Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna lähtö Dubain aurinkoon! En malta odottaa.

Vierailija
25.11.2017 |

Seuraavat 10 päivää sitten maataan upean resortin rannalla, syödään hyvin ja shoppaillaan ym. ym.
Ihanaa! Tämä marraskuu on järkyttävin aika vuodesta Suomessa. Pakko päästä pois!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa. Itse boikotoin nykyisin tietyn sektorin maita. Haluan, että ihmisarvot ja naisten tasa-arvo esimerkiksi on kohdillaan, ennen kuin kannan paikkaan rahojani.

Vierailija
2/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lomaa, nauttikaa!

Itse palasin muutama viikko sitten Sisiliasta. Teki kyllä aurinko hyvää syksyn runtelemalle suomalaiselle. :)

Dubaihin en lähtisi vaikka maksettaisiin, mutta makunsa kullakin.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat aikaan paskamyrskyn tällä aloituksella.

Jalot ja hurskaat mammat eivät Dubaita sulata.

Vierailija
4/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa: On aivan ihana paikka, oltiin siellä vuosi sitten ja tuon reissun jälkeen ei Kanaria enää kiinnosta. Itse kotiuduimme kuukausi sitten Miamista ja olisin valmis lähtemään vaikka heti uudelleen johonkin lämpimään. Tämä pimeys ja sateet on aivan perseestä.

Vierailija
5/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suutele poikkista kadulla tai joudut linnaan. Älä myöskään käytä alkoholia tai joudut ruoskittavaksi. Muista vilkutella orjatyöntekijöille. Aivan ihana maa.

Vierailija
6/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan tukemaan orjuutta ja naisten alistamiskulttuuria. Ihmisillä on erilaisia arvoja, toiset ei tuonne menisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
7/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, se voi olla juuri näin, mutta ei haittaa.

Olen matkustanut 26 eri maassa ja Arabiemiraatit/Dubai jo kaksi kertaa tätä aiemmin.

Olen reissuillani nähnyt paljon epäinhimillisyyttä, kurjuutta, iloa, positiivisutta ja selviytymistä.

Dubai on suht lyhyen lentomatkan päässä oleva kohde täydelliseen rentoutumiseen ja 100% aurinkoon ja sitä kaipaan juuri nyt mieheni kanssa kahden kesken. Siksi sinne tällä kertaa ja helmikuussa sitten johonkin toisaalle koko perheen voimin, kun perheen koululaisillakin on vapaata. 

-ap

Vierailija
8/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä lomalla on mukavaa. Itse nautiskelen juuri iltapäiväolutta parvekkeella, kohta menen 27 asteiseen mereen uimaan. Reilu kolmisenkymmentä taitaa olla ilmanlämpötila ja aurinko paistaa 😎

Vierailija
9/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa matkaa. Dubai on mielestäni erikoinen kohde. Keskelle ei mitään on rakennettu toinen toistaan hulppeampia rakennuksia. Ostarista (Dubai mall) voi ostaa vaikka Lamborghinen.... Kertareissu riitti, tää ei ollut mun juttu. Toiset ihastuu siihen kaiken tavaran määrään. Jatkossa kierrän muutenkin arabimaat niin kaukaa, etten vahingossakaan joudu sellaisen kulttuurin alueelle, jossa en voi vapaasti olla ja jonka näkökulmasta olen vääränlainen.

Vierailija
10/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan tukemaan orjuutta ja naisten alistamiskulttuuria. Ihmisillä on erilaisia arvoja, toiset ei tuonne menisi vaikka maksettaisiin.

Anna mä arvaan. Sinä olet silti sitä mieltä että tuo alistamiskulttuuri saa levitä meidän maahamme ja arvoihin ihan surutta maahanmuuton seurauksena? Niinkö?

Vierailija
11/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut 26 eri maassa ja Arabiemiraatit/Dubai jo kaksi kertaa tätä aiemmin.

Olen reissuillani nähnyt paljon epäinhimillisyyttä, kurjuutta, iloa, positiivisutta ja selviytymistä.

Dubai on suht lyhyen lentomatkan päässä oleva kohde täydelliseen rentoutumiseen ja 100% aurinkoon ja sitä kaipaan juuri nyt mieheni kanssa kahden kesken. Siksi sinne tällä kertaa ja helmikuussa sitten johonkin toisaalle koko perheen voimin, kun perheen koululaisillakin on vapaata. 

-ap

Muistakaa sitten, että ette käyttäydy riettaasti kaduilla (suutelua aviomiehen kanssa ja muuta irstasta) sillä saatatte joutua ruoskittavaksi tai jos riettaus on oikein irstasta esim pitkä kielari aviomiehen kanssa kadulla, saattaa jo häkki heilahtaa.

Puhumattakaan jostakin seks... huh huh ei puhettakaan, että sellaista harrastaisitte hotellin parvekeella. Siitä saattaisi jo päät lähteä.

Joka tapauksessa hyvää lomaa! :-)

Vierailija
12/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen Sana Paikallaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Muistakaa sitten, että ette käyttäydy riettaasti kaduilla (suutelua aviomiehen kanssa ja muuta irstasta) sillä saatatte joutua ruoskittavaksi tai jos riettaus on oikein irstasta esim pitkä kielari aviomiehen kanssa kadulla, saattaa jo häkki heilahtaa.

Puhumattakaan jostakin seks... huh huh ei puhettakaan, että sellaista harrastaisitte hotellin parvekeella. Siitä saattaisi jo päät lähteä.

Sulle on ihan normaalia harrastaa seksiä hotellin parvekkeella?

Vierailija
13/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä lomalla on mukavaa. Itse nautiskelen juuri iltapäiväolutta parvekkeella, kohta menen 27 asteiseen mereen uimaan. Reilu kolmisenkymmentä taitaa olla ilmanlämpötila ja aurinko paistaa 😎

Tuollainen kuumuus olisi mulle kauhistus - Suomenkin kesän kuumuus tuottaa välillä tuskaisuutta ja saan liian kuumasta auringosta ihottumaa, iho menee aivan vesikelloille .

Tykkään Suomen syksystä ja talvesta, jolloin on mukavan viileää ja tunnelmallista.

Mutta nauti sinä siellä ja minä täällä! :-)

Vierailija
14/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kuumuus olisi mulle kauhistus - Suomenkin kesän kuumuus tuottaa välillä tuskaisuutta ja saan liian kuumasta auringosta ihottumaa, iho menee aivan vesikelloille .

Tykkään Suomen syksystä ja talvesta, jolloin on mukavan viileää ja tunnelmallista.

Mutta nauti sinä siellä ja minä täällä! :-)

Varmasti nautin. Tämä on ihanaa❤️

Vierailija
15/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai erikoinen kohde :D

Siellähän jokainen sivistymätön Seiska-julkkis ramppaa. Fiksut jättävät kantamasta rahansa valtioon, joka tuomitsee homoudesta vankilaan-- puhumattakaan kaikista muista ihmisoikeusrikkomuksista. 

Tämä ei ole hurkastelua vaan arvokannanotto. 

Vierailija
16/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten kuoro hereillä heti aamulla. Valtaosa lähtisi kuitenkin jos ilmaiset matkat saisi.

Vierailija
17/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kiitos toivotuksista. Ei kuulu tapoihin irstas toiminta mieheni kanssa (eikä kenenkään muunkaan kanssa) julkisesti missään päin maailmaa, ei edes Suomessa. Seksiä harrastamme ihan sisätiloissa, muiden katseilta piilossa ja se riittää meille ihan mainiosti. 

-ap

Vierailija
18/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisten kuoro hereillä heti aamulla. Valtaosa lähtisi kuitenkin jos ilmaiset matkat saisi.

En hitossa lähtisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
19/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sulle on ihan normaalia harrastaa seksiä hotellin parvekkeella?

No enhän mä puhunutkaan itsestäni - mutta kai sellaisiakin tyyppejä löytyy jotka saa kiksejä sellaisesta - tai ainakin tekevät sitä ikunnat auki, kuin näyteikkunassa.

Vierailija
20/51 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu vielä maksaa siitä että matkustaa ählymaahan? Ei ikinä arabimaihin.

Aivan - olen samaa mieltä, täällä niitä muslimeja näkee ja kokee aivan umpikyllästymiseen asti.

Siksi menemme ns kristittyihin maihin ja mahdollisimman paljon juuri niihin maihin, jotka eivät ota lainkaan islamisteja maahansa (Puola, Unkari, Viro, Tsekki).

Eikä niitä muhametteja Kreikankaan lomakohteissa ole kyllä nähty -  ja siksi olemmekin menossa juuri sinne seuraavalla lomalla taas.

En juurikaan välitä matkustelusta, mutta jos haluaisin käydä jossain ulkomailla, niin menisin todennäköisesti Unkariin ja Tshekkiin. Aivan samoista syistä kuin sinäkin. Olen kyllä käynyt ulkomailla aiemmin; Ruotsi, Norja, Eesti, Saksa, Gran Canaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän