Ruisrockissa kastuu
Ukkostaa satanut paljon kymmenen minuuttia. Ukkonen tullut meren päältä. Voi tunnelma latistua kun ukkonen pauhaa ja sade kastaa läpimäräksi. Lämpötila vain 13.
Kommentit (20)
Kyllä siellä pärjää jos on sadetakki/sateenvarjo.
Kuinkahan Sanna M.varustautunut sateen tuloon?
Ei kai festareilla saa sateensuojia käyttää? Estää näkyvyyden muilta.Näin on ainakin ennen ollut.
Mulla oli Ruisro-niminen kissa.
Kun Ruisro-kissa kastui, oli märkä mirri.
Jumalan sormi osoittaa syntisiä kohden.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan sormi osoittaa syntisiä kohden.
Hyvä ajoitus. Ukkos-Jumala kurittaa perseilijöitä! 🤣
Rockfestissäkin satoi koko ajan ekana päivänä ja oli kauhean kylmä, mutta ei menoa haitannut :)
Säästi näille vetensä viikkojen ajan...
Todellinen rokkimimmi kastuu (kostuu) ihan missä vain.
Vierailija kirjoitti:
Rockfestissäkin satoi koko ajan ekana päivänä ja oli kauhean kylmä, mutta ei menoa haitannut :)
Eli pian on monella lentsu.
Siinä saa kilpailla jyrinästä luonnonvoimien kanssa. Jää pieni ihminen kakkoseksi.
MINKÄLAINEN MEKKO MARINILLA ON FESTAREILLA??????
Monet festari nuorena on tullut läpikäytyä. Ei se silloin haitannut, vaikka satoi tai oli mitä tahansa myräkkää. Nykyään mua ei saisi mistään hinnasta sinne mutavelliin piehtaroimaan :D.
Nyt kirkastuu jo.
Lapseni laittoi kuvaa kuinka pitivät sadetta bajamajassa ja kehui maailmanlopun meiningiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pian on monella lentsu.
Ei meille ainakaan tullut.
Olen tällä hetkellä Turun saaristoalueella, neljä ukkosrytäkkää on tänään rymistellyt tästä ja ovat onneksi olleet tosi nopeasti ohikin. Toivotaan, että sama tahti on jatkunut myös Ruissalossa.