Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalla eka palkkapäivä. Isille tai äidille pieni lahja kiitollisuuden eleenä?

Itsekäs ja ylimielinen lapsi?
25.11.2017 |

17v poika sai perjantaina elämänsä eka palkkansa osa-aika työstään.
Isi vitsillään ehdotti pojalle, että voisi niinkuin kiitollisuuden eleenä antaa/ostaa äidilleen eli minulle pienen lahjan tai muutama kymppin. Poika tietysti nauroi ehdotukselle, ja mä taas niinkuin otin sen vakavaksi asiakseen. Kova vastaväittelyähän siitä syntyi.
Mitäs mieltä itte olette? Tai miten teillä ollaan reagoitu kun aaikuistuva nuorenne on saanut eka palkkansa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni maksoi ekasta palkastaan minulle velkojaan, toisella palkalla kävi joululahjaostoksilla.

Vierailija
22/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juopot vanhempani veivät 70% yo-lahjarahoistani (ja olin kustantanut ns paskaduuneilla lukio-opiskeluni), sen jälkeen en ole koskaan mitään ostanut heille lahjaksi. Tuosta on kulunut 25v nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 18v tyttö aikoinaan tarjos pizzat koska eka palkkapäivä. Mutta ihan omasta tahdostaan.

Vierailija
24/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella omituiselta. Aikuiset yleensä tukevat lapsiaan tarvittaessa rahallisesti eikä lapset aikuisia.

Vierailija
25/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä lapsen pitäisi olla vanhemmilleen kiitollinen? Siitäkö, että vanhemmat ovat _itse_ halunneet lapsen, ja pitäneet hänet hengissä aikuiseksi asti?

Vierailija
26/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 

tai oikeastaan miinuksella. Jäätävän surkea kyhäelmä.

Vierailija
27/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se työpaikka jotenkin äidin ansiota, vai mikä tässä oli ajatusena? Aika omituisen kuuluinen provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi