Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka jätit/missasit Black Fridayn ostohuuman. Harmittaako menetetyt alet?

Vierailija
25.11.2017 |

Laskin just, että säästöä tuli alennuksien myötä lähemmäs 600e. Kaikki ostokset tein verkkokaupoista.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, kun en juuri nyt tarvitse mitään uutta.

Vierailija
22/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän harmittaa. Jos olisin ostanut kaiken mistä haaveilin, olisin säästänyt yhteensä yli 340%. Mutta kun ei ole rahaa.

Matikan taidot 10+ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvät katteet rojuissa, jos tällainen jatkuva alemyyskentely on kannattavaa. Taidetaan kuluttajia vaan viilata linssiin aleissa kuten aina, normihintaa pidetään vähän korkeemmalla ja sehän näyttää aivan sikahalvalta sitten kun on yliviivattuna aleprosenttien kera alehinnan vieressä. Kyllä nää tietää miten ihmispsykologia toimii.

Vierailija
24/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. En tykkää shoppailla vain shoppailun ja alejen takia.

Vierailija
25/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin alennuksia, mutta ostin ainoastaan yhden tuotteen, jota muistin tarvitsevani, kun näin tarjouksen. Kiinasta olisi saanut halvemmalla vastaavan tuotteen, mutta olisi mennyt yli tullausrajan, joten tilasin tullivapaalta alueelta. Saa nähdä onko riittävä tarpeeseeni. 

Vierailija
26/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvät katteet rojuissa, jos tällainen jatkuva alemyyskentely on kannattavaa. Taidetaan kuluttajia vaan viilata linssiin aleissa kuten aina, normihintaa pidetään vähän korkeemmalla ja sehän näyttää aivan sikahalvalta sitten kun on yliviivattuna aleprosenttien kera alehinnan vieressä. Kyllä nää tietää miten ihmispsykologia toimii.

Kympin rättejä myydään satasella ja alessa kasillakympillä niin ihan kivasti jää vielä taskuun jokatapauksessa.

Vierailija
27/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, kun ei ole muutenkaan tapana ostaa tavaraa kuin tarpeeseen eikä  mitään tarvetta ollut. Skippaan kaikki muutkin myyntikampanjat koska ei kiinnosta katsella kun ihmiset ostavat pää märkänä tavaraa jota eivät oikeasti  tarvitse. Rahakysymys tämä ei ole.

Vierailija
28/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki hintojen nostamistakin tehdään, mutta pääasiassa tämän kannattavuus johtuu volyymeista. Ihmiset saattavat myös nähdä alennuksen ja huomata tarvitsevansa tuollaisen tuotteen. Jos se alennustuote ei miellytä, niin he saattavat ostaa ihan normaalihintaisen tai kevyessä alennuksessa olevan tuotteen samalla, kun tilaavat muita tuotteita. Näinhän alennukset ovat aina toimineet. Vedetään ihmiset kauppaan muutamalla oikeasti halvalla tuotteella ja he poistuvat kaupasta ison tavaramäärän kanssa, jolla kauppias helposti kompensoi menetetyt rahat sillä yhdellä tuotteella. 

Vierailija
29/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia harmittaa, se että parhaat mutta silti aivan ylihinnoitetut farkut olisivat olleet -50%.. Niiden laatu on huono mutta parempiakaan en ole löytänyt ja vanhat jo kulahtaneet. No, huomasin tarjouksen vasta 7 illalla ja olin liian laiska lähtemään ostamaan.

Vierailija
30/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"säästöä" :,D paljos siis oikeasti kulutit? Minä kulutin 0e.

Vierailija
31/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitkä alet? Samat, kun ollut monta kuukautta tai puhelimen normaalihintaa nostettu. Tai huima 60 euron ale tonnin puhelimesta. Kiva, jos sitten on varaa ostaa se Iphone. Säästö mikä säästö. Kohta sekin jo puoleen hintaan myynnissä. 

Vierailija
32/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia harmittaa, se että parhaat mutta silti aivan ylihinnoitetut farkut olisivat olleet -50%.. Niiden laatu on huono mutta parempiakaan en ole löytänyt ja vanhat jo kulahtaneet. No, huomasin tarjouksen vasta 7 illalla ja olin liian laiska lähtemään ostamaan.

No, säästit 100% ja saatat löytää parempaa laatua ennen kuin nykyiset hajoavat. Itselläni mitkään farkut ei kestä enää vuotta pidempään kun haaroista paistaa jo läpi ja tulee reikä.. Miesten farkut kestää paljon pidempään. Kihlatullani viidettä vuotta samat farkut ja eivät edes näytä kuluneilta. Itse vaan olen liian leveä lanteistani että voisin vaihtaa miesten farkkuihin. 

Sama jos vertaat miesten kauluspaitoja naisten kauluspaitoihin. Samaa laatua et löydä millään. Myymällä naiselle huonolaatuista kakkaa ja asettamalla uusia trendejä saadaan kulutus kasvamaan..

Vierailija
33/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan harmita vaan olen ylpeä itsestäni kun pystyin välttämään houkutukset. En todellakaan tarvitse lisää tavaraa, päin vastoin olen myymässä ylimääräisiä pois. Siinä minä pääsen eroon ylimääräisistä tavaroista, ne saa joku joka niitä oikeasti tarvitsee ja minä saan rahaa laskujen maksamiseen. Tilanteeni kun on yksinkertaisesti sellainen, että olen pitkin syksyä tilannut niin paljon tavaraa netistä, että olen nyt kusessa kaikkien maksettavien laskujen kanssa enkä todellakaan saa tilata mitään uusia tavaroita, koska jos velkasumma vain kasvaa, niin perijät tulevat pian hakemaan minulta kaikki myyntikelpoiset tavarat velkojen takia ja minä joudun kadulle. Nyt sentään laskut pystytään maksamaan, mutta jos olisin tehnyt lisää ostoksia, niin olisin pian koditon ja tavarat olisi viety pois päälläni olevia vaatteita lukuunottamatta.

Vierailija
34/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En tarvitse mitään.

Vierailija
35/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin just, että säästöä tuli alennuksien myötä lähemmäs 600e. Kaikki ostokset tein verkkokaupoista.

Ei harmita yhtään, rahaa on niin paljon ettei tarvi juosta minkään alennusten perässä. Teen hankintani silloin kuin haluan ja tarvitsen jotain, hinnasta viis.

Vierailija
36/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanu mitään. Järjetön kulutushysteria alkanut tän vuoden aikana ahdistamaan, ihmiset tuhoaa maapallon tällä järjettömällä toiminnallaan. Tietoisen päätöksen olen tehnyt että turhaa tavaraa en enää osta, vaatteet yms. ostan 'sustainable'- merkeiltä ja myymälöistä sekä suosin kotimaista. Kun ostaa yhden hyvän tuotteen, kestää se käytössä pitkään eikä kuormita maapalloa.

Käytän rahat mieluummin palveluihin kuin tavaraan.

Onneksi täällä monella sama ajatusmaailma!

Vierailija
37/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tarvinnut robottipölynimurin mutta yllätys ettei katsomani parempi malli ollut alessa missään. En ostanut siis mitään.

Vierailija
38/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostanu mitään. Järjetön kulutushysteria alkanut tän vuoden aikana ahdistamaan, ihmiset tuhoaa maapallon tällä järjettömällä toiminnallaan. Tietoisen päätöksen olen tehnyt että turhaa tavaraa en enää osta, vaatteet yms. ostan 'sustainable'- merkeiltä ja myymälöistä sekä suosin kotimaista. Kun ostaa yhden hyvän tuotteen, kestää se käytössä pitkään eikä kuormita maapalloa.

Käytän rahat mieluummin palveluihin kuin tavaraan.

Onneksi täällä monella sama ajatusmaailma!

Sama juttu ja juuri eräänä päivänä katsoin kirppareilta yms kuinka monet vaatteista on lähes uusia. Sieltäkin voi löytää joitakin vaatteita. Esim mekkoja tunnutaan myyvän vain parin käyttökerran jälkeen.

Vierailija
39/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytiin eilen kaupungilla ihan asioimassa ja siinä samassa tuli koettua tämä Black friday-huuma..ihmisiä oli kuin pipoa, mut missä järjettömät alennukset?? Ihan samat muka-alet esim. XXL:ssä kuin minä tahansa muuna päivänä, sit oli näitä naurettavia "Kaikki -20% PAITSI..." (ja perään melkein kaikki mitä siinä kaupassa myydään), Legoja ei taaskaan tietenkään saanut kummoisilla alennuksilla jne. Kyllä tä suomen touhu on ihan Black fridayn irvikuva, mut pääasia näköjään et saadaan tyhmiltä rahat pois.

Vierailija
40/70 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 36 lisää, että halpa hinta ole mikään syy ostaa yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan