Miten kehtaatte mennä posliinina esim. uimahalliin?
Musta posliini olis kiva, mutta en todellakaan haluaisi näyttää sitä kenellekään muulle kuin miehelleni! Mitähän esim. äitini mahtaisi asiasta sanoa...?
Kommentit (49)
Olin raskaana ja mies ajeli sitten kaik pois kerran kun auttoi siistimään. Ps. meillä oli ihan kivaa. Eikä tullu tulehduksia tai muutakaan järkyttävää, vaikka varmaankin tän palstan mittapuun mukaan olen nyt vastuuton äiti...
Asiaan: Olin siis posliini ja menin neuvolaan, mainitsin jotain hiivatulehduksen oireista, itse sairaanhoitajana tiedän miten hoitaa se jne. Mutta tämä terkkapa ehdotti alatutkimusta ja näytteenottoa. Yritin selitellä ja kiertää sitä.. Annoin periksi lopulta ja nolona sanoin, että mulla ei sitten ole karvan karvaa siellä. Siihen terkka sit vaan, että et ole ainoa, ei o le lainkaan harvinaista=)
oli firman saunaillassa, kun en ollut siistinyt jo kasvanutta sänkeä pois. Menin saunaan ja työkaverini tuli seurakseni - täysposlarina! En meinannut kehdata liikkua kuin kädet haaroissa.
karvatussusta saadaan tehtyä siisti " kolmio" ? Pitääkö karvat ajaa lyhyiksi kauttaaltaan ja sitten muotoilla`? Vai jätetäänkö ne polviin roikkuvat sitten sinne keskelle ja sivuilta leikataan? Mä on niin tyhmä etten tiedä ja niin likinäköinen että en näe uimahallissa malliakaan ottaa muiden siistityistä alapäistä ;-D Enkä kehtaa tuijottaa..... Kertokaa please!
Lapsen kanssa oltiin Lenkkisaunassa, ja naapurinrouvan kanssa pukuhuoneessa juteltiin lähtiessä.
Kotiin tullessa lapsi arveli naapuria minua nuoremmaksi ja tietysti kysyin miksi näin kun hän on oikeasti selkeästi vanhempi, ehkä 50v. No lapsi siihen että kun sillä ei vielä ollut pimpinkarvoja.
Minä en ollut huomannut koko asiaa vaikka juttelin kanssaan
häpykummulla. Joskus mies tykkää ajaa ihan posliiniksi ja annan luvan jos en o menos salille/ gynelle tai uimaan. En oikeen tiedä et miks, mut olo o epämukava ihan posliinina jos muut kun mies näkee.
Ite huomioin kyllä esim. uimahallissa just nää jotka ei o karvanpoistosta kuulleetkaan.. Navasta puol reiteen mustaa karvaa, yök!
Nyt mennyt kohta 10 vuotta, ja karvoja en enää takaisin halua.
En mitenkään ujostele uimahallisa, naisten saunailloissa tms. sellaisissa paikoissa.
Kuten myöskään gynellä, neuvolassa, synnytyksessä.
Kauhea uho ja huutaminen, että yö, limaisia karvaturreja jne..
Vaikuttaa, että on kauhea tarve jotenkin osoittaa olevansa erilainen tai jotain. Ainakaan itsetunto ei tunnu olevan kunnossa kun pitää niin kytätä toisten karvoja ja yökitellä.
No, ap. n kysymykseen vastaan, että ihan täysposlaria mulla ei ole ikinä ollut. Mutta kun aloin ajella enemmän eli alhaaltakin poslariksi ja jätin eteen sellaisen tupsun, ujostutti kamalasti. Se oli minullekin niin uutta, että jotenkin hämmensi ja tunsi olonsa paljaaksi. Mutta usko vain, siihen tottuu ja nykyään en enää ajattele koko asiaa. En kyllä seuraa toisten alapäitä, joten en tiedä, millaisia karvoja muilla on.
Eli kyllä mulla eka kerta vähemmän karvoituksen kans vähän ujostutti.
täysin luonnontilassa rehottavia, järkyttävän seksittömiä karvaisia tussuja! Yleensä ne ovat kyllä sen näköisiä ne naiset, että eivätpä kyllä paljon muutenkaan ulkonäköönsä panosta. Joten ihmekös tuo, ettei alapäätä vaivaudu laittamaan, kun tukkakin hapsottaa.
Melkeen sen jo näkee ihmisen ulkonäöstä, että kiinnostaako oman alapään tuunaus vai ei.
ja mietit heidän alapäitään?
Sairasta.
Varmaan joku naisten karvotuksista/karvattomuuksista kiinnostunut nuori poika nostelee tätä esille vähän väliä... Oi elämä...
No saatkos kiksejä tällaisesta keskustelusta, vai miksi nostelet tätä??
Äidilläkin on aina ollut tapana poistaa karvansa, joten hän se viimeeksi asiaa ihmettelisi..?
Kun vaan käyttäytyy aivan luonnollisesti, niin ei toisetkaan asiaa kummastele.
kävelen ovesta sisään, hoidan normaalit rutiinit ja menen uimaan.
Jos joku haluaa värkkiäni tuijottaa, siitä vaan :D ei se kulu.
Ja jos joku vetää herneet, sopii katsoa muualle. Oma on pildeni;)
uimahalissa ja olen posliini. Ei ole mitään ongelmaa.
olen sheivannut 16 vuotiaasta lähtien ja ei tulisi mieleenikään kasvattaa takaisin, posliini on siisti ja hygieeninen, karvakasa ei niinkään, yöööööööööööökkkkk!!
Vierailija:
Ou nou! En todellakaan halua tietää äitini seksielämästä!
Kyllä itsensä kanssa sinut oleva ihminen juttelee asiasta
Hävetkööt ennemmin sitä, että kyyläävät toisten alapäitä.
Kyllä huoltamaton karvatoosa näyttää kauheammalta
Vierailija:
Mitäs kehtaamista siinä on
Ihan luonnollinen asia
alapäätäni paljaana...huhhuh! Onneks on edes karvat, jotka tekee aarteestani salaperäisen :)