Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholidementia - laaja ja vakava ongelma.

Vierailija
24.11.2017 |

Suomessa on hoitokodeissa alle 30-vuotiaita alkoholidementikkoja, joilta alkoholi on tuhonnut aivot siinä määrin, että loppuelämän kestävä laitoshoito on ainoa vaihtoehto. Osa on siinä kunnossa, että ei edes löydä omaa huonettaan sen jälkeen kun on sieltä poistunut.

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hullu sanoo olevansa täysin terve,vaikka elää täysin muissa maailmoissa.

Onneksi ei ole tuollaista ongelmaa. Perhe pitää terveenä ja usein aika kiireisenäkin. Eikä ole aikaa elää muissa maailmoissa. Kannabis ei myöskään vie "muihin maailmoihin", koska sen aikaansaama mieto päihtymys vastaa 1 - 2 lasillista viiniä, mutta on terveellisempi vaihtoehto alkoholille.

Vierailija
102/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei tuhoa aivosoluja vaa niitten välisiä yhteyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee mieleen Irti Huumeista oy:n perustaja. Hänhän on kertonut juttelevansa suoraan Jumalan kanssa enkelten välityksellä, ja on kertonut myös olevansa henkisesti korkein olento maailmassa.

Vierailija
104/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on hyvinvointivaltion ulkopuolella jäävien seuraus. ONgelma ei siis varsinaisesti ole viina  itse

Laaja-alainen alkoholiongelma rappeuttaa eniten hyvinvointiyhteyskuntaa.

Suomessa ei ole laaja-alaista alkoholiongelmaa mutta hyvin sut on aivopesty uskomaan että on, ja varmaan kannatat Alkoa :D hyvä, että kansanedustajat saavat lisäpalkkansa Alkon hallituksessa istumisesta. sitä SINÄ  ja muut ALkon kannattajat kannattaa. Kansanterveydellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, valheita kuten "alkoholigeeni" lienee sinuun myös uponnut?

Kyllähän se aika laaja-alainen ongelma on, koska alkoholi on kuitenkin työväestön yleisin kuolinsyy ja alkoholiriippuvaisia on vähän lähteestä riippuen useita satoja tuhansia. Aika vakava ongelma, kun kansan kokokaan ei ole kovinkaan suuri.

Mitä enemmän rajoitetaan ja tehdään asiasta jotain mystistä niin kuin alkoholista suomesta, ei koskaan alkoholin käyttö suomessa tule muuttumaan.

Vierailija
105/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko nyt lopettaa kannabiksesta keskustelun tässä ketjussa. Kaikki tietää, ettei kannabis ole niin vaarallinen huumausaine kuin alkoholi, mutta kaikki kannabista polttavat haisevat kuvottavalta, vaikka eivät sitä itse huomaa. Lisäksi säännöllisesti polttavien ihmisten muisti on susipaska ja useimmat käyvät hitaalla. Erityisesti muistin heikkous on sellainen asia, jota itse ei oikein voi huomata.

Vierailija
106/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavita kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on hyvinvointivaltion ulkopuolella jäävien seuraus. ONgelma ei siis varsinaisesti ole viina  itse

Laaja-alainen alkoholiongelma rappeuttaa eniten hyvinvointiyhteyskuntaa.

Suomessa ei ole laaja-alaista alkoholiongelmaa mutta hyvin sut on aivopesty uskomaan että on, ja varmaan kannatat Alkoa :D hyvä, että kansanedustajat saavat lisäpalkkansa Alkon hallituksessa istumisesta. sitä SINÄ  ja muut ALkon kannattajat kannattaa. Kansanterveydellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, valheita kuten "alkoholigeeni" lienee sinuun myös uponnut?

Kyllähän se aika laaja-alainen ongelma on, koska alkoholi on kuitenkin työväestön yleisin kuolinsyy ja alkoholiriippuvaisia on vähän lähteestä riippuen useita satoja tuhansia. Aika vakava ongelma, kun kansan kokokaan ei ole kovinkaan suuri.

Mitä enemmän rajoitetaan ja tehdään asiasta jotain mystistä niin kuin alkoholista suomesta, ei koskaan alkoholin käyttö suomessa tule muuttumaan.

Kerrotko millä tavalla asiaa rajoitetaan, kun koko ajan alkoholin saatavuutta on kuitenkin vain parannettu? Ja mitä enemmän saatavuutta on parannettu, sen suuremmiksi ongelmat ovat kasvaneet.

Vierailija
107/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi säännöllisesti polttavien ihmisten muisti on susipaska ja useimmat käyvät hitaalla.

Älä taas viitsi valehdella.

Vierailija
108/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee mieleen Irti Huumeista oy:n perustaja. Hänhän on kertonut juttelevansa suoraan Jumalan kanssa enkelten välityksellä, ja on kertonut myös olevansa henkisesti korkein olento maailmassa.

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

Vierailija
109/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti muistin heikkous on sellainen asia, jota itse ei oikein voi huomata.

Kyllähän sen itse kuitenkin parhaiten huomaa jos ei jotain muista.

Vierailija
110/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kannabista yli 30 vuotta joka päivä. Voisitteko esitellä jonkun, joka olisi käyttänyt alkoholia joka päivä saman ajan, niin voitaisiin vertailla missä kunnossa kukin on?

Kyllä olisi aika "huonossa hapessa" ihminen joka olisi 30 vuotta juonut alkoholia joka päivä. Vaikea löytää sellaista hengissä olevana.

Vierailija
111/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt saada tuon alkoholidementian 10 vuoden kaljan juonnilla että saisin eläkepaperit ja oisin asua espanjanssa, ei se onnistu, dementia tulee vain humalassa ja en muista 5 minuutin jälkeen mitään  mitä juuri tein, mutta kaikki haihtuu

onko siirryttävä kirkkaisiin?

Vierailija
112/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabishan ei ole islamissa kielletty eikä lasten raiskaus eikä kamelin, ehkä muhammedkin poltti kannabista raiskatessaan lapsia

Vierailija
113/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

islam = kannnabis kirjoitti:

kannabishan ei ole islamissa kielletty eikä lasten raiskaus eikä kamelin, ehkä muhammedkin poltti kannabista raiskatessaan lapsia

Nyt alkaa mennä juttusi jo aika sairaiksi, mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun kannabiksen vastustajien jutut ovat perin häiriintyneitä. Suomessa kannabis muuten arvottiin laittomaksi.

Vierailija
114/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin huolimatta vaadin tiukan viinan maitokauppoihin!

Kyllähän se voidaan tehdä, mutta hinnan tulee olla sellainen, että alkoholiveron tuotto riittää kattamaan huumeen aiheuttamat haitat, eikä laskua maksateta kaikilla veronmaksajilla kuten nyt tehdään.

Vierailija
115/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ryyppään joka päivä vähintäänkin 6 keskiolutta ja aivot ovat hyvin skarppina vieläkin - niinkuin huomaatte :)

Vierailija
116/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nenän eteen iskettäisiin kaikki FAKTA tieto kannabiksesta näille kannabiksen vastustajille, niin eivät siltikään uskoisi, kuin omia vääristeltyjä tietoja. Todella säälittävää kitistä, kun teillä ei ole MITÄÄN tietoa koko aiheesta! Kannattaisi ottaa ensin asioista selvää, ennenkuin huutelee miten helvetin tyhmiä olette tai pitäkää suosiolla turpanne kiinni!

Vierailija
117/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi korjaus sarja ei koskaan kolise? eilen join 22 olutta ja ostin tänänä 24 packin korjaukseksi muttei se kolise yhtään ihan sama kuin joisi limpparia

Vierailija
118/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lebopappi Backman kirjoitti:

olen yrittänyt saada tuon alkoholidementian 10 vuoden kaljan juonnilla että saisin eläkepaperit ja oisin asua espanjanssa, ei se onnistu, dementia tulee vain humalassa ja en muista 5 minuutin jälkeen mitään  mitä juuri tein, mutta kaikki haihtuu

onko siirryttävä kirkkaisiin?

Jos saat itsellesi alkoholidementian, ainoa paikka jossa enää sen jälkeen asut, on hoitolaitos. Espanjan saat unohtaa, kuten kaiken muunkin.

Vierailija
119/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nenän eteen iskettäisiin kaikki FAKTA tieto kannabiksesta näille kannabiksen vastustajille, niin eivät siltikään uskoisi, kuin omia vääristeltyjä tietoja.

Totta. Eikä siltikään yksikään kannabiksen vastustaja kykene esittelemään vähähaittaisempaa päihdettä koko maailmasta mitä kannabis on.

Vierailija
120/196 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se kannabiksen  jatkuva tupruttelu tekee. Olen tavannut näitä entisiä tuttuja, jotka kymmenisen vuotta sitten vaihtoivat alkoholin kannabikseen ja hehkuttivat miten mahtava luonnontuote se on. Nykyään katse on täysin tyhjä, kun jotain kysyy niin vastausta saa odotella. Puhe on hitaampaa ja sanojen hakeminen kestää. Sitten kun nämä tyypit on viihteellä niin menevät kahdesta kaljasta umpihumalaan.

Olen käyttänyt kannabista paljon kauemmin kuin yksikään satumaailman "tuttusi", enkä silti ole muuttunut sellaiseksi stereotyypiksi, jollaisiksi kuvailet kannabiksen käyttäjiä. En ymmärrä syytä valehteluusi, mutta se on huomattu selvästi, että kannabiksen vastustajat ovat yleensä kovia valehtelemaan.

En minä valehtele.

Sinä et muuta teekään kuin valehtelet kannabiksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä