Av-Mamma, aijotko tänää levittää haarasi ja antautua miehellesi?
Kommentit (47)
Isäs levitti haaransa kun sua teki.
Joko isännät hörppäsi olusen ja örinän seasta muodostui yksi sana piiilluuu
Todellakin, heti kun mies tulee kotiin treeneistä. Tosin tykkään olla päällä, joten kumpi siinä sitten antautuu
Vierailija kirjoitti:
Avaisin jos olis mies.
Missä levittelet jos tulen käymään?
Ei tuo halua seksiä. Ei ole halunnut vuosiin, joten ihan turhaan levittelisin.
En levitä haarojani, sillä tykkään, ett pannaan takaapäin.
Avaisisin levittäisin ratsastaisin antaisin takaapäin tai ihan miten vaan mutta miestä ei kiinosta kuin 1-3x / kk. Hoidan siis homman itse sormin ja sauvoilla normaalisti kerran vuorokaudessa.
Meillä rouva ei halua mitään. Kanssasi olisi taivaallista.
Vaimo 49. kirjoitti:
Avaisisin levittäisin ratsastaisin antaisin takaapäin tai ihan miten vaan mutta miestä ei kiinosta kuin 1-3x / kk. Hoidan siis homman itse sormin ja sauvoilla normaalisti kerran vuorokaudessa.
Sinä se pidät seksistä. Oletko keskustellut miehesikanssa että haluaisit enemmän seksiäM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo 49. kirjoitti:
Sinä se pidät seksistä. Oletko keskustellut miehesikanssa että haluaisit enemmän seksiäM50+.
Tietenkin olen mutta ei tahdo mennä jakeluun. Kyllä mieheni huomaa mitä teen kun tyydytän itseni usein sängyssä hänen vieressään. Niin ja todellakin pidän ja tarvitsen seksiä nykyään enemmän kuin nuorena tyttönä.
Tarkkailija55 kirjoitti:
Meillä rouva ei halua mitään. Kanssasi olisi taivaallista.
Aika monella nykyään tarve ja saanti ei kohtaa. Onneksi on tosiaan sormet ja lelut. Niillä on pärjättävä vielä ..... Mutta
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisin jos olis mies.
Missä levittelet jos tulen käymään?
Ilman muuta avaan koska haluan itse saada myös jotain kovaa sinne.. ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Avaisin jos olis mies.
https://www.kaalimato.com/catalog/Hoodlum+-+Dildo%2C+vaalea+9%2C5%22_p_…
Avaisin jos olis mies.