Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kotiäidin kotikänni ilta takana, en vain pysty

Vierailija
25.11.2017 |

olemaan juomatta. Iltapäivän taistelin viinapirun korvaan kuiskuttelua vastaan mutta sittennse voitti.
Nyt aamukahvilla ja veto poissa..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua!!! Oma äitini on alkoholisti ja sen takia itsetuntoni on todella huono. Haluatko että lapsesi kärsii koko elämänsä? Vanhemman alkoholismilla on todella traumaattiset vaikutukset lapsen kehitykseen. Itse halusin kuolla jo 12-vuotiaana. Nyt kolmekymppisenä minulla on paha ahdistuneisuushäiriö. En pärjää ilman rauhoittavia.

Ole kiltti ja hae apua heti.

Riippuvuus on periytynyt, äidilläsi riippuvuus alkoholiin, sinulla rauhoittaviin.

Vierailija
42/42 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona on jtn, juon ne varmasti pois, KAIKKI. Ostan jos käyn yksin kaupassa, joskäyn perheen kanssa en osta, joten pyrin käymään perheen kanssa.

Jos käyn äitini kanssa kaupoilla, korkkaan jo kaupan parkkipaikalla(äiti ajaa).

Olen masentunut, työuupunut ilman diagnoosia

Oikeasti et ole työuupunut vaan masentunut ja uupunut juomisesta. Huomaat tämän kun onnistut lopettamaan.

MInäkin luulin juovani murheeseen. Kun lopetin niin havaitsin että se juominen oli se murhe, ja kaikki muut ongelmat sen seurausta. Ilman alkoholia sain tarmoni takaisin ja voimia saada elämäni taas kuntoon. Nykyään, vuosia myöhemmin, käytän hyvin vähän alkoholia, mutta saatan ottaa lasillisen viiniä silloin tällöin. Tiedän kuitenkin ettei se ole minulle suurina määrinä tai toistuvasti käytettynä hyväksi joten osaan välttää sellaista.

terv. been there, done that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi