Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhan sinkkunaisen todellisuus

Vierailija
25.11.2017 |

20v avioliiton jälkeen ja nyt sinkkuna olen ajoittain suhteellisen aktiivisesti käynyt treffeillä. Sinkkumiehissä taso on ilmeisen hankala, sillä moni on ylimielinen täydellisyys tai sitten on tunne-elämältään infantiileja, jotka kyllä seksiä kerjää. On alkkiksia, sydänvaivaisia, tules-ongelmaa tai psyyke hajalla. Entinen vaimo vielä mielessä tai aina haetaan parempaa. Miehillä ei ole aikomustakaan vakiintua. Jätinkin kaikki deittisivut ja suhtaudun miehiin lakonisesti. Katsoa saa, mutta en ota kontaktia.
Naisena olen huolehtiva, rakastava, jalat maassa, keskusteleva, minua kuvataan ystävälliseksi ja helppo lähestyä. Suuntaan nuo ominaisuuteni muuhun kohteeseen kuin mieheen. Miksi enää yrittää rakentaa suhdetta, koska miehissä aines on surkea.

Kommentit (293)

Vierailija
261/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Melkein kun mun näppikseltä, olisin voinut kirjoittaa saman.

Aina uskonut parisuhteeseen ja kun se omalta osalta kariutui reilun 20v jälkeen, olin pettynyt ennen kaikkea itseeni. Meni kolmisen vuotta jolloin keskityin vain lasten hyvinvointiin. Nyt erosta 7v myöhemmin havannoinut että samoja riita pukareita josta erosin, on tarjolla väsyksiin asti.

Joten keskityn muihin juttuihin. Miten voi olla, ettei itsestään huolehtivaa, huumorintajuista ja keskusteluun pystyvää vapaata miestä ole olemassakaan?

N45

No on niitä. Taidat vaan katsoa väärästä ikähaitarista. 40+ äijät on katkeroituneita tai moniongelmaisia tai molempia. 

Vierailija
262/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä vaikuttaa siltä, että moni ei halua mitään vakavaa, haluaa jonkun kevytsuhteen tai etsii vain seksiä. En ole vielä lakannut etsimästä, mutta en myöskään aio masentua sen vuoksi, että tuolla ei noita kovin vakavastiotettavia tapauksia ole.

Edelleen teidän naisten valinta kohdistuu vain kevytsuhteilua ja seksiä haluavia miehiä kohtaan.

Voi olla että asia johtuu tasosta, yleensä tasokkaimmat miehet haluavat vain irtoseksiä.

Matalatasoiset miehet haluaisivat sitoutua mutta ette kelpuuta heitä. Rinki pyörii.

Eihän miestä voi sanoa millään muotoa tasokkaaksi, jos hän haluaa vain irtosuhteita? Se että on sitoutuvinaan, ja lupailee naiselle haluavansa kestävän suhteen, vaikka oikeasti valehtelee, ja haluaa vain seksiä, tarkoittaa sitä että mies EI OLE millään muotoa tasokas. Tasokas mies ei valehtele, kuten ei tasokas  nainenkaan! 

Moestihan se on niin, että kun nainen eroaa pitkästä liitosta, hän ei ala pyörimään miesten leluna, vaan huomattuaan ettei tasoistaan miestä löydy, nainen alkaa elämän sitä omaa elämäänsä, ja kiinnittää huomionsa ja resurssinsa muihin tärkeänä pitämiinsä asioihin. Miehet sen sijaan ottavat vain jonkun, ettei tarvitse olla yksin. Sitten lohdutuksen sana. Monesti kun nainen huomaa ettei tarvitse miestä, hänen seuraansa ui kuin taikaiskusta sopiva mies. Ja jollei ui, niin nainen elää kyllä elämänsä loppuun asti ilmankin <3

Väärin.

Tason kertoo parhaiten se, minkä tasoisen miehen nainen kykenee sitouttamaan parisuhteeseen. Et voi määritellä tasoasi itse, sen päättävät markkinat. Ysin miehelle yleensä kelpaa seiskan nainen pelkäksi panoksi, mutta suhteeseen halutaan ysin nainen.

Tyypillisimmät naisten virheet:

- ei oteta huomioon ikääntymisen tasoa laskevaa vaikutusta ja yliarvioidaan itsevarmuuden, elämänkokemuksen, ym merkitys

- omaa tasoa arvioidaan miesten mittareilla kuten koulutus, asema työelämässä, sosiaaliset piirit, jne. Nämä nostavat miehen tasoa huomattavasti, naisen tasoa vain hyvin vähän.

Erittäin pätevä tasotesti:

https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas tästä virkistävä keskustelu. Itse ainakin huomaan omat virheeni entistä tarkemmin ja oikea kysymys kuuluukin mitä minä haluan? Luulin ja uskoin sen olevan päivänselvää, mutta ei ole.

Erosin liian pitkään jatkuneesta suhteesta liian myöhään jossa altistin lapsetkin. Täältä luin että se on turnoff kun exään ei ole välit kunnossa. Ja totta, kyllä se kertoo paljon ihmisestä.

Lakkaan julistamasta olemasta vahva nainen vaikka olen. Ja totta, olen päästänyt itseni rupsahtamaan "koska kukas sitä nyt tämmöistä vanhaa naista"

En oikeasti ole ollut haku päällä koska en ole luottanut itseeni ihmisenä. Pyristelen pois hyödykkeen paikalta ja aloitan jotain ihan muuta. N-50

Loistavaa. Nyt ollaan oikeilla jäljillä.

"Täältä luin että se on turnoff kun exään ei ole välit kunnossa. Ja totta, kyllä se kertoo paljon ihmisestä."

Tismalleen. Joko se kertoo huonosta miesmausta (huono exä) tai hankalasta naisesta (hyvä exä).

"Lakkaan julistamasta olemasta vahva nainen vaikka olen."

Oikein. Vahvuus on enemmänkin maskuliininen piirre. Ja lisäksi enemmistö itseään vahvaksi kutsuvista naisista ei ole vahvoja miehen kannalta positiivisessa mielessä.

"Ja totta, olen päästänyt itseni rupsahtamaan "koska kukas sitä nyt tämmöistä vanhaa naista""

Iso miinus. Näin juuri eräässä tilaisuudessa arviolta 55-60v naisen joka oli hoikka, ikäisekseen nuorekas, hauskan oloinen ja tyylikkäästi pukeutunut. Liian vanha minulle, mutta tiedän varmuudella että montaakin 50-70v miestä kiinnostaisi.

"En oikeasti ole ollut haku päällä koska en ole luottanut itseeni ihmisenä"

Miesten silmissä luultavasti vaikutat yhdeltä naisista jotka yrittävät prinsessataktiikan vanhan naisen muunnelmaa: en etsi ketään, mutta saatan harkita jos täydellinen tupsahtaa kohdalle. ts. egoni ei kestä sen myöntämistä etten rupsahtamisen takia välttämättä saa miestä jonka haluaisin. Nuori ja kaunis nainen voi ulkoistaa aloitteellisuuden miehelle, vanhemman naisen on itsekin oltava aloitteellinen ja ilmaistava kiinnostus silläkin riskillä että tulee torjutuksi. Niin miehetkin joutuvat tekemään.

Vierailija
264/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti, miten on mahdollista, että ikääntyvät miehet tuosta vaan vaihtavat nuorempaan? Nuoremmissa ikäluokissa on 50 000 naisen vaje miehiin nähden eli nuoremmillekaan ei riitä naisia. Ulkomaille muuttajista 70 % on alle 40-vuotiaita naisia eli vaje vain kasvaa.

Vierailija
265/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti, miten on mahdollista, että ikääntyvät miehet tuosta vaan vaihtavat nuorempaan? Nuoremmissa ikäluokissa on 50 000 naisen vaje miehiin nähden eli nuoremmillekaan ei riitä naisia. Ulkomaille muuttajista 70 % on alle 40-vuotiaita naisia eli vaje vain kasvaa.

Ei ne vaihdakaan.

Mutta nyt puhutaankin niistä miehistä joita naiset tarkoittavat "miehillä" (komeat, sosiaaliset, koulutetut ja työelämässä hyvässä asemassa olevat.)

Vierailija
266/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut, että naiset pettävät useammin ja herkemmin kuin miehet?

Vierailija
267/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua että ei meitä miehiä mitkään vanhat kurppana-akat kiinnosta oli sen kurppanan luonne millainen tahansa tai messissä vaikka kolme yliopistotutkintoa. Vanha on vanha eikä sillä mitään tee sen jälkeen kun 50 rajapyykki on ylitetty. Ettekö te naiset tosiaan tajua miks miehet vaihtaa nuorempaan?

Tajutaan toki. Ei 50+ -miehetään kiihota enää naisia. Se ottaa nuoremman, joka pystyy eli hyvin harva.

Sitä minäkin olen ihmetellyt, että miten vanhemmat miehet kelpaavat nuoremmille naisille, kun minäkin vanha 47-vuotis kurppanainen treffailen max 42-49 vuotiaiden miesten kanssa. Ex-miehenikin oli viisi vuotta minua nuorempi. 

Vierailija
268/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua että ei meitä miehiä mitkään vanhat kurppana-akat kiinnosta oli sen kurppanan luonne millainen tahansa tai messissä vaikka kolme yliopistotutkintoa. Vanha on vanha eikä sillä mitään tee sen jälkeen kun 50 rajapyykki on ylitetty. Ettekö te naiset tosiaan tajua miks miehet vaihtaa nuorempaan?

Tajutaan toki. Ei 50+ -miehetään kiihota enää naisia. Se ottaa nuoremman, joka pystyy eli hyvin harva.

Sitä minäkin olen ihmetellyt, että miten vanhemmat miehet kelpaavat nuoremmille naisille, kun minäkin vanha 47-vuotis kurppanainen treffailen max 42-49 vuotiaiden miesten kanssa. Ex-miehenikin oli viisi vuotta minua nuorempi. 

Minulle taas tuli nettideiteillä paljon vastauksia noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä. Ihmettelen  ja he valittelivat, että heidän ikäisensä vapaana olevat naiset ovat lihavia.

Vierailija
269/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen oon ihmeissäni miesten (?) katkerista kommenteista. Mitä pahaa me keski-ikäiset naiset ollaan teille tehty? Ehkä jopa osoitettu kiinnostusta ikäisiämme kohtaan toisin kuin miehet, jotka haaveilevat pari-kolmekymmentä vuotta nuoremmista naisista. Haaveilla saa, mutta realismi olisi hyvä pitää mukana. Kukaan meistä ei kuitenkaan nuoremmaksi muutu.

Jaa että mitä pahaa ootte tehnyt?

Muistappas sitä aikaa kun parikymppisenä ja kukkeimmillasi heitit notkeeta vittuilua kaikille niille epävarmoille nuorille miehille jotka varovasti pyrkivät lähestymään. SEN miehet muistaa koko ikänsä, ja nyt kun on osat vaihtuneet niin saatte saman paskan takaisin. Olkaa hyvä.

Ensimmäinen lainaus on oma kirjotukseni, toiseen lainaukseen vastaan nyt. Mistä voit päätellä että olen nuorena kohdellut miehiä huonosti, ylenkatsonut tai arvostellut heitä? Et mistään, se on pelkkää kuvitelmaa. En ole käyttäynyt niin koskaan. Olin nuorena enemmänkin syrjäänvetäytyvä, oman luokkani poikien kiusaama. Kasvoin yllättäen kauniiksi naiseksi ja vielä nyt keski-ikäisenäkin olen hoikka ja ns. katseenkestävä. Muistot omista kokemuksista estävät tehokkaasti kaikenlaisen toisten ihmisten dissaamisen. Joten ole hyvä, älä yleistä omia luulojasi koskemaan kaikkia naisia. Ja muista kohdella muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Naisiakin.

Vierailija
270/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas tuli nettideiteillä paljon vastauksia noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä. Ihmettelen  ja he valittelivat, että heidän ikäisensä vapaana olevat naiset ovat lihavia.

On yleistä että nuoret miehet hakevat seksiseuraa vanhemmista naisista.

Mitä ne nuoret miehet oikeasti tarkoittavat on "markkina-arvoni ei riitä oman ikäisiin hoikkiin naisiin".

Vierailija
271/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rehellinenmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rehellinenmies kirjoitti:

Minun näkemykseni varttuneempien naisten pariutumisongelmien syistä:

Useimmilla on vartalosta kadonnut naisellisuus. 121212 kirjoittaa totta...vartalo on kuin lihaksettomalla ja ylipainoisella miehellä. Ei naisellisia kurveja, tai hoikkaa vyötäröä. NAISELLISET kurvit siis tarkoittaa kurveja, ei pyöreyttä. Ehkä sitten ikä on julma tässä, tai pitäis vähän jumpata. Sanokaa te.

