Huomenna lähtö Dubain aurinkoon! En malta odottaa.
Seuraavat 10 päivää sitten maataan upean resortin rannalla, syödään hyvin ja shoppaillaan ym. ym.
Ihanaa! Tämä marraskuu on järkyttävin aika vuodesta Suomessa. Pakko päästä pois!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat aikaan paskamyrskyn tällä aloituksella.
Jalot ja hurskaat mammat eivät Dubaita sulata.Juu, se voi olla juuri näin, mutta ei haittaa.
Olen matkustanut 26 eri maassa ja Arabiemiraatit/Dubai jo kaksi kertaa tätä aiemmin.
Olen reissuillani nähnyt paljon epäinhimillisyyttä, kurjuutta, iloa, positiivisutta ja selviytymistä.
Dubai on suht lyhyen lentomatkan päässä oleva kohde täydelliseen rentoutumiseen ja 100% aurinkoon ja sitä kaipaan juuri nyt mieheni kanssa kahden kesken. Siksi sinne tällä kertaa ja helmikuussa sitten johonkin toisaalle koko perheen voimin, kun perheen koululaisillakin on vapaata.
-ap
Ilmasto kiittää ilmastonystävää.
Jos maailmasta poistettaisiin n. 1.000.000 ap:n kaltaisella tavalla elävää ihmistä, tämä näkyisi jo hiilidioksidipäästöissä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla avoimin mielin matkustelevat:
- tilastoja
- faktoja
- analyyseja
Palstamammat:
- öyh möyh naisen asema öyh tasa-arvo möyh öyh vain thaimaa sallittu matkakohde öyh
No Thaimaassa on sentään huokeat hinnat, jos tietää mestat. Ilmasto on myös miellyttävän kosteaa. Ja leidareita siellä riittää. ;)
Muistakaa sitten palstamammat olla kulkematta polttomoottori käyttöisillä kulkuneuvoilla. Niitä käyttämällä rahoitatte terrorismia ja sotaisimpia valtioita.
Tykkään myös Dubaista. Se upea luxus, joka tulee vastaan joka paikassa on niin hienoa!
Ravintoloiden vessassakin on henkilö tarjoamassa lämpimän pyyhkeen käsien puhdistamiseen. Lomakeskukset kaikessa hulppeudessaan aivan mielettömiä!
Ja plussana kaiken tämän päälle, mahtava ilmasto ja takuuvarma aurinko.
Minä ainakin nautin siellä lomailusta enkä koe hetkeäkään huonoa omaatuntoa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa. Itse boikotoin nykyisin tietyn sektorin maita. Haluan, että ihmisarvot ja naisten tasa-arvo esimerkiksi on kohdillaan, ennen kuin kannan paikkaan rahojani.
Toivottavasti et käy Thaimaassa tai muissa köyhissä Aasian maissa! Siellä on etenkin lapsilla ja naisilla vielä huonommat oltavat kuin jossain Dubaissa!
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin lokakuussa Dubaissa. Jäi ristiriitainen olo: Mahtavat Burj Khaliba ja Burj Al Arab, upeat rannat, jättimäisiä ostoskeskuksia ja kalliita autoja. Samaan aikaan mietitytti 40 asteen kuumuudessa raatavat vierastyöläiset ja viikon ajan illasta aamuun työskentelevät hotellityöntekijät.
Kun illalla ajoimme Dubaista pohjoiseen, oli tiellä useampi raihnainen bussi täynnä väsyneitä ja nukkuvia työmiehiä, varmaan matkalla majoitusparakkiin keräämään voimia seuraavaa päivää varten..
Lomalla olo oli mukavaa, mutta jotenkin en osannut rentoutua kun varmuudella tiesin, ettei lomaani ole rakennettu eettiselle pohjalle. Myös tässä ketjussakin mainittu olo siitä, että olen itse jotenkin vääränlainen, häiritsi. Loma ei ollut kovin romanttinen, koska jouduimme tietoisesti välttämään arkisia kosketuksia.
En usko, että matkustan kohteeseen uudestaan.
Joka maassa on omat ongelmansa.
Pahempaa on ollut kuitenkin itselleni katsella kaduilla vaeltavia lapsiprostituoituja tietyissä muissa Aasian ja Etelä-Amerikan maissa. En ymmärrä, miten jotkut vapaaehtoisesti matkustavat näihin maihin yhä uudelleen ja uudelleen tukemaan tuota järkyttävää asiaa. Etenkin Thaimaa tuntuu olevan edelleen yksi suomalaisten suosikkikohteista :(
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat 10 päivää sitten maataan upean resortin rannalla, syödään hyvin ja shoppaillaan ym. ym.
Ihanaa! Tämä marraskuu on järkyttävin aika vuodesta Suomessa. Pakko päästä pois!
Hyvää matkaa.
Meidän perhe lähtee tuonne hiihtolomalla.
Vierailija kirjoitti:
Sä saat aikaan paskamyrskyn tällä aloituksella.
Jalot ja hurskaat mammat eivät Dubaita sulata.
Nää on kyllä suurimmaksi osaksi av-pappoja nämä Dubai-pakkomielteiset jankkaajat.
Jos nyt unohdetaan eettiset seikat, minusta Dubai on ylipäätään tosi tylsä lomakohde. Kerta riitti. Kanariansaarillakin on monta paljon mielenkiintoisempaa paikkaa mitä Dubaissa.
Ja sitten nämä papat itse kuitenkin ravaavat thaikkulassa vaikka siellä tehdään paljon suurempia ihmisoikeusrikkomuksia mitä Dubaissa. Ihanan kaksinaismoralististista!
Maailmalla avoimin mielin matkustelevat:
- tilastoja
- faktoja
- analyyseja
Palstamammat:
- öyh möyh naisen asema öyh tasa-arvo möyh öyh vain thaimaa sallittu matkakohde öyh