Miten kehtaatte mennä posliinina esim. uimahalliin?
Musta posliini olis kiva, mutta en todellakaan haluaisi näyttää sitä kenellekään muulle kuin miehelleni! Mitähän esim. äitini mahtaisi asiasta sanoa...?
Kommentit (49)
En mitenkään esim. uimahallin sauna/-suihkutiloissa levittele jalkojani. Joten ei sieltä ne näy. Vain miehelleni aukaisen jalkani ja hän tykkää karvattomista alahuulistani,- siis tosi paljon;)
Olen kerran ajanut parta höylällä karvoja ja kun ne takaisin kasvoivat niin voi helvetti sitä kutinaa se oli aivan sietämätöntä. Mä haluaisin olla karvtaton tai vähempi karvainen ku se olisi siistimmän näköinen ja toiseksi kun mies antaa oraali seksiä niin ei senkään mielestä ole hauskaa ku ne karvat on suussa. Mies on nyt koulutus matkalla olisi kiva yllätys että karvat oisi veks. Joten miten ne saisi niin pois ettei tarvi jälkeen päin kärsiä!!!
posliini-selluliitti-yhdistelmineni.
Siisteydestä oon sitä mieltä, että uimapuvun alta rehottavat karvat on rumat, mutta muuten alapää pysyy terveempänä, jos säilyttää karvat suojaamassa. Eli bikinirajojen siistiminen riittää.
Minä todellakin katson naisten karvoituksia uimahallissa ja posliinit pistää silmään, samoin erilaiset muotoilut. Totta kai niihin kiinnittää huomiota, se on ihan selvä. Monesti olen myös miettinyt, kuinka paljon naiset tekevät asioita miehiä miellyttääkseen ja itse asiassa vähän säälinyt niitä pikkuruinen kolmio-naisia. (Ehkä se johtuu siitä, että olen itse sheivannut tuolta intimialueilta nimenomaan miehen tahdosta, täysi posliini olis musta tosi ällöttävä, tulis lapsuus mieleen jne) Viime aikoina olen alkanut kallistua siihen suuntaan, että kaunein alapää on kuitenkin karvoilla peitetty, tällä viikolla oikein erityisen kaunis sellainen osui silmään. Bikinirajat siis edelleen please siistitään!
Joskus vaihtelun vuoksi jätän häpykummulle pikku tupsukan, mutta enemmin tykkään olla kokonaan ilman karvojani.
moiseen huomiota. Ja posliini minulla on ihan oman itseni takia: oloni on siistimpi ja seksikkäämpi ja pimppini tuntoherkempi posliinin kanssa. Kukin pitäköön sellaista mallia kuin tykkää, ei minua kenenkään pehkot häiritse, joten miksi minun posliinini häiritsisi ketään.
Ja joku kysyi posliinin ylläpitoon vinkkiä. Itse käytän höylää ja hajustamatonta saippuaa. Ajan suihkun yhteydessä joka toinen päivä, aikaa kuluu parikymmentä sekunttia ja sänki ei pääse koskaan kutittavan pitkäksi.
Itse olen ajanut kiitoradan niin kauan, kuin muistan. Onko mikään inhottavampaa, kuin hikoileva jalkoväli esim, kesällä ja varmasti tosi hygieeninen. Yäk! Suurin osa alusvaatteistakin on jotain keinokuitu sekoitetta. Ai, mutta kyllä se on kesälläkin mukava olla ilman pikkareita mekon alla. ;)
ap