaan kahdella meistä sama isä.

Vierailija
26/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi tuollaisen naisen kanssa, vaikka ei olisi syntynyt lastakaan. Panemassa voisi käydä. 

Vierailija
27/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden isä on linnassa ja odotettavissa ongelmia kun sieltä pääsee lomille tai vapautuu? Toisen isä on joku juoppo joka ei maksa elatuksesta vaan on pikemminkin rahaa vailla? Kolmas isä kuollut ja lapsella vakavat traumat jne. Todella mahtava perhe-elämä odotettavissa?

Mahtaa olla miehiä jonossa yh-mamman ovella?

Kertonee myös jotain mammasta?

Vierailija
28/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pian kertoisit uudelle miehelle? Tapailuvaihe.

Kerro nyt, että minkä värisiä lapset ovat ?

Vierailija
29/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sellaisen naisen, jolla 3 tyttöä, kaikki eri isille ja huostaanotettuja (ovat sijaiskodeissa). Synnytti pojan jokunen kuukausi sitten, kun oli parisuhteessa taas uuden miehen kans. Ovat nyt eronneet. Vielä ei ole sossu vienyt poikaa. Varmaan veisivät, jos nainen muuttaisi takaisin ouluun.

Vierailija
30/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi kahden miehen kanssa.

Ensimmäisen kanssa olin näin jälkikäteen ajateltuna liian nuori. Tosin, suhde olisi voinut kestääkin mutta paljastui kun lapsi oli 2v, että mies oli erittäin taitava valehtelija ja hän on huijannut rahaa liiketoimillaan. En voinut elää hänen rinnallaan, olen rehellinen ihminen.

Tämä toinen on vasta alle vuoden ikäinen. Miehen kanssa on oltu yhdessä 4 vuotta ja menimme kesällä naimisiin. Nyt häiden jälkeen on alkanut jatkuva arvostelu, huutaminen, alistaminen ja myös vanhemmalle lapselleni ilkeily/moittiminen ihan mitättömistä jutuista. Tuntuu, että mies vain halusi minut (jonkun?) ns. koukkuun ja sen jälkeen aloitti kiusaamisen.

Olen tässä ollut todella järkyttynyt ja mietin todella avioeroa näin heti häiden jälkeen. Hävettää ihan helvetisti!

Mutta en halua lasteni kasvavan tällaisessa ilmapiirissä. Meillä on mukavampaa, kun mies ei ole kotona.

Olen henkisesti niin hajalla, etten jaksa enää välittää mitä joku muu minusta ajattelee. Kolmatta lasta ei varmasti tule, tuskin miestäkään. Olen lasteni puolesta todella surullinen ja itselleni vihainen, etten ole ollut parempi ihmistuntija.

Vierailija
31/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi naista joilla kolme lasta ja jokaisella eri isä. Molemmat ovat rikkinäisistä perheistä lähtöisin, ensimmäisen äiti vaihtoi miestä kuin paitaa (tosin ei tehnyt lapsia jokaiselle). Se on varmaan vaikuttanut, en ole tarkemmin jutellut joten en osaa sanoa.

Toinen nainen myös on rikkinäisestä perheestä, isänsä oli alkoholisoitunut ja väkivaltainen äitiään kohtaan, vanhemmat erosivat kun lapsi oli kouluikäinen. Tämä nainen on hyvä ystäväni joten olen sivusta päässyt aika tarkkaan seuraamaan ajatuskuvioita ja miten hommat on menneet. Jokaisen miehen kohdalla on nopeasti tullut raskaaksi, ensimmäisen lapsen kohdalla ehti seurustella 3kk kun vauva ilmoitti tulostaan. Toisen lapsen kohdalla  6kk ja kolmannen kohdalla 8kk. Ei jotenkin tajua että siinä vaiheessa parisuhde on vielä ns. alkuhuumaa, ei oikeasti tunneta vielä kunnolla eikä kannattaisi isoja päätöksiä tehdä. Sitten kun miehestä paljastuu negatiivista, ystävä tekee päätöksen erosta vauhdilla. Ja eikun uutta "elämänsä rakkautta" etsimään...

Vierailija
32/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaisella on alle 5 vuoden sisään tehty 3 lasta eri miehille. Ihme että jäi siihen, miehiä pyöri enemmänkin nurkassa.

Vierailija
33/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että voi helvetti taas noita muijia jotka vääntää kersan joka ukon kanssa siinä toivossa ettei äijä häipyisi kun on muuten niin hermoillekäyvä nalkuttaja.

Vierailija
34/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumppu mikä lumppu, ei jatkoon.

Vierailija
35/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sellaisen naisen, jolla 3 tyttöä, kaikki eri isille ja huostaanotettuja (ovat sijaiskodeissa). Synnytti pojan jokunen kuukausi sitten, kun oli parisuhteessa taas uuden miehen kans. Ovat nyt eronneet. Vielä ei ole sossu vienyt poikaa. Varmaan veisivät, jos nainen muuttaisi takaisin ouluun.

Ps. Tämä nainen on siis jo 40-vuotias.

Vierailija
36/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saavat tehdä elämällään mitä haluavat, mutta ihmettelen näitä "äitejä", jotka toistuvasti laittavat omat itsekkäät halunsa lastensa hyvinvoinnin edelle. Kyllä, kaikilla on oikeus onneen, mutta ei toisen ihmisen hyvinvoinnin kustannuksella.

Minä en ole äiti-ihminen, pitkään olin sitä mieltä, että en edes lapsia halua. Nautin liikaa siitä, että saan elää elämääni juuri kuten itse tahdon. Tulin raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta miehelle, jota rakastin, mutta emme olleet yhdessä. Enää emme ole tekemisissä muuten kuin lastamme koskevissa asioissa. Edelleen rakastan häntä, mutta hän ei minua. Elämä teettää.

Rakastan lastani hyvin paljon ja poikani syntymä on vahvistanut ajatusmaailmaani entisestään:

Itse en koskaan tekisi lapsia useammalla miehelle. Se on vastoin omia periaatteitani ja arvojani. Olen vahvasti sitä mieltä, että lapset tehdään yhden miehen kanssa, jotta ei syntyisi eriarvoisuutta perheeseen, edes tahatonta. Jos vihaisin yhden lapseni vihaa ja toisen kanssa tulisin toimeen, niin saattaisin tahattomasti suosia sitä lasta, jonka isän kanssa tulen toimeen. Ja se ei ole tahallista, vaan joskus meitä vaan ohjaa alitajunta emmekä aina itse edes huomaa pahoja tapojamme. En voi olla varma enkö niin toimisi, vaikka parhaani yrittäisin, joten en halua alistaa lastani sellaiselle. Samasta syystä en myöskään olisi ikinä tehnyt lapsia miehen kanssa, jolla lapsia entuudestaan.

Kuvittele pahat tapasi, jotka tiedät, mutta joista et pääse eroon, vaikka yrität ja kuvittele, jos tiedostamatta suosisit toista lasta hänen isänsä vuoksi tajuamatta ja kuvittele miten vaikea niistä olisi sitten päästä eroon.

Minulla on nyt yksi lapsi ja se tulee olemaan minun lapsilukuni. Kun kohtaan miehen, joka on valmis ottamaan minut ja poikani osaksi elämäänsä ja perhettään, niin silloin ei enää uusia "ankkurilapsia" synny. Kaikki sanovat minulle, että olen nuori ja ehdin muuttaa mieleni vielä, mutta miksi edes haluaisin muuttaa mieleni ja mahdollisesti satuttaa lastani? Tietenkin Kaikki, jotka minulle tuota taistelevat ovat naisia, joilla monta lasta ja jotka ovat parhaimmillaan äitiydestä. Minä en ole paras äiti. Olen aika hukassa usein, mutta teen parhaani. Olen edelleen minä ja nyt mukana kulkee toinen ihminen, joka ei ole osa minua tai minun jatkeeni vaan täysin erillinen ihminen ja minun tehtäväni hänen äitinään on suojella häntä parhaani mukaan. Minun parhaani toimii näin. Kuka tietää, ehkä lapseni isä tekee hänelle sisaruksia ja hänkin saa ison perheen, mutta toistaiseksi me menemme näin nyt ja tulevaisuudessa.

Hyvät äidit!

Te halusitte olla äitejä. Te halusitte lapsenne. Halusitte tuoda maailmaan uusia ihmisiä. Kantamaa siis vastuunne ja miettikää kuinka paljon itsekkyytenne satuttaa heitä. Rakastakaa itseänne, mutta älkää unohtako niitä lapsia, joista olette vastuussa.

Vierailija
37/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla sitten on lapset kolmelle miehelle?

Vierailija
38/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Winslet esimerkiksi on tällainen tapaus. Hyvä näyttelijä. Fiksu ja kaunis.

Vierailija
39/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava kysymykseni olisi, montako aborttia tehty, ja montako isää sitten olisi, jos myös ne abortoidut olisi synnytetty.

Vierailija
40/74 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnaisellani on tämä tilanne. Olen tuntenut lapsesta asti enkä liiemmin ole ajatellut asiaa. Mukava ihminen, rauhallinen ja sivistynyt sekä hyvässä ammatissa. Ilmeisesti vain huono tuuri miessuhteissa, ei sen muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi