Lähetin äidilleni viestin, että hän on sortaja
Noin viikko sitten. Ei ole vastannut. Ai että tuntuu hyvältä! Alkaa tuntua siltä, että saan iskettyä kirvestä hajurakoon ja levenettyä sitä välillemme ilman että se tyyppi saa syytettyä välirikosta minua. Tai en nyt tiedä mikä välirikko, mutta siis se, etten palvo hänen päätöksiään ja näkemyksiään. Itseasiassa halveksin niitä.
Kommentit (33)
Äiti varmaan viestin luettuaan naurahti huvittuneena ja hämmentyneenä ja pudisteli sitten päätään ja siunaili mielessään, ”voi hyvänen aika tuotakin lapsiparkaa”
Sellaiset äidit, jotka syyttää aikuisia lapsiaan siitä, etteivät nämä oppineet joitain asioita, joita he vaativat lapsiltaan ovat alinta paskaa. Itse on vastuussa siitä, etten oppinut. Ei myöntänyt syyllisyyttään, vaan syytti mua!
ap
Vierailija kirjoitti:
Äiti varmaan viestin luettuaan naurahti huvittuneena ja hämmentyneenä ja pudisteli sitten päätään ja siunaili mielessään, ”voi hyvänen aika tuotakin lapsiparkaa”
Ei ajatellut, vaan väänteli hikisiä käsiään, kun ei ole osannut opettaa mulle *mitä lie*
Ei ole osannut minulle hiljaista sadistiseen kidutukseen alistumista. Vaan siellä se vieläkin nyt syyttää minua, äiti murehtii. Niii-in, mitäs syytit minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sun äitisi olla rauhassa, varmaan ahdistavaa kun iso lapsi noin roikkuu kiinni. Jos se ei ole viikkoon ottanut suhun yhteyttä, niin eikö sulla yhtään raksuta, että se ei halua sun kanssa olla tekemisissä?
En mä roiku kiinni. Mä vain tiedotin hänelle, että hän on sortaja, koska äiti ei muuten tajua että on. Ja soittelee joskus mulle aivan kuin mä oisin siitä hyväntuulisena, että soittelee.
Eli ette näe toisianne, mutta joskus soittaa?? Tsekkaa varmaan, että olet vielä elossa.
Miksi hänen sitä täytyy tarkistaa? Jos ajattelisi ihan tuota, niin hölmömpikin tajuaisi, että työnantaja siitä aiemmin jo huolestuu, jos en olisi.
Ikävä kyllä se on vanhemman velvollisuus edes jollain tavalla kysellä jälkikasvun kuulumisia silloin tällöin. Vaikkei huvittaisikaan.
Mulla on itsellä rääväsuu teini kotona. Haukkuu minut maanrakoon jos ei saa esimerkiksi 200€ kenkiä. Heti. Oletko ollut samanlainen? Minäkin olen huono äiti kun jätän välillä toiveet toteutumatta. Aika raskasta ajatella, että oma lapsi lirkuttelee kun haluaa jotain, muuten kohtelee kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sun äitisi olla rauhassa, varmaan ahdistavaa kun iso lapsi noin roikkuu kiinni. Jos se ei ole viikkoon ottanut suhun yhteyttä, niin eikö sulla yhtään raksuta, että se ei halua sun kanssa olla tekemisissä?
En mä roiku kiinni. Mä vain tiedotin hänelle, että hän on sortaja, koska äiti ei muuten tajua että on. Ja soittelee joskus mulle aivan kuin mä oisin siitä hyväntuulisena, että soittelee.
Eli ette näe toisianne, mutta joskus soittaa?? Tsekkaa varmaan, että olet vielä elossa.
Miksi hänen sitä täytyy tarkistaa? Jos ajattelisi ihan tuota, niin hölmömpikin tajuaisi, että työnantaja siitä aiemmin jo huolestuu, jos en olisi.
Ikävä kyllä se on vanhemman velvollisuus edes jollain tavalla kysellä jälkikasvun kuulumisia silloin tällöin. Vaikkei huvittaisikaan.
Mulla on itsellä rääväsuu teini kotona. Haukkuu minut maanrakoon jos ei saa esimerkiksi 200€ kenkiä. Heti. Oletko ollut samanlainen? Minäkin olen huono äiti kun jätän välillä toiveet toteutumatta. Aika raskasta ajatella, että oma lapsi lirkuttelee kun haluaa jotain, muuten kohtelee kuin roskaa.
Hirveää, että ajattelet, että se on velvollisuus ja ilmeisesti myös hoidat osaasi sillä innolla. Eli innottomuudella. Kuule, en ollut tuollainen, sun teinis onkin räkäpää, hyi oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää, että ajattelet, että se on velvollisuus ja ilmeisesti myös hoidat osaasi sillä innolla. Eli innottomuudella. Kuule, en ollut tuollainen, sun teinis onkin räkäpää, hyi oksennus.
Luetun ymmärtäminen. Rakastan omaa teiniäni, vaikka käyttäytyy huonosti. Menee ohi, niin kuin minulla. Sinä taas näin aikuisenakin olet jäänyt teiniasteelle puheesta päätellen, eli äitisi käytös on ymmärrettävää. Normaali teiniys kestää muutaman vuoden, ei koko elämää niin kuin sinulla :D
Hei ap, hae hoitoa. Ei ole kiva, jos tuommoisia sekoja kulkee vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen. Rakastan omaa teiniäni, vaikka käyttäytyy huonosti. Menee ohi, niin kuin minulla. Sinä taas näin aikuisenakin olet jäänyt teiniasteelle puheesta päätellen, eli äitisi käytös on ymmärrettävää. Normaali teiniys kestää muutaman vuoden, ei koko elämää niin kuin sinulla :D
Ei äitini käytös ole ymmärrettävää, mitä sä edes tiedät siitä, valittaja? Vaan mun käytökseni on ymmärrettävää äitini oltua sortaja.
Trolli tämä on. Mies joka jattkanut ilm lähes päivittäin tai ainakin viikottain samaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, hae hoitoa. Ei ole kiva, jos tuommoisia sekoja kulkee vapaana.
Mitä sekoa tässä on? Sä olet seko, jos sulle se, että sanoo äidistään totuuden, vaikkei se mairittele, on sekoa. Minusta on hauskaa sanoa hänestä asioita, jotka eivät mairittele niin kauan kun ne ovat faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tämä on. Mies joka jattkanut ilm lähes päivittäin tai ainakin viikottain samaa.
Mies?!! En todellakaan ole mies. Mulla on kaksi synnytyskokemustakin.
Se varmaan kuvitteli, että lapsikin tottuu sortoon, siis huonoon käytökseen. Mutta mä en totu siihen ikinä. Se ei ole oikein. Ja äidin on myönnettävä se, ennen kuin koitti kasvattaa mulle mitään asioita. Ja kasvatus on jo päättynyt, mutta onko se mun syy, jos en oppinut jotain? Ei! Koska en opi jos joku ei myönnä että itsessä vikaa jos mua sattuu kun hän satuttaa.