Miksi jotkut vyötärölihavatkin naiset käyttävät kaksiosaista uima-asua uimahalleissa ja kylpylöissä jne?
Onko se joku voimaantumisjuttu, että halutaan uskotella itselle miten se löysä maha makkaroineen ei yhtään haittaa?
Kommentit (36)
Miksi jonkun toisen läskimaha ap:n persettä kutittaa?
Läskit miehet ei saa sitten mennä ollenkaan uimahalliin kun miehille ei ole kokouikkareita.
Minulla on läskimaha ja se on fakta vaikka tunkisin sen mihin tahansa kureliiviin tai kokouikkariin. Ei häiritse minua niin miksi se häiritsee ap:tä? Laita silmät kiinni jos ei kestä katsoa tai älä mene uimahalliin kun siellä voi olla läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaljamahaset ukotkaan speedoissaan kovin voimakkailta näytä.
Miehistä ei kukaan käytä vatsaa peittävää uima-asua. Naisilla vähän eri juttu.
Kyllä miestenkin pitäis käytää niitä Buster Keaton uimapukuja. Mikä tekee miehen läskeistä hyväksyttävämpää, kun naisen läskeistä? Samaa laardia ne on.
Ei ole kyse hyväksyttävyydestä, vaan siitä, että nämä naiset tietoisesti esittelevät isoja mahojaan, vaikka naisille on kattavasti kokouikkareita tarjolla ja niiden käyttäminen on hyvin yleistä.
Tässä asiassa ei vaan voi voittaa. Lihavan on toisaalta syntiä olla harrastamatta liikuntaa. Jos taas käy liikkumassa, pitäisi silloinkin ymmärtää hävetä ja piiloutua kunnon ihmisten katseilta. Huvittaa mielikuva ap:sta paheksumassa, kun polskin menemään bikineissäni. :) Ihan vinkkinä, että liikunnasta saa enemmän irti, jos keskittyy omaan suoritukseensa.
Mä en ole mitenkään kaunisvartaloinen. Mua pidetään ihan kivan näköisenä, itsekin pidän, mutta se johtuu jostain muusta kuin kropasta. Yksiosaista uimapukua on tosi vaikeaa löytää mun mitoilla. Käytän siis kaksiosaista.
Eipä ole tähän päivään mennessä tullut ajatelleeksi, että joku käyttää ajatustakaan sille, miksi sellaista käytän.
No siksi, että se on sopiva!
Vatsallani ei ole mitään voimaantumis- tmv symboliarvoa. Se on vain mun vatsa.
Miksi ne makkarat pitäisi piilottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaljamahaset ukotkaan speedoissaan kovin voimakkailta näytä.
Miehistä ei kukaan käytä vatsaa peittävää uima-asua. Naisilla vähän eri juttu.
Kyllä miestenkin pitäis käytää niitä Buster Keaton uimapukuja. Mikä tekee miehen läskeistä hyväksyttävämpää, kun naisen läskeistä? Samaa laardia ne on.
Ei ole kyse hyväksyttävyydestä, vaan siitä, että nämä naiset tietoisesti esittelevät isoja mahojaan, vaikka naisille on kattavasti kokouikkareita tarjolla ja niiden käyttäminen on hyvin yleistä.
Hitto vieköön. On miehillekin peittäviä uimapukuja olemassa.
Mikäs helvetin uimahalliportsari ap yrittää olla?
Miksei miehet käytä kokouimapukuja? Karvaiset lähkimahat vaan hyllyy..
How about a keksitty story? Why do you want to send overweight people to Texas? Don't you remember who invented the flying frying pan in first place? Shame on you!
Minä käytän mitä huvittaa. Kärsikää. Kattolaa muualle.
Kokouikkari ei mahdu? Itse olen pitkä, tissit lähellä kaulaa. Kokouikkari kiristää olkapäitä ja tissit tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa ei vaan voi voittaa. Lihavan on toisaalta syntiä olla harrastamatta liikuntaa. Jos taas käy liikkumassa, pitäisi silloinkin ymmärtää hävetä ja piiloutua kunnon ihmisten katseilta. Huvittaa mielikuva ap:sta paheksumassa, kun polskin menemään bikineissäni. :) Ihan vinkkinä, että liikunnasta saa enemmän irti, jos keskittyy omaan suoritukseensa.
Ehkä sun ei kannata olla jakamassa muille vinkkejä, jos menet ihan sekaisin jo siitä, että joku kysyy miksi käytät bikineitä, vaikka olet iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun ei kannata olla jakamassa muille vinkkejä, jos menet ihan sekaisin jo siitä, että joku kysyy miksi käytät bikineitä, vaikka olet iso.
Minä en ollut se, joka triggeröityy vieraiden ihmisten vatsoista ja uimapuvuista. Onhan se tietysti harmi, että palstalaiset eivät olleetkaan kanssasi samaa mieltä.
Koska naisten ei ole soveliasta pukeutua pelkkiin uimahousuihin.
Uimahallissa on oltava yläosakin uimapuvussa.
Hyvä kun tuli puheeksi! Nyt on just hyvä aika etsiä bikineitä ensi kesäksi.
Sit pääsee taas rannalle löhöilemään.
Sitä odotellessa - uimahallissa tavataan!!
Naiset!
Funky Lady myy ihania bikineitä kaikenkokoisille naisille.
Pitäiskö naisella olla burkini?
En oikein ymmärrä aloitusta. Suurin osa ajasta uidessa näkyy vain pää. Sukelteleeko ap uimahallissa ja kärsii naisten vatsamakkaroista. Älä sukeltele, keskity uimiseen ja omaan hyvinvointiinsi.