Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänne onnellisin vaihe?

Vierailija
25.11.2017 |

Kuvailkaa sitä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle onnellisin aika on nyt, keski-ikäisenä. Takana epävarma elämä, riitaisat parisuhteet, tylsät työt, sairaasta läheisestä huolehtiminen.

Nyt olen omalla ihannealallani, on ystäviä, pikkuisen rahaa on säästössä, olen saanut terveyteni parempaan kuntoon, joka päivä koen kaikkea mielenkiintoista ja saan elää omassa rytmissäni oman pääni mukaan.

Vierailija
22/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt. ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa elämänvaiheessa on tähän menneessä ollut hyviä puolia, mutta myös aina jokin  lamaannuttava ahdistuksen aihe. Onnellinen olen ollut vain joitain väläyksenomaisen lyhyitä hetkiä.

Vierailija
24/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on sujunut hyvin, ilman suurempia pettymyksiä ja menetyksiä.

Elän tähän astisen elämäni parasta aikaa juuri nyt.

Vierailija
25/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiän onnellisimpia aikoja taidan elää nyt kolmevitosena: ihana, alle kouluikäinen lapsi mukavassa iässä, opiskelen unelmieni ammattiin (luovien aineiden opettaja) on hyvä parisuhde, mainio taloudellinen tilanne, muutimme juuri ihanaan moderniin omakotitaloon pk-seudulla ja on varaa harrastaa ja tehdä melkein mitä haluaa. Haaveena on vielä toinen lapsi, naimisiinmeno, oman talon rakentaminen, matkustelua, hyvän työpaikan löytäminen ym. eli paljon mukavaa odotettavaa.

Tätä ennen onkin elämä ollut yhtä kriisiä, surua, masennusta ja läheisten ihmisten menetyksiä. Osaan todellakin arvostaa näitä hyviä asioita, joista ehdottomasti tärkein on oma ihana lapsi. Ei mikään matkustelu tai materia ole mitään sen rinnalla, että saa nähdä oman lapsen kasvavan ja kehittyvän joka päivä. Rakastan puuhailla lapseni kanssa kaikenlaista, ja oikeastaan kaikkeen tekemiseen on tullut tietynlaista syvyyttä lapsen myötä. Allekirjoitan kyllä sen, että parasta aikaa on se, kun lapset ovat pieniä (kunhan alun jatkuvista yöheräämisistä ym. on selvitty).

Vierailija
26/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi määritellä onnellisuus että puhuttaisiin edes samasta asiasta.

t. onneton

Vierailija
27/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomat, varsinkin toisen lapsen. Nautin silloin kotona olosta ja elämästä yleensä todella paljon. Viihdyin myös hyvin kaupungissa jossa elimme. Minulla oli myös kodin ulkopuolista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi