Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??
Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.
Kommentit (203)
Ja minä ihmettelen miksi ihmiset haluaa mennä kaupungille keskellä yötä?! Mikä järki siinä on? Vuorokausirytmi menee sekaisin ja normielämä kärsii.
No minä ajattelin kohta mennä rauhassa saunaan, olla siellä oikein pitkän kaavan mukaan ja juoda lemppariolueni. Sen jälkeen syön sellaista herkkuruokaa mistä lapsi ei pidä, koska hän jo nukkuu ja söi aikaisemmin, ja kirjoittelen kandintyötäni rauhassa kenenkään häiritsemättä pitkälle iltaan. Jos sen jälkeen vielä jaksan, niin olisi uusi romaani eräältä suosikkikirjailijaltani odottamassa. En yhtään keksi, missä minun oikein pitäisi olla ja kenen kanssa jotta olisi mukavampi ilta.
Katotaan miehen kanssa This is 40 -elokuvaa. Olen itse tuon jo nähnyt, mutta mies halusi katsoa. Ei kuitenkaan loukkaannu siitä, että välillä datailen. Sitten varmaan syödään jotain iltapalan tapaista ja mennään nukkumaan. Huomenna ollaan menossa melkein koko päiväksi lapsenvaihdeiksi. Kiva koti-ilta tänään.:) Tänään ei tarvii olla menossa, kun eilen käytiin kaverin luona iltaa istumassa.
Ja vajaa 30-kymppisiä ollaan.
käytin just koiran ulkona ja kaikissa kerrostaloissa oli valot
Vierailija kirjoitti:
En viitsi yksinäni lähteä tuonne pimeään.
miks
Ihanaa olla kotona. Eilen oli työpaikan pikkujoulut, siellä oli ihan hauskaa. Mutta parasta on käpertyä kohta omalle sohvalle katsomaan lempisarjaa telkkarista.
Tein perheelle vispipuuroa iltapalaksi. Nyt lapsi nukkuu ja minä röhnötän sängyssä ja lapan vispipuuroa naamaan. Living my best life. Niinku oikeesti, ihan parasta.
Kävin tossa aiemmin illalla 12 -askeleen toipumiskokouksessa ja kävin äsken suihkussa ja ajattelin kohta mennä nukkuun. On paskemminkin mennyt, ihan hyvä ja levolinen fiilis.
Koska vituttaa ja haluun kuolla
taas valot joka kämpässä :o nykyaika on surullista kun kaikki on vaan aina kotona
Oh, olisin niin mielelläni viihteellä! Mutta gradu pitää palauttaa ensi viikolla ja tässä on vielä aika paljon hiottavaa... Tylsäähän tämä on. Kotiviikonlopuissa ei muuten ole mitään vikaa, kivahan täällä olisi löhöillä ja katsella telkkaria. Mutta ei kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Minkäs luksusjahdin kannelta ap itse palstailee :D
Surkeaksi on menny munkin lauantait. Vielä muutama vuosi sitten vietin aktiivista elämää, viina virtasi ja bailasin aamuun asti mut enää ei huvita. Makaan töistä väsyneenä sängyllä ja katon tvtä. Ens viikonloppuna pitäs lähtä reissuun ja krapula hirvittää jo etukäteen. Vattu jee
M33
"Siis voi ei! Ihmiset on KOTONA! Vähäks noloo! Siis ne niinku asuu siellä ja sit ne niinku on siellä ja voi ei miten ne kehtaa olla siel niinku viikonloppunaki. Tiätsä. Joku voi nähdä et ne on kotona. Siis vitsin noloo niinku asuu kotona."
:)
Vierailija kirjoitti:
Nukutan vauvaa. Unikoulu käyty ja neiti nukahtaa noin 15min itse omaan sänkyyn. Että eipä tässä kauheesti mihinkään lähdetä.
Kyllä mies voi olla humalassa, en näe siinä mitään ihmeellistä.