Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimolta ei hellyyttä irtoa

Vierailija
25.11.2017 |

Ei seksiä ei mitään. Mieli tekisi seikkailla ja kokea kaikenlaista, mutta nyt olen vain puutteessa. Pitäisikö tässä sitten erota rakkaastaan? Vai tyytyä vain siihen että seksiä sitten seuraavassa elämässä? Ei tahtoisi perhettä rikkoa mutta mutta kauanko odottaa? Ei tässä enää nuorrukaan...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas

Vierailija
2/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Oletko miettinyt miksi. Jos mun mies kysyisi miksi ei ole mun puolelta hellyyttä ja seksiä niin vastaus olisi tämä:

Kuule, jos vastapuoli ei koskaan vastaa kutsuun niin jossain kohtaa kutsut loppuu. Et koskaan koske minuun, et kiitä, et anna mitään positiivista viestiä. Kuorsaat niin etten saa yöllä nukutuksi, kun ystävällisellä äänellä haluan keskustella mitä kuorsaamiselle voi tehdä niin et näe asiassa mitään ongelmaa. Mieti milloin viimeksi koskit minuun? Taitaa siitä olla viisi vuotta. Eikä se joka viikonloppuinen kaljan juonti auta asiassa yhtään. Jos olen rehellinen niin juominen näkyy naamassasi. Eipä oikein kiihota sunnuntaiaamuisin se vanhan alkoholin löyhkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava keskustelu. Pariterapia. Jos ei auta, niin ero. Mutta älä petä!

Vierailija
4/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vilkaista omaan napaan; onko käytöksessäsi parantamisen varaa? Annatko hellyyttä vaimollesi? Naiset kaipaavat enemmän hellyyttä kuin seksiä, ja jos sitä ei saa, ei luonnollisesti saa seksiäkään. Jos käytöksessäsi ei kuitenkaan ole moitittavaa ja olet tämän varmistanut vaimoltasi, ala harkitsemaan eroa. Seksitön suhde ei ole suhde (juu, paitsi aseksuaaleille).

Vierailija
5/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vilkaista omaan napaan; onko käytöksessäsi parantamisen varaa? Annatko hellyyttä vaimollesi? Naiset kaipaavat enemmän hellyyttä kuin seksiä, ja jos sitä ei saa, ei luonnollisesti saa seksiäkään. Jos käytöksessäsi ei kuitenkaan ole moitittavaa ja olet tämän varmistanut vaimoltasi, ala harkitsemaan eroa. Seksitön suhde ei ole suhde (juu, paitsi aseksuaaleille).

Tässäpä tuli toimiva neuvo, miten voi sössiä kaiken takuuvarmasti. Kun alkaa toistella kliseitä: "naiset/miehet kaipaa sitä ja tätä" voi lopullisesti luopua haaveesta ikinä oppia ymmärtämään kumppaniaan. Kaikki eivät toki haluakaan. On paljon helpompaa luovia stereotypioiden varassa.

Vierailija
6/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut? Käytkö salilla?

Vierailija
7/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut, käyn salilla. Haluan hellyyttä enemmän kuin seksiä, toki voin olla ilmankin jos se estää seksin. Haluan keskustella. Ei vaan auta asiaan. Eletään perhearkea, mutta ei vauvaa, joten kotityöt jakautuu tasan. Rakastan mutta ei vastakaikua. Olen siisti ja ok ulkonäkö....

Vierailija
8/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetta, puhetta. Hellyys kuuluu parisuhteeseen, joten on keskustelun paikka.

Vierailija
9/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut, käyn salilla. Haluan hellyyttä enemmän kuin seksiä, toki voin olla ilmankin jos se estää seksin. Haluan keskustella. Ei vaan auta asiaan. Eletään perhearkea, mutta ei vauvaa, joten kotityöt jakautuu tasan. Rakastan mutta ei vastakaikua. Olen siisti ja ok ulkonäkö....

Mitä vaimo sanoo syyksi, kun kysyt miksi seksiä ei ole? Äläkä sano että ei puhu asiasta. Jos ei puhu, et ole yrittänyt tarpeeksi saada keskustelua aikaan.

Vierailija
10/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia vaimoltasi hellyyttä, hän ei ole mitään velkaa. Erota toki voi.

Vierailija
11/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaimo sanoo syyksi, kun kysyt miksi seksiä ei ole? Äläkä sano että ei puhu asiasta. Jos ei puhu, et ole yrittänyt tarpeeksi saada keskustelua aikaan.

Ei se vain halua. Ja kysytty on ei puhu asiasta. Ja lopuksi sitten kun jankkaan että miksi ei niin mulla palaa käämit kun ei vastaa.

Vierailija
12/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tosiaan halua vaatia mitään. Vaan haluaisin että vaimoni haluaisi myös minua. Mutta nyt vain elellään.

Vierailija
13/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaimo valinnan eteen. Ala käydä vieraissa. Jos vaimolle ok, jatkakaa. Jos haluaa erota erotkaa.

Vierailija
14/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole tyytyväinen suoritukseesi?

Vierailija
15/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama. Ja vielä niin ettei mieheni halunnut minkäänlaista kosketusta, ei edes halata. Meni monta vuotta noin kunnes tuli ero muista syistä.

Jälkikäteen ajatellen odotin turhan kauan ja kärvistelin puutteessa, olisi pitänyt etsiä avioliiton ulkopuolinen suhde jossa seksi olisi hoitunut.

Vierailija
16/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vain halua. Ja kysytty on ei puhu asiasta. Ja lopuksi sitten kun jankkaan että miksi ei niin mulla palaa käämit kun ei vastaa.

Sitten yritä uudestaan ja pidä huoli että tällä kertaa sinulla ei pala käämit. Nämä ovat vaikeita asioita ja kun niistä puhutaan (tai yritetään) silloin ei kerta kaikkiaan saa palaa käämit. Tosi paha kyllä nyt enää lähteä puhumaan, kun olet jo perusteellisesti mokannut edellisen keskustelun. Nyt vaimosi tietää että suutut, jos hän ei osaa ladella sinulle valmiita vastauksia. Ja kynnys avautua on korkeampi kuin Kiinan muuri.

Vierailija
17/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vaimo valinnan eteen. Ala käydä vieraissa. Jos vaimolle ok, jatkakaa. Jos haluaa erota erotkaa.

Olen yhden naisen mies. Eli avoin suhdekaan ei toimisi.

Vierailija
18/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten yritä uudestaan ja pidä huoli että tällä kertaa sinulla ei pala käämit. Nämä ovat vaikeita asioita ja kun niistä puhutaan (tai yritetään) silloin ei kerta kaikkiaan saa palaa käämit. Tosi paha kyllä nyt enää lähteä puhumaan, kun olet jo perusteellisesti mokannut edellisen keskustelun. Nyt vaimosi tietää että suutut, jos hän ei osaa ladella sinulle valmiita vastauksia. Ja kynnys avautua on korkeampi kuin Kiinan muuri.

Jep ja näitä kertoja on vuosien varrelta muutamia kymmeniä joten peli taitaa olla pelattu?

Vierailija
19/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama. Ja vielä niin ettei mieheni halunnut minkäänlaista kosketusta, ei edes halata. Meni monta vuotta noin kunnes tuli ero muista syistä.

Jälkikäteen ajatellen odotin turhan kauan ja kärvistelin puutteessa, olisi pitänyt etsiä avioliiton ulkopuolinen suhde jossa seksi olisi hoitunut.

Erohan se olisi helpoin ratkaisu molemmille kun kumpikin tyytymätön tilanteeseen. Mutta en haluaisi erota kun olen itse erolapsi ja ei se herkkua ole. Toki ei riitelevät vanhemmatkaan. Pettämään en ryhdy

.

Vierailija
20/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja näitä kertoja on vuosien varrelta muutamia kymmeniä joten peli taitaa olla pelattu?

No uskoisin niin, jos olet kymmeniä kertoja suuttunut vaimollesi sen sijaan että olisit kärsivällisesti kuunnellut ja yrittänyt ymmärtää. En kyllä oikeasti käsitä, miten joku voi kohdella rakasta ihmistä noin? Kun asia on niin vaikea että toinen ei saa edes puhuttua, millainen ihminen alkaa raivota puolisolleen? En tarkoita syyllistää, mutta en oikeasti käsitä. Tuntuu niin julmalta.

Tai tarkemmin ajatellen taidan tarkoittaa syyllistää. Ei noin saa käyttäytyä.

Pariterapia voisi auttaa. Tai en tiedä auttaako, mutta sitä tavataan ehdottaa.