Miksi jotkut vyötärölihavatkin naiset käyttävät kaksiosaista uima-asua uimahalleissa ja kylpylöissä jne?
Onko se joku voimaantumisjuttu, että halutaan uskotella itselle miten se löysä maha makkaroineen ei yhtään haittaa?
Kommentit (36)
Ei ne kaljamahaset ukotkaan speedoissaan kovin voimakkailta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei kukaan käytä vatsaa peittävää uima-asua. Naisilla vähän eri juttu.
Koska ne saa ja voi, eikä välitä sun mielipiteestä pätkääkään.
Uimahalleihin sääntö että naisten tulee käyttää kokouimapukuja ja kaikille lisäksi uimalakkia ja uimakenkiä.
Varmaan siksi, kun kuvittelevat, että läskillä naisella miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Uimahalleissahan on isot ikkunat.
Eli jääkööt lihavat miehetkin sitten kotiin kun käyttävät vain alaosaa.
osa ehkä on raskaana --> turha ostaa erikseen mitään raskauskokouikkaria, niin ainakin itse ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä selitys tuo muka on? Kyllähän he saavat ja voivat käyttää muunkinlaista uima-asua.
No ei se kokopuku niitä makkaroita sen kummemmin peitä.
Jos on tottunut käyttämään nimenomaan bikineitä, niissä uiminen tuntuu helpommalta kuin yksiosaisessa uikkarissa. Painosta ja vartalotyypistä riippumatta, luulisin.
Kokouimapuku on jäänyt pieneksi? Mitä väliä, käyttäköön jokainen mitä tykkää.
Koska käyn uimassa uima-asussa, josta pidän. Muiden mielipiteet eivät kiinnosta tai liikuta minua mitenkään. Joskus käytän kokouimapukua, jos niin haluan. Lisäksi käytän aina uimalakkia, uimalaseja, korvatulppia ja uimakenkiä.
Vierailija kirjoitti:
osa ehkä on raskaana --> turha ostaa erikseen mitään raskauskokouikkaria, niin ainakin itse ajattelen.
No joo, ostan tämän. Ensimmäinen järkevä vastaus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selitys tuo muka on? Kyllähän he saavat ja voivat käyttää muunkinlaista uima-asua.
Saisivat, voisivat muttei pätkäise senttiäkään.
Mulla on kaksosainen raskauden aikana ja en tod osta toista uimapukua vaan siksi, että joku ihmettelee mun raskausmakkaroita. Sen takia siellä polskin, päästäkseni niistä eroon. + monesta muustakin syystä.
Uiminen on urheilua, olit lihava tai et. Vesijumppa on nivelille kevyttä eikä kuormita niin paljon, jos on vähän ylimääräistä. Toisekseen koska voivat. Ihan sama onko koko uimapuku vai bikinit tai sitten märkäpuku, kaikki kyllä näkyy. Hyvä, että on uskaltautunut lähteä harrastamaan ap:n kaltaisista kusipäistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat ja voivat mutta ehkä eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei kukaan käytä vatsaa peittävää uima-asua. Naisilla vähän eri juttu.
Kyllä miestenkin pitäis käytää niitä Buster Keaton uimapukuja. Mikä tekee miehen läskeistä hyväksyttävämpää, kun naisen läskeistä? Samaa laardia ne on.
Ei vyötärömakkara mihinkään katoa, vaikka sen tunkisi uimapukuun. Joten mitä väliä?
No kun ne luulee, että ne saa käydä uimassa, vaikka ovat vyötärölihavia.