Ei osoiteta kiinnostusta. Halutaan ulkoistaa vastuu tästä miehelle. Toimii kun olet parikymppinen ja miehet kuolaavat...ei toimi nelikymppisenä. "En tartte miestä, minulla on elämässä kaikkea kivaa". Tätä kuulee jatkuvasti. "Haluan sen oikean vain tupsahtavan eteen jossain". Ja tätä kanssa. Jos et näytä että kiinnostaisi, miksi miestä kiinnostaisi? Saat olla melkoinen filmitähti että prinssit jaksaa tavoitella kun esität vaikeasti saatavaa.

Markkinoidaan koulutuksella ja varallisuudella. Nainen haluaa näitä miehessä, ei kannata projisoida silleen että mies haluaisi samaa. Varakas mies ei tartte varakasta naista, köyhä mies ei hyödy sun varakkuudesta mitenkään koska et sitä kuitenkaan jaa. Miestä kiinnostaa naisessa muut asiat, aikuisen naisen pitäisi jo hiffata tämä.

Valkataan komeampi mies joka ei halua sitoutua mieluummin kuin sitoutumishaluinen tavallinen mies. Oikeasti kyllä sitoutumishaluisia miehiä löytyy, mutta kaikki vaan haluaa niitä samoja pitkiä ja komeita meneviä ja sosiaalisia miehiä joita ei huvita sitoutua kun naisia riittää.

M/46v. Liikunnallinen, töissäkäyvä, ei-akateeminen, eronnut, etsii kumppania.

Missä te sitten olette ja mitä vaatimuksia teillä on meille naisille?

Moikka!

Minä olen töissä, harrastuksissa, joskus harvoin viihteellä ja nettitreffeillä (treffejä on kyllä ollut mutta ei ole natsannut vielä).

Vastaan näin...tässä olis mieluisan naisen teksti ja epämieluisan naisen teksti. Koittakaa arvata kumpi on kumpi.

"Moikka! Olen 42-vuotias kiva nainen Tuusannuuskankoskelta. Etsin elämänkumppania, haluaisin Sinut rinnalleni niin voisimme hassutella ja seikkailla yhdessä. Nautin liikunnasta ja ulkoilusta ja tykkäisin jos voitaisiin harrastaa näitä yhdessä. Olen vähän introvertti ja ujo alussa, mutta kova puhumaan sitten kun pääsen ulos kuorestani. Minulla on teini-ikäinen lapsi edellisestä liitosta, mutta olen hyvissä väleissä hänen isänsä kanssa ja asiat ovat muutenkin hyvin järjestyksessä. Ota siis rohkeasti yhteyttä :) ps. en ole hakemassa seksiseuraa, otathan tämän huomioon, kiitos!"

"Hei. Olen 42-vuotias akateeminen nainen pääkaupunkiseudulta. Olen vain katselemassa löytyisikö täältä kiinnostavaa akateemisesti koulutettua miestä. En ole epätoivoisesti etsimässä ketään, ja seksiä kyllä saan halutessani vaikka nuoremmiltakin miehiltä. Olen itsevarma ja tunnen oman naiseuteni, joten en ota ketä tahansa. Olen työelämässä menestynyt ja elämä on sen verran kiireistä etten välttämättä ehdi kanssasi treffeille koska tahansa. Yksi lapsi edellisestä litosta. ps. olethan pitkä, minäkin olen."

Mistä me voidaan arvata sun mieltymyksiä? Ehkä jälkimmäinen on mieluisampi, ehkä ensimmäinen.

Eiköhän tuo eka nainen vaikuta kivemmalta kenen tahansa mielestä ... Ainakin minun 50v-naisen mielestä. Kakkonen on vähän itseään täynnä ja ehkä hieman ylimielinen.

No jos mies on sellainen vellihousu, että alkaa heti pelottaa kun nainen on itsevarma, tuntee oman naiseutensa, ei ota ketä tahansa, eikä ehdi aina treffeille kun mies haluaa koska naisella on myös oma elämä.... ehkä sellaiseen vellihousumieheen ei kannata itsenäisen, menestyvän, akateemisesti koulutetun naisen tuhlata sekuntiakaan. Ikävä kyllä niin monet miehet ovat vellihousuja, ja sehän tässä se ongelma onkin.

Vierailija
272/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyviä miehiäkin on ja sinulle löytyy varmasti myös sellainen.

Ulkonäkö merkkaa nykyään paljon ja miehet haluaaa normaalipainoisia tai hoikkia ja naiset taas haluaa pitkiä miehiä.

Usein se ei osu kohdalleen ja ihmetellään, että vaikka kuinka olisi kunnollinen, niin ei kelpaa.

Itsekin eronnut pari kertaa, enkä syytä exää, on minussakin ollut vikaa ja olisimme molemmat voineet tehdä asioita toisinkin.

Vierailija
273/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MisterMies kirjoitti:

Kyllä hyviä miehiäkin on ja sinulle löytyy varmasti myös sellainen.

Ulkonäkö merkkaa nykyään paljon ja miehet haluaaa normaalipainoisia tai hoikkia ja naiset taas haluaa pitkiä miehiä.

Usein se ei osu kohdalleen ja ihmetellään, että vaikka kuinka olisi kunnollinen, niin ei kelpaa.

Itsekin eronnut pari kertaa, enkä syytä exää, on minussakin ollut vikaa ja olisimme molemmat voineet tehdä asioita toisinkin.

Ei se pelkkä hoikkuus riitä.

Vierailija
274/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jäisin leskeksi tai mies haluaisi avioeron, niin satavarmaa on, että en uutta miestä saman katon alle huolisi. Tottakai on ankeaa vanhentua yksin, mutta voihan sitä muuttaa vaikka johonkin senioritaloon. Juttuseuraa löytyy ja erilaisia palveluja voi ostaa. Harrastusten puitteissa tapaa ihmisiä eikä sitä tarvitse himaansa homehtua. Jos vakava sairaus rajoittaa elämää, on esimerkiksi mahdollisuus palkata henkilökohtainen avustaja. Kai nuo lapsetkin nyt joissain asioissa jeesaa.

Vierailija
275/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinat, markkina-arvo, taso, tasokkuus, vaje, laatu --- ei näistä uskoisi että tällä palstalla puhutaan kahden ihmisen välisestä suhteesta.

Toisin sanoen jotka näitä sanoja käyttävät keskustellessaan parisuhteesta, eivät ymmärrä asiasta mitään.

Vierailija
276/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on monta mielenkiintoista juttua. Miehet eivät saa naista, naiset eivät saa miestä. Nainen pettyy, kun mies halusi pelkkää seksiä ja mies halusi pelkkää seksiä odotellessaan sitä oikeaa naista.

Eli oikeat ihmiset eivät kohtaa, mutta väärät harrastavat keskenään seksiä.

Onnellisin se mies, joka saa irtoseksiä. Ja voi jopa nauttia, kun naiset itkee perään.

Vierailija
277/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinat, markkina-arvo, taso, tasokkuus, vaje, laatu --- ei näistä uskoisi että tällä palstalla puhutaan kahden ihmisen välisestä suhteesta.

Toisin sanoen jotka näitä sanoja käyttävät keskustellessaan parisuhteesta, eivät ymmärrä asiasta mitään.

Tässä puhutaankin parisuhteen puuttumisesta.

Vierailija
278/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jäisin leskeksi tai mies haluaisi avioeron, niin satavarmaa on, että en uutta miestä saman katon alle huolisi. Tottakai on ankeaa vanhentua yksin, mutta voihan sitä muuttaa vaikka johonkin senioritaloon. Juttuseuraa löytyy ja erilaisia palveluja voi ostaa. Harrastusten puitteissa tapaa ihmisiä eikä sitä tarvitse himaansa homehtua. Jos vakava sairaus rajoittaa elämää, on esimerkiksi mahdollisuus palkata henkilökohtainen avustaja. Kai nuo lapsetkin nyt joissain asioissa jeesaa.

Mutta et ole leski tai eronnut. Olen eronnut 10v sitten ja voisin alkaa suhteeseen. 

Vierailija
279/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen osa. Yli 60v miehet saavat 15-20v nuorempia naisia. Valitettavasti iso osa 50v naisia jää yksin.

Vierailija
280/293 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuusikymppisiä miehiä ei kuulemma kannata sitten edes harkita enää.

Jos ikämies jää yksin, hän ei oikein kykene huolehtimaan itsestään eikä terveydestään.

Siinä ei jää naiselle muuta hommaa kuin monisairaisen vanhuksen omaishoitajan pesti. Kiinnostaako?

Eli mies on korjattava talteen viimeistään viidenkympin korvilla. Siitä eteenpäin alamäki on jyrkkä ja nopea. Jos vielä viina maistuu miehelle, niin se on hei hei. Turha odottaa, että makuuhuoneessakaan tapahtuu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän