Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana näky! Imettävä äiti yleisessä saunassa!

Vierailija
12.07.2008 |

Tuli toisaalta kyllä vähän surullinenkin mieli, itse kun en tätä ihanuutta ole saanut koskaan kokea.

Toisaalta olihan se vähän erikoista, että yleisessä saunassa on rinnaton nainen ja toinen nainen rintoineen siinä rintojen ydintehtävässä. Kaiken kaikkiaan kyllä kaunis näky!

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..parempi kai siellä kuin kauppakeskuksen käytävillä tai ravintolassa. Itse en kylläkään halua ko. toimitusta katsella, kuuluu mielestäni johonkin privaatimpaan paikkaan.

Vierailija
2/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan syömisestähän siinä on kyse.

Itte oon lapseni imettäny ja lisää odotan, meinaan imettää jatkossakin AINA kun sille tulee nälkä, ei tartte kattella, oli kaunista tai ei! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään käydä yleisissä saunoissa koska siellä oikeasti tapaa ihmisiä niin laidasta laitaan ja näkee tavallaan naisen elämänkaaren.

Niin, ensin hätkähdin tuota tapahtumaa, mutta olihan se tapahtuma täynnä elämää ja siten kaunis!

ap

Vierailija
4/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauvaa syötetäänkin tuttipullosta? Pidätkö rinatruokintaa jotenkin seksuaalisena, koska sinun vaikea katsella sitä?

Vierailija
5/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muka syö saunassa?

Vierailija
6/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva, mutta juoda saunassa kannattaa, varsinkin jos olet vauva ja kroppasi hukkaa nestettä vähän eri tahtiin kuin meillä isommilla. Mikähän tässä nyt on niin kamalaa? Yäk-yäk-kommentoijat taitaa olla joko lapsettomia tai sitten sellaisia kateellisia, joilla imetys ei onnistunut, eikä siksi kestä nähdä muidenkaan imettävän.

Vierailija
7/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva, mutta juoda saunassa kannattaa, varsinkin jos olet vauva ja kroppasi hukkaa nestettä vähän eri tahtiin kuin meillä isommilla. Mikähän tässä nyt on niin kamalaa? Yäk-yäk-kommentoijat taitaa olla joko lapsettomia tai sitten sellaisia kateellisia, joilla imetys ei onnistunut, eikä siksi kestä nähdä muidenkaan imettävän.

Vessassa ei voi imettää, koska kuka nyt vessassa söisi. Sen sijaan moni kyllä JUO vessassa, monestihan siellä on juomamukejakin. Sen sijaan sitten saunassa nähtävästi sitten voi imettää, kun se onkin juomista. Hohhoijaa vaan itsellesi.

En ole lapseton, imetys on onnistunut, mutta arvaas mitä? Kaikkia ei kiinnosta tuollainen näkyvä imettäminen. Imettäisin mieluummin pukuhuoneessa syrjässä.

Vierailija
8/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan tavallista, että äidit imettivät vauvojaan saunassa uinnin jälkeen. Luonnollista ja mukavaa varsinkin talven paukkupakkasilla, vastakohta ulkoilmalle.

Vierailija
9/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että vaikka jotakuta eivät paljaat tissit häiritse, niin niihin kytketty imevä vauva on liikaa?

Vierailija
10/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellisen imetysvastaista porukkaa. Kertoo jotain äitien tiedon puutteesta, jos imetykseen suhtaudutaan noin negatiivisesti.

Vierailija
11/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua kummastuttaa tuo vauvan vieminen saunaan. Onko se nykysuositusten mukaan ihan ok?

Vierailija
12/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua kummastuttaa tuo vauvan vieminen saunaan. Onko se nykysuositusten mukaan ihan ok?

mutta alimmille lauteille ja päätä pitää valella vedellä.

Vierailija
13/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen ei tee siitä yhtään paljastavampaa. Kauhistelijoiden mielestä ei ole siis kyse siitä, että naisen rinta näkyy, vaan siitä, että on nähtävissä, että vauva syö rintamaitoa. Kenen mielestä se on vastenmielistä? Jonkun sairaan yksilön.

Vierailija
14/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yököttää:

- naiset, jotka pesevät römpsäänsä suurieleisesti.

- epäsiistit jalat ja pitkät varpaankynnet

- Kalpeat, läskit, selluliitti p*rseet

- Ihmiset jotka eivät käytä laudeliinoja

En kuitenkaan välitä, en jää tuijottamaan... Saunassa olen ja nautin itse. Sauna on rentoutumista varten... minun puolesta kukin saa siellä tehdä mikä hyvältä tuntuu. Ei siellä muutenkaan tarvii toisia tuijottaa. Jos ei pidä näkemästään ja vaivautuu niin ei tartte tulla ylesaunoihin jos muiden käytös tai oleminen häiritsee.

Vierailija
15/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin imetin vauvojani milloin missäkin. Julkisilla paikoilla yritin tehdä sen niin, etteivät rintani kauheasti paista kaikille. Mutta yleisessä saunassahan ollaan muutenkin alasti, niin so??

Vierailija
16/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellisen imetysvastaista porukkaa. Kertoo jotain äitien tiedon puutteesta, jos imetykseen suhtaudutaan noin negatiivisesti.

Olenko imetysvastainen, kun en pidä julkisesta imettämisestä? Jokainen tyylillään...

Vierailija
17/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai niillä nurkin. ap

Vierailija
18/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että julkisessa paikassa imettämiseen suhtaudutaan niin negatiivisesti (vaikka imetys olisi hoidettu miten hienotunteisesti ja huomaamatta tahansa) kertoo imetysvastaisuudesta. Suomessa suositellaan lasta imetettävän 1-vuotiaaksi saakka ja aika rankaksi se käy äidille, jos aina saa istua jossain lukittujen ovien takana vessanpöntön kannella imettämässä... Varsinkin pienellä vauvalla, joka syö vain rintaa, nälkä voi tulla aivan yhtäkkiä ja ei siinä huutavan lapsen kanssa ruveta mitään yksityistä divaania etsiskelemään. Itse ainakin hoidan vauvani kiireisen nälän heti paikassa kuin paikassa. Kun käyttää imetyspaitaa ja / tai huivia ei tarvitse edes pelätä että paljasta ihoa vilkahtaisi.

Alkuperäisessä kysymyksessä kaikki oli jo paljaana niin en ymmärrä mitä inhottavaa siinä vauvan ruokkimisessa saattoi olla?

Vierailija
19/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän, häveliäänä ihmisenä, on sitä mieltä, että lapsen imettäminen on kaunein näky. Kuitenkaan ei ole itse koskaan onnistunut imettämään.

Itse imetän melkein missä vaan... Ravintolassakin. Syömmehän me muutkin siellä.

Vierailija
20/61 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle vuoden ikäistä ei saunaan pitäisi viedä lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi