Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??

Vierailija
25.11.2017 |

Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.

Kommentit (203)

Vierailija
161/203 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon juuri se että vaihtoehtona kotonaololle nähdään juuri baari ja dokaaminen. Voisihan sitä olla paljon muutakin; ruokaravintoloita, teatteria, keilaamista, biljardia.... Monessa maassa istutaan iltaa koko perheellä tai suvulla ravintolassa joka ikinen viikonloppu. Mummut ja papat ja taaperot mukana. Jutellaan ja syödään tuntikausia.

Egyptissä käydessäni hämmästelin kun kaikki ikkunat olivat pimeänä klo 21-22 aikoihin ja kadut oli täynnä ihmisiä selvinpäin, useimmat olivat istuskelemassa ja juomassa teetä, polttelemassa makutupakkaa vesipiipusta ja katsomassa telkkaria porukalla kuppiloissa ihan jokaikinen ilta. Ei siellä jääty työpäivän jälkeen kotiin levähtämään.

Suomi tuntuu monelle ulkomaalaiselle syystäkin sulkeutuneelta ja introvertiltä maalta. Mutta minä itse kyllä nautin myös tästä kotoilusta. Kyläilyä toisten kotona ja illanistujaisia kotonani olen alkanut enemmän harrastamaan. Ihmisten kanssa oleminen tekee hyvää.

Vierailija
162/203 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiseudun kapakoissa ja ravintolassa ei käy kuin nuoriso ja aikuisella enään mitään tuonne asiaa jollei tahdo puheita selän takana alkoholin käytöstä ja siten parempaa tekemistä toteamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/203 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon juuri se että vaihtoehtona kotonaololle nähdään juuri baari ja dokaaminen. Voisihan sitä olla paljon muutakin; ruokaravintoloita, teatteria, keilaamista, biljardia.... Monessa maassa istutaan iltaa koko perheellä tai suvulla ravintolassa joka ikinen viikonloppu. Mummut ja papat ja taaperot mukana. Jutellaan ja syödään tuntikausia.

Egyptissä käydessäni hämmästelin kun kaikki ikkunat olivat pimeänä klo 21-22 aikoihin ja kadut oli täynnä ihmisiä selvinpäin, useimmat olivat istuskelemassa ja juomassa teetä, polttelemassa makutupakkaa vesipiipusta ja katsomassa telkkaria porukalla kuppiloissa ihan jokaikinen ilta. Ei siellä jääty työpäivän jälkeen kotiin levähtämään.

Suomi tuntuu monelle ulkomaalaiselle syystäkin sulkeutuneelta ja introvertiltä maalta. Mutta minä itse kyllä nautin myös tästä kotoilusta. Kyläilyä toisten kotona ja illanistujaisia kotonani olen alkanut enemmän harrastamaan. Ihmisten kanssa oleminen tekee hyvää.

Taas oletetaan, että kaikki asuvat Helsingissä tai jossain muussa isommassa kaupungissa. Kyllä ne pikkukaupungin viikonloppuhuvit on juuri se baari tai elokuvat (en halua kuunnella mölyäviä nuoria, kotona on kivempi katsoa elokuviakin). Joku konsertti saattaa olla, mutta se myydään loppuun yleensä hyvissä ajoin. Minu  kaverini ovat  kaikki parisuhteessa ja viettävät aikaansa kahden kotona. En edes haluaisi tupata itseäni mihinkään viikonloppuisin. Ja haluan käydä saunassakin.

Jokaisella on oma tapansa elää, ja se on vaan hyväksyttävä. Ei täällä Suomessa kyllä halua tähän vuodenaikaan kaduilla heilua - ainakaan ikäihmiset.

Vierailija
164/203 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin kun mies vaan poti itseaiheutettua krapulaansa vaikka oli kyllä ihan muita suunnitelmia :(

Vierailija
165/203 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin kun mies vaan poti itseaiheutettua krapulaansa vaikka oli kyllä ihan muita suunnitelmia :(

melkonen aarre sulla ;'D

Vierailija
166/203 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ryypätessä on vähemmän luuseri olo kuin istua yksin baarissa kaljatuopin ääressä.

Vierailija
167/203 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden surullisin ketju... sanattomaksi vetää 😞

Ai se kun ihmiset kertovat kuinka onnellisia ja tyytyväisiä ovat?

Vierailija
168/203 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä omasta kodista pitäisi lauantai-iltana lähteä? On mukava nauttia puhtaasta kodista, hyvästä ruuasta, saunasta ja perheen kanssa seurustelusta - ILMAN ÄLYLAITTEITA ja VIINAA.

Vierailija
169/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on valot kaikkialla...

Vierailija
170/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ryypätessä on vähemmän luuseri olo kuin istua yksin baarissa kaljatuopin ääressä.

täähän se on

Vierailija
171/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona on hyvä nukkua. Menin ennen puoltapäivää nokosille ja nukuinkin kymmenen tuntia. Ei se mitään.

Kuulostat masentuneelta :(

Vierailija
172/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan maksukanavalta lätkää. Kohta saunotaan jne... Kotoilu on hauskaa

Huh kylläpä kuulostaa juntilta tavalta viettää aikaa ;'D

Vierailija
173/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukaisin ketjun. Kotona lauantai-iltaansa viettäneet näyttävät pääsääntöisesti olevan sellaisia, joilla elämä on hyvällä mallilla. On kumppani ja monilla lapsia, eikä siis ole tarvetta lähteä minnekään baariin seuranhakuun. Tai on vaativat opinnot, esim. lääkiksessä, tai vaativa työ, josta halutaan palautua lepäämällä viikonlopun aikana. Monilla on terveelliset elämäntavat, eikä jokaviikonloppuinen biletys todellakaan kiinnosta. Tähän ketjuun kirjoittivat suht onnelliset ja tasapainoiset ihmiset, joilla on elämä järjestyksessä ja jotka pitävät tätä maata pystyssä. Kotoilu kunniaan!

Toisinsanoen eivät pääse lähtemään kun lapset sitoo :D Siinä syy miksi nykyajan nuoret aikuiset jättää lapset tekemätä kun käytännössä elämä loppuu siihen. Eri asia tietty jos tykkää nyhvätä kotona lasten kanssa

Miksi minä haluaisin lähteä ulos baanalle lauantai-iltana? Minulla on ihana mies, jonka kanssa tehdä hyvää ruokaa ja syödä hyvin. Jonka kainalossa on hyvä viettää lämmintä koti-iltaa pienen lapsen leikkiessä omiaan. Ja päättää ilta molempien rakkaitten viereen nukkumaan. Mitä ihmettä minä saisin kapakoista tai yökerhoista? Jotain aivotonta jytää ja kankkusen seuraavaksi päiväksi?

Vierailija
174/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua tässä sitten pitäisi tehdä?

jotain ihan mitä vaan kunhan et notku kotona ja palstalla

Vierailija
175/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen

Vierailija
176/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä mihinkään kannata lähteä, kun työt alkaa 10 tunnin kuluttua ja sinne pitää mennä autolla, niin että ajokunnottomuus ei ole tänäänkään vaihtoehto. Sitäpaitsi mulla on täällä kahdeksan neljäviikkoista koiranpentua, niin eihän täältä edes malta lähteä mihinkään.

Vierailija
177/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina nollaan viime viikon sekä myös ensi viikon sosiaalisuutta. Välillä on hyvä ladata akkuja ihan itsekseen. On kavereita ja tapahtumia, joissa käydä. Välillä vain tarvitsen yksinoloa. 

Vierailija
178/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen rokkia ja odottelen poikaystävää kotiin jonka jälkeen otetaan muutamat oluet ja katsotaan telkkaria ja leikitään kissojen kanssa. <3

Vierailija
179/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon syönyt, levännyt, lukenut ja saanut hyvän *rkun.

En ainakaan jaksaisi olla katselemassa känniläisiä ja yrittää hymyillä tekohymyä niiden jutuille.

Mistä ap mahtoi viestinsä lähettää, suurlähetystön juhlistako? 🙄

Oliko avomaankurkku vai ihan tavallinen kurkku? Ja miksei voi kirjoittaa vaan "kurkku" ihan suoraan?

Vierailija
180/203 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap palstailee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi