Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana näky! Imettävä äiti yleisessä saunassa!

Vierailija
12.07.2008 |

Tuli toisaalta kyllä vähän surullinenkin mieli, itse kun en tätä ihanuutta ole saanut koskaan kokea.

Toisaalta olihan se vähän erikoista, että yleisessä saunassa on rinnaton nainen ja toinen nainen rintoineen siinä rintojen ydintehtävässä. Kaiken kaikkiaan kyllä kaunis näky!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykenemättömyyteni juuri siihen, ettei a) minulla ole lapsia jab) ei ole niitä ruokintavälineitäkään..

Kiva jos imettäminen on niin luonnollista monille, minulle se oli ennen tätä päivää aika absurdia. ap

Vierailija
22/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle vuoden ikäistä ei saunaan pitäisi viedä lainkaan.

heittää ja istua voi alemmallakin lauteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen imettänyt lastani yleisessä saunassa niin uimahallissa kuin kylpylässä. Lapsi on nyt 1v2kk ja vähän alle vuoden iässä pääsi ekaa kertaa saunaan (pikku hetkeksi). Kotona me aina juomme saunassa ja niin on pikkuinenkin hörpsynsä saanut/ottanut, kun rinnat paljaana on lähistöllä. Vaikea sitä sitten on kieltää yleisessä saunassa. Ja pieni ei noin muuten ole mikään tissin hinkuja, mutta taitaa jano saunassa tulla.

Vierailija
24/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen lapsi oli jo vuoden kieppeillä ap:n mukaan.

ja who suosittelee imettämään vähintään 2-vuotiaaksi.

Imettävä nainen on aina kaunis näky.

Vierailija
25/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä järkkyjä hirvityksiäkin nähty.

Vierailija
26/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää noita naisia jotka pitävät imetystä kuvottavana! :O

On pakko olla jotain häikkää kasvatuksessa ja maailmankuvassa jos tuollainen pahasti häiritsee ja ällöttää...

Minä vielä sen ymmärrän ettei pidä siitä että ravintolassa tai julkisella paikalla imetetään niin että tissit näkyy mutta että saunassa! Paikassa jossa ollaan valmiiksi alasti.

Menkää puhumaan jollekin ammattiauttajalle teidän ongelmastanne. Imetys on yksi maailman luonnollisimmista asioista ja vieläpä erittäin tärkeä asia. Jos ette sitä ajatusta kestä... kannattaa hakeutua hoitoon.

Vierailija
27/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellätkö sitten muita yleisessä saunassa heittämästä löylyä jos sinulla on vauva mukana??

Eihän siellä tarvi löylyä heittää ja istua voi alemmallakin lauteella.

Vierailija
28/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ens kerralla silmät kiinni, jos noin kovasti häiritsee.

Vierailija
29/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se näky ap:ta häirinnytkään vaan jotain toista.....

t. 30

Vierailija
30/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olenkin neljä lasta jo täysimettänyt, mutta en tajua sitä, miksi äidit tekevät siitä julkisen tapahtuman. imettämisen pitäisi olla äidin ja lapsen kahdenkeskinen rauhallinen hetki. Itse en ikimaailmassa kuvittelisi imettäväni julkises paikassa. Asiat hoidetaan niin, että yleisillä paikoilla ei tarvitse syöttää.

Vierailija
31/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olenkin neljä lasta jo täysimettänyt, mutta en tajua sitä, miksi äidit tekevät siitä julkisen tapahtuman. imettämisen pitäisi olla äidin ja lapsen kahdenkeskinen rauhallinen hetki. Itse en ikimaailmassa kuvittelisi imettäväni julkises paikassa. Asiat hoidetaan niin, että yleisillä paikoilla ei tarvitse syöttää.

Varmaan toimii sinulla mutta sitten on meitä jotka eivät anna imetyksen pistää koko arkea ja elämää hankalaksi. Jos lapsella nälkä/jano yllättää, hän saa maitonsa yleensä siinä paikassa. Rintojani en muille paljastele vaan pidän visusti suojassa. Mutta saunassa rinnat toki näkyy.

Minä näen asian niin että että kyseessä on ruokailu. Eihän meidän kenenkään tarvitse mennä piiloon syömään tai juomaan?? Ihan normaali ruokailutilanne. Seksi on asia jonka minä miellän yksiyiseksi ja imetys ei ole sitä lähelläkään.

Vierailija
32/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellätkö sitten muita yleisessä saunassa heittämästä löylyä jos sinulla on vauva mukana??

