Tinder-asiaa
Palstamiehet pääsevät taas repimään pelihousunsa :-D
"miehet saavat matchin 0,6 prosentin todennäköisyydellä ja naiset 10 prosentin todennäköisyydellä "
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005460353.html
No niin, nyt voi viikonlopun tavalliset-miehet-eivät-kelpaa-naisille keskustelu jälleen alkaa!
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne matchit riipu ainoastaan ulkonäöstä jos haetaan pari- eikä panosuhdetta. Itse hylkään kaikki joilla ei ole tekstiä, sillä oletan heidän hakevan vain panoa. Muutoin luen ensin tekstin, sitten puntaroin onko mies ulkonäöltään luotaantyöntävä -- ei siis tarvitse olla komea, kunhan on mukavan oloinen. Mutta no jaa. Eipä mullakaan suurta menestystä ole ollut...
Minusta on vähän yksioikoista ajatella tekstittömän hakevan vain panoa, mutta kai se sitten niin on jos noin sanot (?)
Minusta laadukkaat monipuoliset kuvatkin kyllä kertovat jotain. Panomiehiä ovat taatusti ne, joilla näkyy vain silmä, keskivartalo tai epämääräisiä maisemakuvia (voi tietysti olla myös naapurin Timo vaan kyttäämässä).
Avasin viime viikolla piilotetun profiilini uudestaan, eikä ole tullut kuin kaksi mätchiä. Käytän siis enimmäkseen vasemmalle pyyhkäisyä, koska... noh, aivan karmeita kuvia järkyttävän plösähtäneistä keski-ikäisistä.
Keskustelin sitten tämän toisen mätchini kanssa, jolla oli käytettynä kaikki 500 merkkiä siihen, mitä hän haluaisi. Taitavasti kirjoitettu ja jopa filosofisesti. Aamulla hän oli poistanut minut, koska keskustelu oli kääntynyt vänkäämiseksi siitä, miksi emme voi puhua puhelimessa. Olin selittänyt kahteen kertaan periaatteeni ja huonot kokemukseni tämmöisestä tuntemattomien kanssa soittelusta. Summa summarum, ei se ajatuksella tehty tekstikään aina ole lupaus täysillä käyvästä ihmisestä...
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ollut Tinderissä 2 kk. Saanut yhden matchin ja tämäkin matchi yli 300 km päästä. Olen antanut noin 10 tykkäystä. Että joo-o.
Miksi ihmeessä olet antanut vain 10 tykkäystä 2 kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tällä hetkellä on ehkä n. 30 mätsiä. Heistä n. 5 on tullut juttelemaan itse ensin. Minä olen mennyt juttelemaan ensin myös noin viidelle, joista osa ei vastannut lainkaan. Yhtään heistä en ole tavannut. 95% mätseistä on jostain yli 200 km päästä, vaikka hakuetäisyys mulla on alle 50 km ja asun isossa kaupungissa, ilmeisesti onnistun haarukoimaan sellaisia, jotka ovat vain käymässä täällä.
Olen ollut tinderissä kolmisen vuotta ja tavannut sieltä 3 miestä. Heistä jokainen antoi hetken tapailun jälkeen pakit.
Kuulostaa siltä että olet pyyhkinyt oikealle ja tavannut vain paljon itseäsi tasokkaampia miehiä.
Noin aina, palstamiesten mukaan.
Jos nainen kiinnostuu mutta mies ei, nainen on tavoitellut itseään korkeatasoisempaa.
Jos mies kiinnostuu mutta nainen ei, nainen tavoittelee liian korkeatasoisia.
Ikinä ei voi olla kyse siitä, että miehellä olisi tavoitteet liian korkealla. Kuitenkin sitten itketään, kuinka naiset pariutuvat mutta he itse joutuvat olemaan yksin.
Niinpä. Näille koko todellisuus selittyy sillä, että miehille kelpaa alempitasoinen, vaikka tässäkin ketjussa on sanottu, ettei kelpaa, vaan niitä turhia mätsejä vain haalitaan, kun muutakaan ei ole.
Jos 5% miehistä haalii 95% matcheistä, ni tietenkin niille kertyy jonoa. Niille mahdollisesti kelpais alempitasonenkin, mut ei tarvii kelpuuttaa, ku naisista on tunkua. Samaan aikaan ne normaalit miehet jää lähes ilman matcheja, koska oma- ja alempitasoset ei vaivaudu edes antamaan näille mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja swaippaan oikealle maksimissaan 5%.
Jokainen swaippi on mätsi.
Jokainen mätsi on mahdollisuus, mutta niistä 5% tapaan.
Kun nainen lähtee treffeille, hän joutuu suihkun jälkeen föönaamaan, laittamaan lämpörullat, meikkaamaan, silittämään vaatteet, horjumaan korkkareissa bussipysäkille, sitten junaan, ratikkaan ja kun pääsee treffipaikalle, siellä on joku lyhyt pahannäköinen seiniä tuijotteleva ja punasteleva ääliö joka ei muistuta kuvaa ja jota pitäisi haastatella kahvikupposen äärellä tunnin ajan ja joillekin sekään ei riitä. Yäk.
On se niin turhauttavaa, että ei sitä viitsi joka ilta tehdä.
Sen takia on helpompi mennä iltaravintolaan, jossa on hyvännäköisiä miehiä tarjolla kerralla paljon ja on mistä valita, kunhan muistaa kysyä että mies ei ole varattu.
Tinder ei ole naisia varten.
Mikä on lyhyt mies? Kaikki jotka eivät ylitä keskimittaa 10 sentillä?
No sellainen joka katsoo ylöspäin, kun pääsen korkkareilla perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tällä hetkellä on ehkä n. 30 mätsiä. Heistä n. 5 on tullut juttelemaan itse ensin. Minä olen mennyt juttelemaan ensin myös noin viidelle, joista osa ei vastannut lainkaan. Yhtään heistä en ole tavannut. 95% mätseistä on jostain yli 200 km päästä, vaikka hakuetäisyys mulla on alle 50 km ja asun isossa kaupungissa, ilmeisesti onnistun haarukoimaan sellaisia, jotka ovat vain käymässä täällä.
Olen ollut tinderissä kolmisen vuotta ja tavannut sieltä 3 miestä. Heistä jokainen antoi hetken tapailun jälkeen pakit.
Kuulostaa siltä että olet pyyhkinyt oikealle ja tavannut vain paljon itseäsi tasokkaampia miehiä.
Jos nainen kiinnostuu mutta mies ei, nainen on tavoitellut itseään korkeatasoisempaa.
Ikinä ei voi olla kyse siitä, että miehellä olisi tavoitteet liian korkealla. Kuitenkin sitten itketään, kuinka naiset pariutuvat mutta he itse joutuvat olemaan yksin.
Niinpä. Näille koko todellisuus selittyy sillä, että miehille kelpaa alempitasoinen, vaikka tässäkin ketjussa on sanottu, ettei kelpaa, vaan niitä turhia mätsejä vain haalitaan, kun muutakaan ei ole.
Jos 5% miehistä haalii 95% matcheistä, ni tietenkin niille kertyy jonoa. Niille mahdollisesti kelpais alempitasonenkin, mut ei tarvii kelpuuttaa, ku naisista on tunkua. Samaan aikaan ne normaalit miehet jää lähes ilman matcheja, koska oma- ja alempitasoset ei vaivaudu edes antamaan näille mahdollisuutta.
Jep.
Tämä sama kuvio näkyy kaikkien tavismiesten kertomuksissa tinderistä eli mistään ei saa ketään naista.
Samalla pieni joukko parhaimmannäköisiä miehiä hoitelee kaikki naiset koska "miksi minun pitäisi tykätä miehistä jotka ei kiinnosta" eli kuvio ei tule tulevaisuudessakaan muuttumaan koskaan miksikään.
Ainoa vaihtoehto elämässä on syntyä naiseksi tai 5% joukkoon parhaimmista miehistä.
Jos et satu syntyessä saamaan perintötekijöinä +185cm komeaa naamaa varustettuna sosiaalisella älykkäällä luonteella ja todella isolla peniksellä ja matalalla äänellä niin se on game over.
"minä kun vain sytyn tietynlaisista miehistä" "enhän minä sille voi mitään jos lyhyet miehet ei vain sytytä" "enhän minä voi sille mitään jos korkeaääniset miehet ei sytytä"
"enhän minä voi sille mitään jos en syty pienistä peniksistä"
jne jne = kaikki naiset kelpuuttaa vain samanlaisia miehiä
Suoraan sanoen absurdia on väittää että naiset ottavat enemmän asioita huomioon tykätessään vain murto-osaa miehistä.
Tilastot ei valehtele. Kyse on puhtaasti harhailusta. No hyvä asia on että 5% miehiä ei van kaikille riitä.
Lähinnä vaan naurettavaa miten voi aikiset naiset oll niin kujalla ennne kuin rupsahtavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja swaippaan oikealle maksimissaan 5%.
Jokainen swaippi on mätsi.
Jokainen mätsi on mahdollisuus, mutta niistä 5% tapaan.
Kun nainen lähtee treffeille, hän joutuu suihkun jälkeen föönaamaan, laittamaan lämpörullat, meikkaamaan, silittämään vaatteet, horjumaan korkkareissa bussipysäkille, sitten junaan, ratikkaan ja kun pääsee treffipaikalle, siellä on joku lyhyt pahannäköinen seiniä tuijotteleva ja punasteleva ääliö joka ei muistuta kuvaa ja jota pitäisi haastatella kahvikupposen äärellä tunnin ajan ja joillekin sekään ei riitä. Yäk.
On se niin turhauttavaa, että ei sitä viitsi joka ilta tehdä.
Sen takia on helpompi mennä iltaravintolaan, jossa on hyvännäköisiä miehiä tarjolla kerralla paljon ja on mistä valita, kunhan muistaa kysyä että mies ei ole varattu.
Tinder ei ole naisia varten.
Mikä on lyhyt mies? Kaikki jotka eivät ylitä keskimittaa 10 sentillä?
No sellainen joka katsoo ylöspäin, kun pääsen korkkareilla perille.
Oot itse 180cm ja käytät 10cm piikkikorkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Tämä sama kuvio näkyy kaikkien tavismiesten kertomuksissa tinderistä eli mistään ei saa ketään naista.
Samalla pieni joukko parhaimmannäköisiä miehiä hoitelee kaikki naiset koska "miksi minun pitäisi tykätä miehistä jotka ei kiinnosta" eli kuvio ei tule tulevaisuudessakaan muuttumaan koskaan miksikään.
Ainoa vaihtoehto elämässä on syntyä naiseksi tai 5% joukkoon parhaimmista miehistä.
Jos et satu syntyessä saamaan perintötekijöinä +185cm komeaa naamaa varustettuna sosiaalisella älykkäällä luonteella ja todella isolla peniksellä ja matalalla äänellä niin se on game over.
"minä kun vain sytyn tietynlaisista miehistä" "enhän minä sille voi mitään jos lyhyet miehet ei vain sytytä" "enhän minä voi sille mitään jos korkeaääniset miehet ei sytytä"
Pitääkö jälleen linkittää tilasto suomalaisten parisuhdestatuksesta? Yli 60 % miehistä on parisuhteessa, avoliitossa tai avioliitossa parikymppisestä alkaen ja yli 80 % kolmekymppisinä. Eli se siitä viiden prosentin teoriastasi.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3034930/parisuhdemuodot.gif
.
Ei näytä siltä, että 5 % miehistä on parisuhteessa ja 95 % sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
.
Ja kas, keskustelu hiljeni. Kunnes taas jossain keskustelussa joku pokkana alkaa väittää tuota viittä prosenttia. Eli laittakaa linkki talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ja kas, keskustelu hiljeni. Kunnes taas jossain keskustelussa joku pokkana alkaa väittää tuota viittä prosenttia. Eli laittakaa linkki talteen.
Ei liity tinderiin tuo mitenkään. Yleensä se keskustelu kuolee, kun lähdetään rönsyilemään ulos aiheesta.
Voi vitun pällit, ehkä tarkoitettiin 5 prosenttia sinkuista jotka hoitelee 95% mätcheistä, eikä tarkoitettu koko mieskuntaa?
Itse ainakin laitan tykkäyksen vain niille ketkä kiinnostaa. En ymmärrä kyllä miehiä jotka laittaa kaikille tykkäyksen vaikkei oikeasti kiinnosta. Mulle on ainakin ihan sama vaikka lista ois tyhjä kuin se että se ois täynnä ihmisiä jotka ei kiinnosta
M35
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin laitan tykkäyksen vain niille ketkä kiinnostaa. En ymmärrä kyllä miehiä jotka laittaa kaikille tykkäyksen vaikkei oikeasti kiinnosta. Mulle on ainakin ihan sama vaikka lista ois tyhjä kuin se että se ois täynnä ihmisiä jotka ei kiinnosta
M35
Ehkä ne miehet turhautuu siihen kun eivät koskaan saa mätsiä niiden kiinnostavien naisten kanssa joten muuttavat strategiaa ja alkavat tykkäämään kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mielipide iltasanomien keskusteluista.
"Yleensä Tindereissä ja muissa naiset laittavat rastia 95% ehdokkaista ja valitsevat kelvollisiksi ulkonäöltään ne tietyt 5%. Nimenomaan niin että jokainen valitseen juuri ne samat 5%. Ne samat tietyt miehet saavat 95% naisista koska vaan, joten miksi sitä jaksaisikaan panostaa parisuhteeseen saati viitsisi tehdä kompromisseja??
Sitten nämä samat naiset ihmettelevät miksei löydy kunnollista miestä parisuhteeseen?? Onkohan se vika siis miehissä vai naisissa??Monesti ylläkuvatut "kokemukset" vielä vain lisäävät naisten nirsoutta luoden catch21-kehän eli kun homma ei toimi niin rajataan sitä hakua edelleen samoilla toimimattomilla kriteereillä yhä tiukemmaksi jolloin "kelvollisten" miesten joukko rajautuu yhä tiukemmaksi koostuen lopulta vain 1-3% miehiä ja juuri niistä kaikkein suosituimmista muidenkin naisten keskuudessa"
No tottakai vika on siinä, joka käyttää sovellusta väärillä perusteilla. Mistä ihmeestä se nainen voi tietää, onko se tykätty mies tosissaan matkassa vai ei?
Tiedätkö kuinka kauan saisit etsiä seuraa tinderistä jos molemmat sukupuolet swaippaisi oikealle vain 5%? Se tarkoittaisi keskimäärin 0.25% osuvuutta eli 1/400.
Et sinä tarvitse kuin yhden matchin jos etsit parisuhdetta.
Mitäs sitten tehdään, jos kemiat ei kohtaakaan treffeillä?
Aina tippunu tinderistä bööna vklopuksi.. Ihan alusta asti kolissu pe-su muija. Tinderin takii mä en edes ala seurustelemaan.Mä en kaipaa vakuista sontaa missä alkaa se naurettava vinkuminen ja rajottaminen ja lopulta se pihtaaminen. Tinder on paras keksintö fillarin jälkee. Tänään taas tinder mimmi tulee vklopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yleensä Tindereissä ja muissa naiset laittavat rastia 95% ehdokkaista ja valitsevat kelvollisiksi ulkonäöltään ne tietyt 5%. Nimenomaan niin että jokainen valitseen juuri ne samat 5%. Ne samat tietyt miehet saavat 95% naisista koska vaan, joten miksi sitä jaksaisikaan panostaa parisuhteeseen saati viitsisi tehdä kompromisseja??
Sitten nämä samat naiset ihmettelevät miksei löydy kunnollista miestä parisuhteeseen?? Onkohan se vika siis miehissä vai naisissa??Monesti ylläkuvatut "kokemukset" vielä vain lisäävät naisten nirsoutta luoden catch21-kehän eli kun homma ei toimi niin rajataan sitä hakua edelleen samoilla toimimattomilla kriteereillä yhä tiukemmaksi jolloin "kelvollisten" miesten joukko rajautuu yhä tiukemmaksi koostuen lopulta vain 1-3% miehiä ja juuri niistä kaikkein suosituimmista muidenkin naisten keskuudessa"
No tottakai vika on siinä, joka käyttää sovellusta väärillä perusteilla. Mistä ihmeestä se nainen voi tietää, onko se tykätty mies tosissaan matkassa vai ei?
Tiedätkö kuinka kauan saisit etsiä seuraa tinderistä jos molemmat sukupuolet swaippaisi oikealle vain 5%? Se tarkoittaisi keskimäärin 0.25% osuvuutta eli 1/400.
Et sinä tarvitse kuin yhden matchin jos etsit parisuhdetta.
Mitäs sitten tehdään, jos kemiat ei kohtaakaan treffeillä?
Jatketaan etsimistä tietenkin. Oletkos vähän hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma pointtini miksi copy pastasin tekstin tänne on, että se tiivistää hyvin tuon, että naiset tykkää vain niistä 5% miehistä ja nimenomaan lähes kaikki naiset. Mies komeus ei ole katsojan silmässä, vaan se on suorastaan koomisen yksipuolinen. Helposti voisi tehdä karrikatyyrin siitä mikä on naisten mielestä hyvännäköinen.
Niin, entä sitten? Minkäs naiset sille voivat, jos kaikki mököttävät resupekat eivät kiinnosta.
Ei sinällään mitään, mutta suosimalla vain 5% miehistä, ette oikein voi olettaa itsekään löytävänne uskollista elämänne miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Pitääkö jälleen linkittää tilasto suomalaisten parisuhdestatuksesta? Yli 60 % miehistä on parisuhteessa, avoliitossa tai avioliitossa parikymppisestä alkaen ja yli 80 % kolmekymppisinä. Eli se siitä viiden prosentin teoriastasi.
Niin kyllä lopulta pariutuu, mutta ei liity täysin aiheeseen. Tinderissä on vain se 5% miehistä, joista tykätään ja jotka pyörittää sitä 80% tindernaisista. On siinä kiire kundeilla.
Jostain syystä palstamiehet eivät koskaan kommentoi tällaisia viestejä.