Vieläkin ärsyttää muistella
Silloisen kaveriporukan kanssa oli aika roisia huumoria, sellaista pientä piikittelyä toisinaan. Minulla oli (ja on) aikamoista jatkuvaa miesshow'ta elämässäni, koska en ole vielä törmännyt mieheen, jota haluan oikeasti katsella vuodesta toiseen. No kaveriporukan kanssa lensi lutkaläppää (minuun liittyen) ja minä nauroin mukana. Kaikkihan tiesivät, etten ole OIKEASTI mikään jakorasia, vaikka en toki mikään neitseellinen enkelikään. Täällä sitten oikein kerrottiin minulle, että olipa asiatonta ja surkeaa "läppää" eivätkä oikeat ystävät sano tuollaista. Mitäs hittoa muut ovat kertomaan mikä on minusta hauskaa.
Vaikka tiemme erkanivat jo muutamia vuosia sitten, muistelen lämmöllä kaikkia piikittelyjä sun muita. Ei se ollut jatkuvaa eikä loukkaavaa. Eikä se tietenkään kirjoitettuna ole hauskan kuuloista, mutta livenä kyllä XD
Kommentit (2)
Nyt en tajunnut. Sun kaverit on heittäny läppää mikä on ollu sun mielestä hauskaa ja sä oot kirjottanu siitä tänne ja kysyny muiden mielipidettä? Olikohan se sittenkään susta niin hauskaa? Vai mitä yritit kertoa?
Miten tämä otsikko liittyy varsinaiseen viestiin?