Eihän siellä tarvi löylyä heittää ja istua voi alemmallakin lauteella.

Ap:n tapauksessa lapsi oli vuoden ikäinen

Vierailija
33/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat hoidetaan niin, että yleisillä paikoilla ei tarvitse syöttää.

ja sinun vauvallasiko ei koskaan tullut yllättäin nälkä? Kaikki vauvat kun ei syö tasaisin tai pitkin välein ja osa äideistä kun ihan oikeasti tekee päivän aikana muutakin kuin hengailee kotona. Minä autottomana ihmisenä hoidin meidän ruokakauppa-asiat yms. aina miehen työpäivän aikana ja julkisilla siis tietysti kuljettiin. Reissun pituutta ei pysty aina etukäteen arvioimaan, koska bussiin saa ottaa vain kahdet vaunut kerrallaan. Kyllä niillä reissuilla meidän suursyömärillä ehti usein tulla nälkä kerran tai kahdesti.

Sinä olisit varmaan käskenyt miehesi hoitaa kaikki juoksevat asiat työpäivän päätteeksi, että saatte takuuvarmasti aterioida vauvan kanssa vain ja ainoastaan oman kodin rauhassa? ;)

Vierailija
34/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopusta uimahallin saunassa vielä siinä vaiheessa kun hän oli vähän vajaa 2-vuotias. Katseita varmaan tuli, mutta onneksi olen likinäköinen;)

Mitä mun olisi pitänyt tehdä? Lähteä saunasta kiireesti pois, käydä suihkussa ja mennä imettämään jonnekin nurkkaan. Ja lapsi olisi huutanut kainalossa.

Sen sijaan imetin viitisen minuuttia ja jatkettiin saunomista. Mä en kyllä tajua, miten imetys voi herättää ihmisissä näin jyrkkiä kommentteja:-O

Vierailija
35/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oltiin kylpylän saunassa ja siellä äiti syötti vauvaa. Ihana näky!

Tai niin ajattelin ensin, kuten lapsenikin. No sitten alkoi maitoa suihkuta rinnasta LAPSENI päälle ja enää ei ollut niin ihanaa.. 3v poikani on suorastaan kauhuissani ja veinkin pojan heti suihkuun.

Seuraavaksi oli vuorassa imetyksen jälkeiset kakat, jotka vauva päästi saunan lauteille... Äiti vain vähän virutti pahimpia pois.

Sinänsä luonnollinen tapahtuma.. Mutta kyllä tuossa tapauksessa iljetti.

Vierailija
36/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oltiin kylpylän saunassa ja siellä äiti syötti vauvaa. Ihana näky!

Tai niin ajattelin ensin, kuten lapsenikin. No sitten alkoi maitoa suihkuta rinnasta LAPSENI päälle ja enää ei ollut niin ihanaa.. 3v poikani on suorastaan kauhuissani ja veinkin pojan heti suihkuun.

Seuraavaksi oli vuorassa imetyksen jälkeiset kakat, jotka vauva päästi saunan lauteille... Äiti vain vähän virutti pahimpia pois.

Sinänsä luonnollinen tapahtuma.. Mutta kyllä tuossa tapauksessa iljetti.

Vierailija
37/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei kyllä liittynyt enää varsinaisesti imetykseen. Me ainakin ollaan käytetty yleisissä saunoissa / kylpylöissä aina uimavaippaa, luulisin sen olevan pakollinenkin vauvoille?! Itselle ainakaan ei tulisi mieleenkään riskeerata että vauva pissaa / kakkaa uimaveteen tai saunaan.

imetyksen jälkeiset kakat, jotka vauva päästi saunan lauteille...

Vierailija
38/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

i]

Tämä minusta pahin kohta.... HYIH! Pieni poika-parka.

Ja suurin osa tuntemistani vaaveista kakkii heti syönnin jälkeen, eli outoa ettei ko. äiti ollut varautunut vaipalla.

Vierailija
39/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä se uimavaippakaan estä pissan joutumista uimaveteen. Uimavaippahan nimenomaan EI ime nestettä itseensä.

Me ainakin ollaan käytetty yleisissä saunoissa / kylpylöissä aina uimavaippaa, luulisin sen olevan pakollinenkin vauvoille?! Itselle ainakaan ei tulisi mieleenkään riskeerata että vauva pissaa / kakkaa uimaveteen tai saunaan.

Vierailija
40/61 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rinnat saa olla tyrkyllä ja paljasta pintaa saa näkyä, kunhan vaan ei imetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä