Lähetin äidilleni viestin, että hän on sortaja
Noin viikko sitten. Ei ole vastannut. Ai että tuntuu hyvältä! Alkaa tuntua siltä, että saan iskettyä kirvestä hajurakoon ja levenettyä sitä välillemme ilman että se tyyppi saa syytettyä välirikosta minua. Tai en nyt tiedä mikä välirikko, mutta siis se, etten palvo hänen päätöksiään ja näkemyksiään. Itseasiassa halveksin niitä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Lähetit siis hänelle viestin, jonka hän voi näyttää irti asiayhteydestä kenelle tahansa ja olet sitä mieltä, että tämän takia saat häneen etäisyyttä ilman että hän saa syytettyä välirikosta sinua...
Oletko vajaaälyinen?
Äitihullu pitäisi bannata täältä ja saada mt-hoitoon. Lapsiparat :(
Kirvestä hajurakoon? Omaan vakoosiko sen iskit?
Vierailija kirjoitti:
Lähetit siis hänelle viestin, jonka hän voi näyttää irti asiayhteydestä kenelle tahansa ja olet sitä mieltä, että tämän takia saat häneen etäisyyttä ilman että hän saa syytettyä välirikosta sinua...
Oletko vajaaälyinen?
Ei hän kehtaa näyttää sitä kellekään, koska hänen mielestään onnistunut vanhempi ei saa tuollaisia viestejä. Ja sopisi sen viestin lukijankin miettiä sen nähdessään, että hetkinen...ei kö kulissit olekaan aivan kunnossa...hmmm. Ja katsoisi äitiäni uusin silmin.
Äidillä siis on kulissit, nehän sortuisivat, jos hän tuollaisia viestejä muille esittelisi. Ja kyllä mä ainakin ystävänä miettisin, että ei ole tuollakaan äidillä kaikki muumit laaksossa, jos lapsensa vihaa häntä vielä nelikymppisenä. Että eikö äiti osaa sopia?
Anna sun äitisi olla rauhassa, varmaan ahdistavaa kun iso lapsi noin roikkuu kiinni. Jos se ei ole viikkoon ottanut suhun yhteyttä, niin eikö sulla yhtään raksuta, että se ei halua sun kanssa olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vajaaälyinen?
Ei hän kehtaa näyttää sitä kellekään, koska hänen mielestään onnistunut vanhempi ei saa tuollaisia viestejä. Ja sopisi sen viestin lukijankin miettiä sen nähdessään, että hetkinen...ei kö kulissit olekaan aivan kunnossa...hmmm. Ja katsoisi äitiäni uusin silmin.
Eli aloituksesi on täysin järjetön. Hän ei siinä tapauksessa muutenkaan syyttäisi sinua välirikostanne koska se ei kuulu onnistuneeseen vanhemmuuteen.
Luoja varjele minua helmoihin roikkumaan jäävältä ja oman elämänsä kurjuudesta syyttelevältä lapsiaikuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Anna sun äitisi olla rauhassa, varmaan ahdistavaa kun iso lapsi noin roikkuu kiinni. Jos se ei ole viikkoon ottanut suhun yhteyttä, niin eikö sulla yhtään raksuta, että se ei halua sun kanssa olla tekemisissä?
En mä roiku kiinni. Mä vain tiedotin hänelle, että hän on sortaja, koska äiti ei muuten tajua että on. Ja soittelee joskus mulle aivan kuin mä oisin siitä hyväntuulisena, että soittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vajaaälyinen?
Eli aloituksesi on täysin järjetön. Hän ei siinä tapauksessa muutenkaan syyttäisi sinua välirikostanne koska se ei kuulu onnistuneeseen vanhemmuuteen.
Kyllä hän mulle syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Äidillä siis on kulissit, nehän sortuisivat, jos hän tuollaisia viestejä muille esittelisi. Ja kyllä mä ainakin ystävänä miettisin, että ei ole tuollakaan äidillä kaikki muumit laaksossa, jos lapsensa vihaa häntä vielä nelikymppisenä. Että eikö äiti osaa sopia?
Minä taas ajattelisin, että ystäväni tyttärellä on pahoja mielenterveydenongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Luoja varjele minua helmoihin roikkumaan jäävältä ja oman elämänsä kurjuudesta syyttelevältä lapsiaikuiselta.
Aika avutonta pyytää luojalta sitä. Sinä itse siihen avainasemahenkilö olet, jos tuo on toiveesi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä roiku kiinni. Mä vain tiedotin hänelle, että hän on sortaja, koska äiti ei muuten tajua että on. Ja soittelee joskus mulle aivan kuin mä oisin siitä hyväntuulisena, että soittelee.
Eli ette näe toisianne, mutta joskus soittaa?? Tsekkaa varmaan, että olet vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelisin, että ystäväni tyttärellä on pahoja mielenterveydenongelmia.
Sinä saattaisit olla erittäin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette näe toisianne, mutta joskus soittaa?? Tsekkaa varmaan, että olet vielä elossa.
Miksi hänen sitä täytyy tarkistaa? Jos ajattelisi ihan tuota, niin hölmömpikin tajuaisi, että työnantaja siitä aiemmin jo huolestuu, jos en olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos ystäväsi tarvitsisikin juuri sinunlaisesi tukea vakuuttuakseen siitä, että tyttäressä on vikaa, eikä hänessä äitinä? Ei muuten ois ihan varma? Mutta sä tietäisit, että kuule kyllikki, ei se sun vikas oo! Vaikket ole ollut heillä kun he ovat kaksin ja silleen....
Tuskin se äidin elämää hetkauttaa puoleen tai toiseen, sillä he ovat tottuneet törkypuheisiin, jo lapsen teini-iästä alkaen. Korkeintaan antaa uutta puheenaihetta ystävien kesken.
Ap. sun äiti on kyllä jo tottunut sun puheisiin ja odottaa vain milloin otat vastuun omasta elämästä.
On näköjään viikonloppu tulossa ja ap. vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se äidin elämää hetkauttaa puoleen tai toiseen, sillä he ovat tottuneet törkypuheisiin, jo lapsen teini-iästä alkaen. Korkeintaan antaa uutta puheenaihetta ystävien kesken.
Ap. sun äiti on kyllä jo tottunut sun puheisiin ja odottaa vain milloin otat vastuun omasta elämästä.
Ei ollu tottunut, teininä rääkyi niistä mulle, vaikka itsessään oli vikaa, että sai niitä.
Vierailija kirjoitti:
Koitti "kasvattaa" mua, etten sanoisi mitään, kun hän sortaa. Rääkyi mulle, kun sanoin siitä törkeästi, kun ei mennyt perille se sorron myöntäminen hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se poistaa vastuun mun omasta elämästä, että kirjoitan äidille, että hän oli sortaja?
Oletko vajaaälyinen?