Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalla eka palkkapäivä. Isille tai äidille pieni lahja kiitollisuuden eleenä?

Itsekäs ja ylimielinen lapsi?
25.11.2017 |

17v poika sai perjantaina elämänsä eka palkkansa osa-aika työstään.
Isi vitsillään ehdotti pojalle, että voisi niinkuin kiitollisuuden eleenä antaa/ostaa äidilleen eli minulle pienen lahjan tai muutama kymppin. Poika tietysti nauroi ehdotukselle, ja mä taas niinkuin otin sen vakavaksi asiakseen. Kova vastaväittelyähän siitä syntyi.
Mitäs mieltä itte olette? Tai miten teillä ollaan reagoitu kun aaikuistuva nuorenne on saanut eka palkkansa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
2/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla köyhä jos edes ajattelet tuollaista. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
4/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi pieniä rahoja olet kadehtimassa? 

Vierailija
5/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok vain ja ainoastaan silloin jos vanhemmat hankkineet lapselle työn.

Vierailija
6/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ovat saaneet ihan pitää/käyttää itse palkkansa, osaavat kyllä ostaa äitienpäivä- ym. lahjoja.

Vierailija
7/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole pojan päätettävissä että ostaako teille jotain tai ei. Olisitte itse vaikka juhlistneet asiaa leikkimielisesti, mikä motivoisi poikaa työntekoon entisestään.

Hyvä että on mennyt töihin jo tuossa iässä osa-aikaisesti ja tienaa omaa rahaa. Moni tuon ikäinen tai vanhempi elää vielä täysin vanhempiensa rahoilla. Typerää sytyttää riitaa tuosta ja lannistaa pojan fiiliksiä työntekoon ja omiin ansaitsemiinsa rahoihin. Äly hoi!

Vierailija
8/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli? Opeta se mieluummin säästämään ne kuin jakamaan jotain **tun lahjoja sulle. Jestas mitä idiotismia!

Vierailija
9/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Teidän pitäisi tukea poikaanne vielä kunnes pääsee kunnon palkoille...

Vierailija
10/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, se on vielä alaikäinen, kun täyttää 18v. voi alkaa antamaan oman osuutensa asumis- ja elämiskuluihin, riippuen toki paljonko se palkka on, ei varmaan montaa satasta. Ei mitään "lahjoja" vaan ihan normaalia osallistumista oman elämisen kustantamiseen jos vielä aikuisena asuu vanhempien nurkissa.

Vierailija
11/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato elämäntapatyöttömille vanhemmille kova paikka, kun lapsi ei ole omaksunutkaan samoja arvoja ja on ensimmäinen töissäkäyvä kolmeen sukupolveen. Kyllä pitäs isille ostaa valdemar-pullo ja äitille metsämansikkalikööriä.

Vierailija
12/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein alimman kastin lompakkoloinen.

Vierailija
13/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätäväää. Lapsi parka. Vanhempi oikea ahne sortaja. Räpläisitkö orkut, jos poika ois antanut? Rahaa siis.

Vierailija
14/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika voisi ostaa äidille oikeinkirjoituskurssin.

Vierailija
15/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuuden eleenä? Aika törkeää nuin suoraan olla sanomassa, että anna mulle kiitollisuuttas rahaa!!! Siis wooot.

Vierailija
16/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja ylimielinen lapsi? kirjoitti:

17v poika sai perjantaina elämänsä eka palkkansa osa-aika työstään.

Isi vitsillään ehdotti pojalle, että voisi niinkuin kiitollisuuden eleenä antaa/ostaa äidilleen eli minulle pienen lahjan tai muutama kymppin. Poika tietysti nauroi ehdotukselle, ja mä taas niinkuin otin sen vakavaksi asiakseen. Kova vastaväittelyähän siitä syntyi.

Mitäs mieltä itte olette? Tai miten teillä ollaan reagoitu kun aaikuistuva nuorenne on saanut eka palkkansa?

Jos se kerran oli vitsi, niin miksi poika ois muuta kuin nauranut?

Vierailija
17/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten susta voi olla kiitollinen, ap?

Vierailija
18/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei teitä pakottanut lasta tekemään eikä poika pyytänyt syntyä teidän lapseksenne.

Vierailija
19/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ostit itse kesätyörahoistasi lahjat vanhemmillesi. Kiitollisena.

Vierailija
20/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tehnyt saman eleen omille vanhemmillesi? Miksi et saman tien ehdota, että poika antaa teille joka palkastaan 20% tai no miksei nyt saman tien 40% rahaa. Kerrot, että olette uhranneet paljon omia tulojanne hänen menoihinsa lapsena ja teininä. Se on oikeutus. Sinulla on oikeus!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi